Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v
Fareler yukardan duvarı kemiriyor; sen geri çekilince ne oldu ki? Ayrıca hadi geri çekildin, neden ok atmadın?? Kılıcını (tek kılıcın var, biri çukurdaydı) çektin hemen? Sen kılıç tarafına geçmek istiyorsan ayarlarız bir şeyler, uzmanlığını değiştiririz istersen. Ama seni çok pis izliyorum; ayağın bi kayarsaaa... :schemes:
Ok atamazdım fareler duvarın arkasında kalıyorlardı, düşmanı göremediğim için ok atamam.BU 1dwaxer wrote:Fareler yukardan duvarı kemiriyor; sen geri çekilince ne oldu ki? Ayrıca hadi geri çekildin, neden ok atmadın?? Kılıcını (tek kılıcın var, biri çukurdaydı) çektin hemen? Sen kılıç tarafına geçmek istiyorsan ayarlarız bir şeyler, uzmanlığını değiştiririz istersen. Ama seni çok pis izliyorum; ayağın bi kayarsaaa... :schemes:
Ben fareler duvarıdan aşağıya inerler diye düşündüm, böyle olunca duvar kenarından inerlerse fırsat saldırısı yapmalarını engellemek istemiştim.Ve eğer tavandan düşerlerse ilk tur PRONE olacaklarını, yani yere kapaklanacaklarını düşünüyorum.Tavan o kadar alçak değildir koskoca mekanda! Di mi
Kılıç tarafına geçmek istemiyorum, ok ile iyiyim.
Bir deeee, eğer duvar kenarında kalırsa iki fare saldırdığı zaman kaçacak yeri kalmaz ve pusuya düşmüş olur.Ama öteki türlü, yani ortada birlik hâlinde iken bize bir şey yapamazlar.
.
Alakası yok Edmond
Size bir sır vereyim; Aslında normalde böyle kazanacağınızın garanti olduğu combatları fazla uzatmadan, "kalan fareleri de kesip, biçtiler, bitirdiler!" diyerek kısa kese(bili)rim. Ã?yle ya, artık karşında ezik bir rakip varken (forum frpsi için söylüyorum) daha fazla uzatmaya gerek olmaz. Ama kafamdaki senaryo dolayısıyla, aranızdan mümkün olduğunca çok kişiyi bu farelere ısırttırmak istiyorum. :schemes: Hepinizi birer kere ısırttırsam hemen combatı keserim yani. Kharadan kritik yeyince zaten mikrobu kaptı da bakalım başkaları da aynı akıbete uğrayacak mı? Özellikle daily ve encounter powerlarını kullanmayıp da sadece basic attack yapanlara öncelikle saldıracağız. :schemes:
.
Alakası yok Edmond
Size bir sır vereyim; Aslında normalde böyle kazanacağınızın garanti olduğu combatları fazla uzatmadan, "kalan fareleri de kesip, biçtiler, bitirdiler!" diyerek kısa kese(bili)rim. Ã?yle ya, artık karşında ezik bir rakip varken (forum frpsi için söylüyorum) daha fazla uzatmaya gerek olmaz. Ama kafamdaki senaryo dolayısıyla, aranızdan mümkün olduğunca çok kişiyi bu farelere ısırttırmak istiyorum. :schemes: Hepinizi birer kere ısırttırsam hemen combatı keserim yani. Kharadan kritik yeyince zaten mikrobu kaptı da bakalım başkaları da aynı akıbete uğrayacak mı? Özellikle daily ve encounter powerlarını kullanmayıp da sadece basic attack yapanlara öncelikle saldıracağız. :schemes:
.
Sen niye hemen üzerine alındın ki? Yarası olan gocunsun.Edmond wrote:Demiştim, yani hem DAily pOwer'ı, hem de Encounter'ı harcadım galibaEdmond wrote:Seyredi olduğu yerden var gücüyle okunu attı düşmana (Rat8).
Split The Tree(daily power)TutmazsaElven AccuracyBasic Attack da yapamam çünkü okçuyum.
.

