AlenthasLeasess wrote:Valla ben kararlar hakkında bir yorum yapmayacağım, ne derlerse ona katılıcam
Bu kadar da değil!
Edmond, senin bir fikrin yok mu yahu!
Gidin şu fareleri (zaten 5-6 tane kaldı) temizleyin bence; aradan sadece 1 gün geçtiği için bıraktığınız gibi bulacaksınız ama söyleyeyim; çoğunlukla terk ettiğiniz mekanlara geri dönüşlerde ortam değişmiş olur, yani bıraktığınız gibi olmaz çoğunlukla.
Size başımdan geçen bir olayı anlatayım belki ilginizi çeker:
Sizi dev farelerle savaştırıyorum ya böyle; hastalıklı, iğrenç farelerle; geçen hafta benim dwarf/fighter oynadığım oyunda da aynısı başıma geldi!
Grubumla kanalizasyonlara filan girince aynen bizdeki gibi “dire” büyük farelere rastladık. Aslında çevrede daha çok goblinlerle savaşıyorduk, burda da bir goblin vardı ve farelerle muhabbet ediyordu. Neyse uzatmayalım, bir şekilde biz savaşa başladık. Ben farelere baltamla müthiş darbeler vurduğum hâlde pek bir şey olmuyordu. Sinir oldum tabii. Meğerse farelerde Dmg/Reduction DR:10/silver varmış! Yani ancak gümüş silahtan etkileniyor, diğer dmglarda 10 puan düşüyor! Yandaki goblin de birden Fareadam-gobline dönüşüvermez mi!! Bunlar kurt-adamın fare versiyonuymuş meğerse. Üstelik bende full-plateli AC:24 olduğu hâlde kaç kere ısırıldım (17-18 atıp durdu DM) ve de üstüne üstlük +8 fort dayanımım (yani:18 ) olduğu hâlde hastalığı da kapmışım! şimdi dolunay çıkmasını bekliyorum bakalım ne olacak. :schemes:
Aklıma geldi; grubu farelerle fazla savaştırdım, ilahi adalet bana ceza verdi herhâlde diye düşündüm.
Özür dilerim farkedememişim tur döndüğünü. şimdi ise anlayamadığım bi sebepten resimler tam yüklenemiyor. Sorun bnede diye tahmin ediyorum ama eğer başkasında da varsa resimleri başka biyere taşıyalım.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Efla wrote:Özür dilerim farkedememişim tur döndüğünü. şimdi ise anlayamadığım bi sebepten resimler tam yüklenemiyor. Sorun bnede diye tahmin ediyorum ama eğer başkasında da varsa resimleri başka biyere taşıyalım.
Efla resimlerde bir sorun yok. Ama bazen seyrek de olsa resimleri link eden ImageShack sitesinde arıza olduğunda açılmayabiliyorlar (geçici bir olay)