evil aranıyor

Hayatını tanrıların ışığını aramaya adamış olanlara.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Evet bir zafer daha
hahahahahahaaaa :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Biz onu daha çok "Güçsözü: öl" ile yapıyoruz ama, hadi neyse.
from Dawn to Wish...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Düşman ordunun her fertine bir tane Power Word:Kill demek zor olurdu bence :)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Sen yeni başladın galiba? Düşük seviye altı adamlar için 120 taneye kadar yolu var bunun. Birde "Quicken Spell" hüneriyle bu sayı 240 'a kadar çıkar. hemde sadece tek seferde.
from Dawn to Wish...
User avatar
Manga
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 8
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am

Heh...

Post by Manga »

Tadi ya gercekten katılıyorum...Yanı Yenı baslayanlar ve rpden uzak kısılıkler ancak boyle konular acar...

Yok neymiş evil miş ne oluşuyor gozunuzde bılmıyorum ama Bende sadece trend bır kıtle popılıst bır anlayıs ve RP ıle bır yerlere gelmeye cabalayan Bosh Belesh kısılıkler olusuyor gozumde Kırıcı konusuyorum dıye dusunebılınır ama sızın yaptıgınız

Rp ye emek verıp bunu bır tıyatrosal etkınlık olanların hakkına tecavuzden de ote bır karalama gırısımınden farksız ve emınım kı WIZards fırması yada WHıtewolf fırması sızın gıbı bır kıtleye degıl bu actıon ve ego tatmını kısılerden uzak bunu oyun olarak gorup etkınlık cercevesınde ugrasan kıtleye seslenmek ıstıyordur sıze onerım

gıdın DIABLO1 oynayın 2 oynamayın cunkı sızı kasar...Neden mı onunda bır seneryosal etkınlıgı var cunkı

Hadı Hepınıze ıyı ego Tatmınlerı...
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Tebrik ettim Magna! Adamımsın.
from Dawn to Wish...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Düzeyli , hakaretten uzak ve suçlayıcı olmayan yazılarınız için öncelikle sizleri tebrik ediyorum. Bu başlığı açan kişinin ne kadar FRP bilgisine sahip olduğu onu ilgilendirir ve hiçkimseye bunu kanıtlamak zorunda da değildir.

Sizler insanları yargılama yetkisini kendinizde bulabiliyorsanız, buraya pek de ait değilsiniz gibi gözüküyor.

Bahsettiğimiz konu ilginizi çekmediyse okumak zorunda değilsiniz. Forumları beğenmiyorsanız girmek zorunda da değilsiniz...

Yalnızca yapıcı olmayan eleştiriler yapmak amacında olduğunuz apaçık ortada, birbirinizi tanıdığınız ve bunları özellikle söylediğiniz de ortada. Provokasyonlarınız bizi pek de ilgilendirmiyor. Esprileri ciddiye alıp mantıksız yorumlar yapmanız da bizi ilgilendirmiyor...

Sizden seviyeyi bozucu yaklaşımlardan uzaklaşmanızı rica ediyoruz. Eğer geyikten hoşlanmıyorsanız cevap vermezseniz roleplayle ilgili bir yerlerde konuşursunuz. Ama insanları yargılamak sizin haddiniz değil.

Saygılar...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
frpcibaba
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 7
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am

Post by frpcibaba »

Yorumsuz ...
Evil arkadaşın süper Evil imzası :
let gods smiles upon you.

Ya bide merak ettim bu evil nası bişi yani öle pazardan birkaç kilo alabilirmiyim gitsem ???

Not: Evil yerine kötü deseniz bi b.. olmaz merak etmeyin size yine "VAy be frp biliyo ulan bu" derler sizde egonuzu tatmin etmeye devam edersinzi .
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

arkadaşım açıkça sorayım
amacın ne?
sanane adam evil ken lrt gods smiles upon you yazmış. ki adam evil değil good. black dagger adamın soyadı imiş ve öyle kalmasını istiyor nasıl raistlinin adı corax sa onun da öle.

burada evil dememizin tek sebebi alışkanlıktır. genel olarak yarım sene önceye kadar hepimiz ing kitaplardan oynuyoduk bu oyunu ve alışkanlıklar kolay bırakılmıyo.

lütfen biraz düşünelimde eleştiri yapalım yoksa eleştirilerimiz yapıcı olmaz tabi amacımız buysa
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
frpcibaba
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 7
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am

Post by frpcibaba »

Amacım insanların birşeyleri örenip bildikleri konularda konuşmalarını sağlamak.
Eğer bi konu hakkında bilginiz yoksa yalan yanlış sallamak yerine doğrusunu örenmek için çaba sarfetmelisiniz. Bu sadece Frp veya bunun gibi konularda değil hertürlü zamanda hayatın her köşesinde karşımıza çıkıyor.

2. amacım saçma sapan yarısı türkçe yarısı ingilizce kelimelerle birbirimizi anlamamızı zorlaştırmamız yerine bunu ya ingilizce ya türkçe yaparak hem daha kolay anlaşmak hemde bu iki dilinde canına okumamak.

Bir sonraki amacım birşeyi bilmemenin ayıp yanlış yada bir topluluktan dışlanmayı gerektiricek bir neden olmadığını öğretmek .

Bir başka amacım Frp konusunda yalan yanlış sözler söyleyerek insanlara yanlış bir izlenim verenlerin bunu yapmasına mani olmak.

Bunlar buradaki amaçlarımdan sadece bazıları ... aklıma geldikçe yazarım daha ....
User avatar
Manga
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 8
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am

Tiyatora

Post by Manga »

Baba doğru ve güzel iğne olmayan bir anlatımla konuşmuş +1
halen itiraz varsa ben alkışlayıp salonu terkedicem...
Ego tiyatrolarına fazla takılmam da o yüzden...

"Egosuz FRP! TaTminli Oyunlara ..."
User avatar
Manga
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 8
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am

Post by Manga »

Düzeyli , hakaretten uzak ve suçlayıcı olmayan yazılarınız için öncelikle sizleri tebrik ediyorum. Bu başlığı açan kişinin ne kadar FRP bilgisine sahip olduğu onu ilgilendirir ve hiçkimseye bunu kanıtlamak zorunda da değildir.

Sizler insanları yargılama yetkisini kendinizde bulabiliyorsanız, buraya pek de ait değilsiniz gibi gözüküyor.

Bahsettiğimiz konu ilginizi çekmediyse okumak zorunda değilsiniz. Forumları beğenmiyorsanız girmek zorunda da değilsiniz...

Yalnızca yapıcı olmayan eleştiriler yapmak amacında olduğunuz apaçık ortada, birbirinizi tanıdığınız ve bunları özellikle söylediğiniz de ortada. Provokasyonlarınız bizi pek de ilgilendirmiyor. Esprileri ciddiye alıp mantıksız yorumlar yapmanız da bizi ilgilendirmiyor...

Sizden seviyeyi bozucu yaklaşımlardan uzaklaşmanızı rica ediyoruz. Eğer geyikten hoşlanmıyorsanız cevap vermezseniz roleplayle ilgili bir yerlerde konuşursunuz. Ama insanları yargılamak sizin haddiniz değil.

Saygılar...



Bak alıntı yapmadım dırek kopyaladım cunkı hatanı anlaman ıcın

Ben birincisi kimseyi yermedim ortaya konuştum.
İkincisi olanlari söylemek gocunduruyorsa insanlari
Hata bende değil onlardadır...
Hah ama sen dersen biz böylelerdeniz ozaman diyorum ya lafım yok
İyi ego tatminleri lafına alınmayın çunki bunu o şekilde sürdürürseniz çok insandan bu temennileri alırsınız...

"Saygılarımla Manga"
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

Arkadaşlar frpworld çatısı altında artık tartışma yaratmasak da herkes ii geçinse nası olur.. eğer çok gururuna dokunan bişi yoksa herkes kötü düşüncelerini kendine saklasa ille de ses çıkarmam lazım ben susamam buna bişi yapılmalı diosa sesini bize çıkarsa da biz gerekeni yapsak nasıl olur...

isteyen ve kurallara uyan herkes buraya aittir..burası frp nin gelişmesi amaçlı bir sitedir..
burda konu da tartışılır geyik de yapılır ama hepsi saygı çerçevesi içinde..

şunu unutmayınki birisinin okuması için bıraktığınız mesajı bütün site okuyor en azından diğer kullanıcıları stres yapmayalım....
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

katılıyorum arkadaşlar ortamı germeye gerek yok ben sivri laflar etmişsem özür dilerim.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Post Reply