Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Ben RPciyim bi kere :cry:
Farkındayım :schemes:
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Düşünüyorumda eğer birisi çıkmama yardım ederse benim atacağım escape ve yardım eden kişinin atacağı escape zarı toplansa? :roll:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Düşünüyorumda eğer birisi çıkmama yardım ederse benim atacağım escape ve yardım eden kişinin atacağı escape zarı toplansa? :roll:
:D :-P Çok komikti yaa; küçük bacakların debelenirken yaratık "HART!" diye nası ısırıverdi. Ã?ıkarsın herhâlde DC:15 Acrobatics yeter çıkmana ya da biri seni çekerse DC:15 Athletics

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Yalnız charge botları nasıl, karizma değil mi? :mrgreen:
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:
AlenthasLeasess wrote:Düşünüyorumda eğer birisi çıkmama yardım ederse benim atacağım escape ve yardım eden kişinin atacağı escape zarı toplansa? :roll:
:D :-P Çok komikti yaa; küçük bacakların debelenirken yaratık "HART!" diye nası ısırıverdi. Ã?ıkarsın herhâlde DC:15 Acrobatics yeter çıkmana ya da biri seni çekerse DC:15 Athletics

.
Bak yaaa :D
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

İyi ya tünele boşu boşuna girmemişim :D Sorunun köküne indik yani :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ya dwaxer, spoiler vereceğine özel mesaj at. Ben dayanamıyorum. Açıp bi saniyeliğine bakınca utanıp kapatıyorum :D
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Ya dwaxer, spoiler vereceğine özel mesaj at. Ben dayanamıyorum. Açıp bi saniyeliğine bakınca utanıp kapatıyorum :D
Aferin utanıyosun yani. :schemes: şöyle düşün; birisi senin e-maillerini okusa, özel eşyalarını filan karıştırsa hoşuna gider miydi? Eminim yakında kendine hakim olmayı da öğrenecek ve sırf ortaya bırakılmış diye başkalarına ait mesajları karıştırmamayı becereceksin! :-P Sende dürüstlük potansiyeli var; kullan onu; "merak" denilen virüse kendini teslim etme! :schemes:

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

DM'ceğizim, ilk yazımı siler misin :D Orada Sleep büyüsünü yap diye yazmayı unutmuşum :)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Edmond, "Tobias'ın bize tuzak kurduğunu biliyoruz," demişsin. Zavallı adam içerde yardım çağırırken... Bana izah eder misin bu RP'yi??

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

RP'yi spoilere göre yaptığın belli edmond. Spoilerden yazılınca merak yüzünden bakılır. Bence özel mesajla yazılınca heyecanı kalmış olur en azından.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Valla ben spoilerlara bakmıyorum :D Zorda olsa :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:RP'yi spoilere göre yaptığın belli edmond. Spoilerden yazılınca merak yüzünden bakılır. Bence özel mesajla yazılınca heyecanı kalmış olur en azından.
Clicks, bir taraftan da sen kendi iç sesini, düşünce ve duygularını yazmışsın ama! :mrgreen:

Ben de masaüstü oyun oynuyorum kendi grubumla. Gruptan biri kaç kere eşyaları cebe indirdi, çaldı "biz görmeden" Ama tutup da hiçbirimiz görmüş gibi yapmıyoruz. Edmond'a bir ihtar verelim; hani spor karşılaşmalarındaki gibi "1.ihtar!"

Peki, bundan sonra spoiler değil de özel mesaj atayım bari ama karakterlerinizin düşünce seslerini (aklından geçenleri) de yazmasanız daha iyi. Onun yerine uzun, abartılı diyaloglar, mimik, görünüm ve davranış tasvirleri bekliyorum bol bol.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

CLiCKs wrote:RP'yi spoilere göre yaptığın belli edmond. Spoilerden yazılınca merak yüzünden bakılır. Bence özel mesajla yazılınca heyecanı kalmış olur en azından.
Sırf sen böyle dedin diye az önce Spoiler'a baktım, ve güzel bir şey yapmış olduğumu gördüm.

Sizce neden bu eleman bize haritaları yanında getirmedi? Bizi tekrar o harabeye götürdü?Üstelik ormanların içinden çıkması.

Ha bir de, Spoiler'a değil, senin yazına göre yazmıştım.Ve sen "Üst kattan!" bahsedince bir gariplik olduğunu sezmiştim.(Wis: 13 (+1) ) .

(
CLiCKs wrote:Farklılıktan rahatsızlanmıştı. Ona kendi değilmiş gibi gelmişti. Bundan emin olmak zorundaydı."Lanet olası fareler üst katı doldurmuşlar. Neredeyse ölüyorduk. Yukarı çıkan merdivenlerde bayağı kırık döküktü. Orada nasıl birşeyler yapmayı düşünüyorsun?" onu kendine düşürmeyi denedi. Eğer bu bluff checke giriyorsa öyle değiştirebilirsin. Kendine düşütmeyi denedim o yüzden olmayabilir diye dü
şünüyorum.
)

(Sizce bu yazı benim yazımı ne derece destekliyor)

(bir de 1. ihtarı kendimi almış kabul ediyorum çünkü Clicks bunu söyledikten sonra okudum :D )
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Ahanda en sonunda büyücüye kafayı yedirttiniz. Olup bitenlere hiçbi anlam veremedi yazık...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply