Tanrıların ölümlülüğü

Hayatını tanrıların ışığını aramaya adamış olanlara.
Post Reply
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Bir tanrının karizması bilgeliği yok o tanrılarda Ã?rneğin Torm çok saf ve daha da kötüsü normalde iyi olması gereken tanrılar bile bencil ve çıkarcı örneğin Helm onları savunduğu için cezalandırıldığında hiçbir tanrı ona dönüp bakmıyor. Bu kelime aynen geçiyor ve ona bakmayan tanrılar arasında oğlu Torm (sadakat tanrısı) şafak lordu Latender , Adalet tanrıçası Tyr ormanların tanrıçası mielliki de var... Tanrıları olması gereken noktadan çok uzaklaştırıyor
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Bana oldukça mantıklı geldi. Sonuç olarak onlarda mükemmel değil...
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

tabii ki mükemmel değiller... ancak kitaptaki anlatıma göre.. firblenın dediği gibi tanrılara oldukça fazla insani sıfat eklemişler... tanrılığı güçten ibaret olarak göstermiş sadece.... ancak sadece güç yeterli mi sizce tanrı olabilmek için.. bence yetersiz ve bu yüzden bi ölümlünün tanrı olabilmesini çok saçma buluyorum...
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Buna katılıyorum evet çok saçma ve ölümlüler tanrı olursa sonuçlarıda bunlar oluyor.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
Vitnai
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 55
Joined: Sat Nov 20, 2010 10:00 am
Location: The Exodar

Post by Vitnai »

pozitivizm. tanrı, ezelden beri var olmuştur. zamandan önce O vardı. zamanı da O yarattı. her şeyi somutlaştırmayın. acizlik insana aittir. tanrıya değil. zayıflığı da olamaz. dalgınmış hırslıymış... aklınız buna yetmiyorsa ki yeten kimseyi ne gördüm ne de duydum. ne de bileni tanıyorum. ne de bileni tanıyanı tanıyorum... fazla kurcalamayın derim ben
<strong>Puslu</strong> gecede yalnız bir kurt...<br>-<br><div>Alıntı:"They're just masks you morons."</div>
Post Reply