benden daha büyük bir yalancı arıyorum
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
yalaağğn!! 
ihtiyaç duymasaydık ortaya çıkmazdı dimi?? eğer ihtiyaç duymasaydım hayatta yalan söylemediğim birileri olurdu sanırım..
ihtiyaç duymasaydık ortaya çıkmazdı dimi?? eğer ihtiyaç duymasaydım hayatta yalan söylemediğim birileri olurdu sanırım..
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
neticesi ne olursa olsun doğruyu söylemeli insan.. kime hangi yalanı söylediğini hatırlamak zorunda kalmaz böylece zaman içinde..
bu yüzden "yalan" ı çok efektif bir araç olarak görmüyorum.. kullanımı zor.. takip etmek gerekiyor.. yalan üstüne yalan diye bir pekiştirme unsuru da var.. çünkü uyduruk hikayenin üstüne bi daha uydurman gerekiyor detayları falan iş daha çetrefilleşiyor.. çok anlamlı değil..
hadise ne olursa olsun, muhatabımın hoşlanmayacağını da bilsem doğruyu söyleyip kafamı rahat tutmayı tercih ederim..
bu yüzden "yalan" ı çok efektif bir araç olarak görmüyorum.. kullanımı zor.. takip etmek gerekiyor.. yalan üstüne yalan diye bir pekiştirme unsuru da var.. çünkü uyduruk hikayenin üstüne bi daha uydurman gerekiyor detayları falan iş daha çetrefilleşiyor.. çok anlamlı değil..
hadise ne olursa olsun, muhatabımın hoşlanmayacağını da bilsem doğruyu söyleyip kafamı rahat tutmayı tercih ederim..
Aurë entuluva...!!
Söylememeye gayret göstersem de söylüyorum ne yazık ki. Hiç hoşuma giden bir konu değil bu. Sudan sebeplere yalan söyleyenlerden nefret ederim. Ki bir çok insan yapıyor bunu. Yalan söyleyenden nefret ederim ama yalan söylemeyi başaramayan adamdan daha da nefret ederim. Söyle yalanı da bana çaktırma arkadaş, en azından söylerken çaktırma. Ben zaten yalan olup olmadığını bir gün anlayacağım değil mi? Eğer anlamayacaksam yalanı zaten sorun yok. Ne yalanlarla karşılaşıyoruz ve ne yalanlarla daha karşılacağız.
Dünyada yalan diye bir şey olmasa nasıl olurdu merak ediyorum.
Dünyada yalan diye bir şey olmasa nasıl olurdu merak ediyorum.
Just because you were born a noble, you can act like God? - Griffith (the White Hawk)
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
en sık kullandığım yalan türüdürAlenthasLeasess wrote:Bazı şeyleri örtmek için söylenen yalanlardan nefret ederim.
edit: gerçi yalanın amacı birşeyleri örtmektir zaten.
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
