pyros müzik!!!!!

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

halal raistlin bencede güzel ve mantıklı bir iş yapmışsın,bu arada pyrosun fikride hoş olur hani :wink: artık gerisiyle sen ilgilenirsin raist :D
bu arada sevgili pyros başjka bir dünya var dedin ve biraz sabredin dedin de bizde sabır taşı değiliz laf aramızda bir süre sonra çaylayabiliriz bilmem anlatabildim mi :wink:
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

cdyi yapıp quel-shine verdim
onun da flinte vermesi ve flintin cdyi ankaraya taşımak suretiyle adminlere ulaştırması tasarlanmıştı

kar yağdı
burası Buzyeli Vadisi oldu,
tahminimce flint masur kaldı

bizim ankara işi yattı

daha bir sürü mazeret sunabilirim aslında

ama biraz daha beklemeniz gerekecek ne yazık ki
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

hep mazeret hep mazeret,nedir bu be kardeşim :D
neyse flintin gelmesi için yeni bir nedenim var artık,flint seni özlemedim ama müziği merak ettiğim ve dinlemek istiyorum diyebilirim.böylelikle özlediğimizi belli etmemiş oluruz :wink:
şimdiden eline sağlık pyros...
ama şunuda unutma ki önceki müziklerindeki şartlarım halen daha geçerli :D
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

şartları değiştiriyorum

beğenmezsem ben dövecem seni
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

tüh yaa

karizmayı dağıtmak suretiyle şartları yeniden değiştiriyorum

beğenmezseN ben dövecem seni

:P :-P :P
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

tamam anlaştık :D
gerçi sen artık beğenmemeM için elinden geleni yaparsın ama şunuda unutma ki artık kapı gıcırtısı olsa bile beğeneceğim :wink:
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ah ketçap ah
işte seni bu yüzden seviyorum

iyi kalpli şey seni!

:: Sevgi Seli, Duygu Taşması ::
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

iyi kalpli şey seni!
dökülen bir damla göz yaşı,ama mutluluktan dökülen bir damla yaş :D
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

tamam hakkımızda dedikodu çıkacak abi
keselim
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

pyros wrote:tamam hakkımızda dedikodu çıkacak abi
keselim
:D:D:D:D:D
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

dünyada istediğimniz en son şey bu emin olabilirsin :D ;)

değil mi ketçap
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

kesinlikle pyros :D
yok hiçbirşeye yanmam ama hakkımızda öyleymiş böyleymiş tarzı kelimeler kullanılmasına yanarım :D
ama yok arkadaşlar kesinlikle öyle bişi yok,buna emin olun,en azından bende öyle bişi yok,ama pyrosu bilmem :D :D :D
bu konuda sadece o en iyisini bilir.light olduğunu biliyorum ama öyle böyle olmadığınıda düşünüyorum ama son sözü yinede pyrosa bırakıyorum,şimdi söz sırası sende delikanlı pyros...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ketçap alırım aklını görürsün light neymiş

öteki konuya gelince, "dont muuv yuu sii dıı king," derim başka bişii demem
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

helallllllll işte olay budur abi!!!!!
"dont muuv yuu sii dıı king,"
en büyük kral bizim kral.....veya alemin kralı nasıl olur pyros :D
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

alem buysa kral pyros

her neyse
başka bir dünya var adlı şarkıyı bu gidişle sitede yayınlatamayacağız

quel-shin arkadaşımız upload etmediği sürece öyle duracak cdde gariban
Post Reply