bu arada sevgili pyros başjka bir dünya var dedin ve biraz sabredin dedin de bizde sabır taşı değiliz laf aramızda bir süre sonra çaylayabiliriz bilmem anlatabildim mi
pyros müzik!!!!!
halal raistlin bencede güzel ve mantıklı bir iş yapmışsın,bu arada pyrosun fikride hoş olur hani
artık gerisiyle sen ilgilenirsin raist 
bu arada sevgili pyros başjka bir dünya var dedin ve biraz sabredin dedin de bizde sabır taşı değiliz laf aramızda bir süre sonra çaylayabiliriz bilmem anlatabildim mi
bu arada sevgili pyros başjka bir dünya var dedin ve biraz sabredin dedin de bizde sabır taşı değiliz laf aramızda bir süre sonra çaylayabiliriz bilmem anlatabildim mi
cdyi yapıp quel-shine verdim
onun da flinte vermesi ve flintin cdyi ankaraya taşımak suretiyle adminlere ulaştırması tasarlanmıştı
kar yağdı
burası Buzyeli Vadisi oldu,
tahminimce flint masur kaldı
bizim ankara işi yattı
daha bir sürü mazeret sunabilirim aslında
ama biraz daha beklemeniz gerekecek ne yazık ki
onun da flinte vermesi ve flintin cdyi ankaraya taşımak suretiyle adminlere ulaştırması tasarlanmıştı
kar yağdı
burası Buzyeli Vadisi oldu,
tahminimce flint masur kaldı
bizim ankara işi yattı
daha bir sürü mazeret sunabilirim aslında
ama biraz daha beklemeniz gerekecek ne yazık ki
hep mazeret hep mazeret,nedir bu be kardeşim 
neyse flintin gelmesi için yeni bir nedenim var artık,flint seni özlemedim ama müziği merak ettiğim ve dinlemek istiyorum diyebilirim.böylelikle özlediğimizi belli etmemiş oluruz
şimdiden eline sağlık pyros...
ama şunuda unutma ki önceki müziklerindeki şartlarım halen daha geçerli
neyse flintin gelmesi için yeni bir nedenim var artık,flint seni özlemedim ama müziği merak ettiğim ve dinlemek istiyorum diyebilirim.böylelikle özlediğimizi belli etmemiş oluruz
şimdiden eline sağlık pyros...
ama şunuda unutma ki önceki müziklerindeki şartlarım halen daha geçerli
kesinlikle pyros 
yok hiçbirşeye yanmam ama hakkımızda öyleymiş böyleymiş tarzı kelimeler kullanılmasına yanarım
ama yok arkadaşlar kesinlikle öyle bişi yok,buna emin olun,en azından bende öyle bişi yok,ama pyrosu bilmem

bu konuda sadece o en iyisini bilir.light olduğunu biliyorum ama öyle böyle olmadığınıda düşünüyorum ama son sözü yinede pyrosa bırakıyorum,şimdi söz sırası sende delikanlı pyros...
yok hiçbirşeye yanmam ama hakkımızda öyleymiş böyleymiş tarzı kelimeler kullanılmasına yanarım
ama yok arkadaşlar kesinlikle öyle bişi yok,buna emin olun,en azından bende öyle bişi yok,ama pyrosu bilmem
bu konuda sadece o en iyisini bilir.light olduğunu biliyorum ama öyle böyle olmadığınıda düşünüyorum ama son sözü yinede pyrosa bırakıyorum,şimdi söz sırası sende delikanlı pyros...
