Buyday Tanesi Hanı
arkadaşlar işte müthiş tarif karşınızda emin olun yok satacak
tüm geyik tereyağıyla marine edildikten sonra içine iç pilaw konur we ateşte hafif ahfif çewrilerek üzeri pembeleşinceye kadar pişirilir ardından yoğurt+salça karışımı bir sosla geyiğin üstü kaplanır we tekrar ateşte çewrilmeye başlanır ne dersin bu arada pilawın içinde pismiş badem we küçük ciğer parçaları olacak we biraz da karabiber
nasıl ağzınızın suyu aktı değil mi?
neyse bu akşamdan itibaren menümüze eklenmiş durumda afiyet olsun.
tüm geyik tereyağıyla marine edildikten sonra içine iç pilaw konur we ateşte hafif ahfif çewrilerek üzeri pembeleşinceye kadar pişirilir ardından yoğurt+salça karışımı bir sosla geyiğin üstü kaplanır we tekrar ateşte çewrilmeye başlanır ne dersin bu arada pilawın içinde pismiş badem we küçük ciğer parçaları olacak we biraz da karabiber
nasıl ağzınızın suyu aktı değil mi?
neyse bu akşamdan itibaren menümüze eklenmiş durumda afiyet olsun.
çok zaman geçti çok şey değişti...
jUST WİNİN pişirdiği yemeğe gnom garip garip bakar. Böle büyük hayvanların etini yemek ona........ Garip gelmektedir. Hadi bir deneyim bari deyip bakar.. Sonra deişik ama bence biraz şeker eklenmeli der. Evet biraz şeker neden olmasın ki?? Bilmiyorum siz ne düşünüyosunuz???
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
kuzey yıldızı mı
yani kutup yıldızı
bu arada ewet kekik -terbiye edilirken katılırsa we 5-6 saat dinlenmeye bırakılırsa- çok güsel olur ama isteğe göre terbiye edilirken terbiye sosuna acı pul biber eklersek de değişik bir aroma yakalamış oluruz ne dersiniz
bu arada dikkatinizi çektimi aslında çok yeni birşey görmektesiniz zira hiç aşçı cleric görmemişsinizdir
yani kutup yıldızı
bu arada ewet kekik -terbiye edilirken katılırsa we 5-6 saat dinlenmeye bırakılırsa- çok güsel olur ama isteğe göre terbiye edilirken terbiye sosuna acı pul biber eklersek de değişik bir aroma yakalamış oluruz ne dersiniz
bu arada dikkatinizi çektimi aslında çok yeni birşey görmektesiniz zira hiç aşçı cleric görmemişsinizdir
çok zaman geçti çok şey değişti...
Güneşin ışıkları parlıyor arkamda
Ã?nümde uzun ve bomboş bir gün uzanıyor.
Tam bir tembel gibi geçircem tüm günümü
Ara ara uzanacağım çıplak toprağa sırt üstü
Ve ısısını hissedeceğim toprağın tüm vucudumda
şarkısını dinleyeceğim rüzgarın
Ve ağlamasını böceklerin kuşların
Orada bir ağaç hışırdayarak bir şeyler anlatacak
Ve ben gülümseyeceğim ağaca cevap verircesine
Irmağın akışı cezbedecek ve atacağım serin suya kendimi.
Sonra tırmanıp bir ağaca yiyeceğim meyvelerini.
Gömeceğim tohumlarını başlatmak için yeni bir hayatı
Bir kız bulacam belki biraz kur yapıcam
Reddecek beni olsun o kaybedecek sonuçta
Ben yine de bir şans daha vereceğim ona
şarkı söyleyeceğim önünde en kötü sesimle
Sonunda avaz avaz bağıracak ya da kaçıp gidecek
Ben de yere yatıp güleceğim kendime
Sonunda akşam olacak yıldızlar çıkacak
Güneş bir gecelik dinlenmeye çekilecek
Ertesi gün yine ve sonra yine uğramak için bize
Yıldızları seyredeceğim hayran hayran
Aptalca tahminler yapacağım orda ne olduğuna ilişkin
Hayal kuracağım büyük hayaller
Ve inanacağım onlara
Sonra rüzgar tatlı bir okşama gibi dolaşacak bedenimi
İçimden geçireceğim giden kız için
Çok şey kaçırdın güzelim diye
Ve hiçbir rüya görmediğim bir rüyaya dalacağım
Ertesi gün yeniden uyanmak için tembellik edeceğim yeni bir güne
Ã?nümde uzun ve bomboş bir gün uzanıyor.
Tam bir tembel gibi geçircem tüm günümü
Ara ara uzanacağım çıplak toprağa sırt üstü
Ve ısısını hissedeceğim toprağın tüm vucudumda
şarkısını dinleyeceğim rüzgarın
Ve ağlamasını böceklerin kuşların
Orada bir ağaç hışırdayarak bir şeyler anlatacak
Ve ben gülümseyeceğim ağaca cevap verircesine
Irmağın akışı cezbedecek ve atacağım serin suya kendimi.
Sonra tırmanıp bir ağaca yiyeceğim meyvelerini.
Gömeceğim tohumlarını başlatmak için yeni bir hayatı
Bir kız bulacam belki biraz kur yapıcam
Reddecek beni olsun o kaybedecek sonuçta
Ben yine de bir şans daha vereceğim ona
şarkı söyleyeceğim önünde en kötü sesimle
Sonunda avaz avaz bağıracak ya da kaçıp gidecek
Ben de yere yatıp güleceğim kendime
Sonunda akşam olacak yıldızlar çıkacak
Güneş bir gecelik dinlenmeye çekilecek
Ertesi gün yine ve sonra yine uğramak için bize
Yıldızları seyredeceğim hayran hayran
Aptalca tahminler yapacağım orda ne olduğuna ilişkin
Hayal kuracağım büyük hayaller
Ve inanacağım onlara
Sonra rüzgar tatlı bir okşama gibi dolaşacak bedenimi
İçimden geçireceğim giden kız için
Çok şey kaçırdın güzelim diye
Ve hiçbir rüya görmediğim bir rüyaya dalacağım
Ertesi gün yeniden uyanmak için tembellik edeceğim yeni bir güne
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Yemeğini yedikten sonra firblenin daveti üzerine buğday tanesi hanına doğru yola koyulur yaklaştıkça çok güzel şarkı nağmeleri kulağına gelmektedir , ilk defa bir şarkı hoşuna gitmiştir. Hana girer içerisi gerçekten çok iyi düzenlenmiştir , bu han NOOB'u mest etmiştir, etrafta firbleyi aramaya koyulur bir bakar şarkıyı söyleyen firbleymiş , şarkı bitince şiddetle alkışlamaya başladı. " işte bu müzik budur helal olsun sana be!"
Korku olgunlaştırır,
Korku yüceltir,
Korku anahtardır,
Bu yüzden,KORKUN BENDEN!!
Korku yüceltir,
Korku anahtardır,
Bu yüzden,KORKUN BENDEN!!
Evet acı bir aroma ile eminim farklı damak zevklerine hitap edilebilir.
Bilmecenin cevabı doğru, her ne kadar benim aklımdaki cevap pusula olsa da.
*İçeri giren kolcuya döner* Doğayı ve hayatı anlatan şarkıları seviyorsun galiba Noob?
Hadi bir bilmece daha, bunun cevabı hileli, eğer aklıma gelmeyen farklı bir cevabı yoksa tabi.
İpucu da vereyim, tapınak içi yapılanmaları ve hitapları düşünün.
"
Bir dilencinin kardeşi denize gidip boğulmuş,
Fakat boğulan adamın hiç kardeşi yokmuş
Boğulan adamla dilenci arasındaki ilişki nedir?
"
Yalnız bu hileli bir soru olduğu için bir başka daha soruyorum:
"
Bir kuşun parçası,
Gökyüzünde olmayan,
Okyanusta yüzebilen,
Ve her zaman
Kuru kalan
Bu nedir?
"
Bilmecenin cevabı doğru, her ne kadar benim aklımdaki cevap pusula olsa da.
*İçeri giren kolcuya döner* Doğayı ve hayatı anlatan şarkıları seviyorsun galiba Noob?
Hadi bir bilmece daha, bunun cevabı hileli, eğer aklıma gelmeyen farklı bir cevabı yoksa tabi.
"
Bir dilencinin kardeşi denize gidip boğulmuş,
Fakat boğulan adamın hiç kardeşi yokmuş
Boğulan adamla dilenci arasındaki ilişki nedir?
"
Yalnız bu hileli bir soru olduğu için bir başka daha soruyorum:
"
Bir kuşun parçası,
Gökyüzünde olmayan,
Okyanusta yüzebilen,
Ve her zaman
Kuru kalan
Bu nedir?
"
Taşlar unutana dek...
Vaay bee arkadaşlar şu hanın odalarını da bir ara size gezdirmek isterim yahuu neden olmasın??? Ama neyse hadi bakalım bilmeceyi bilen çıkacak mı epey bilmece birikti di mi ama??? Sonra da iyi bi yemek yeriz beraber.. Bi iki şarkı da söleriz felan.. Çok güzel olur gerçekten..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Bilmecelerin sayısını indireyim o zaman sonra sen bize odaları gezdir, peşinden de yemek yeriz.
Just Win'i bildi sayıyorum, bir ejderhanın yemeye yöneldiği üç insandı cevabı, dediğim gibi hafif muzır.
Wuroldar'ın bilemediği bilmece de hileliydi, cevabı: Dilenci de boğulan adam da rahipti şeklindeydi.
Wuroldar'ın cevabına yaklaştığı diğer bilmecenin cevabı da yansıma değil ama kuşun gölgesiydi.
Eveeet şimdi de odaları görelim.
Just Win'i bildi sayıyorum, bir ejderhanın yemeye yöneldiği üç insandı cevabı, dediğim gibi hafif muzır.
Wuroldar'ın bilemediği bilmece de hileliydi, cevabı: Dilenci de boğulan adam da rahipti şeklindeydi.
Wuroldar'ın cevabına yaklaştığı diğer bilmecenin cevabı da yansıma değil ama kuşun gölgesiydi.
Eveeet şimdi de odaları görelim.
Taşlar unutana dek...
Odalar tamam... Ã?ncelikle Gnom tarzı buçukluk tarzı ve bir de kender tarzı odalarımız var.. Büyük yatakları var ama merak etmeyin.. Hangisini görmek istersiniz??
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
