Bu kadar mı?

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Wuroldar wrote:Ben ara sıra bazı arkadşlar görüyorum 1-2 mesaj atıp sırra kalem basıyorlar. Bunlarda biraz üşengeçlik oluyor. Zaten ülkemizde pek rağbet olmayan hatta nedense kötülenen FRP gibi güzel bir olayı burada birbirimizle paylaşmak daha iyi olurdu. Ama olmuyor işte 200 kullanıcıdan 30'u aktif olursa nasıl gelişir bu sektör ?...
insanlar frp oynayanlara ve frp'ye "içinde ejderhalar ve zombiler bulunan bir grup saçmalık" diye baktığı sürece bu sektör ilerlemez. Bu sektörün içinde bütün gün cips yiyen, oturan, sürekli belli tarz müzik ve düşüncelerle bulunan, sürekli bilgisayar ve filmler üzerine konuşup sosyal olmayan insanlardan fazlasıyla bulunmaya devam ederse bir arpa boyu bile ilerleyemez. Genel olarak insanların "normal" olma kategorisinin dışında olan insanlara manyak gözüyle bakılsada, bazen gördüğüm bazı kişilerde beni frp'den soğutmuyor değil tabii.
Post Reply