Kurtulmak ve Maglubiyet

Hayatını tanrıların ışığını aramaya adamış olanlara.
burock
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2000
Joined: Thu Feb 12, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by burock »

şindi baktım...

Gnoll chief deity - Yeenoghu
Goblin chief deity - Maglubiyet
Orc chief deity - Gruumsh

tabi bunnar chief deityler. yani her ırkın pantheonunda başka tanrılar da var.

bu arada, urdunire hiç rastlamadım sadce urdunir dwarves diye bişiy var. klan ismi felan herhalde...
War, war never changes...
Unholy
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Fri Mar 05, 2004 2:02 am

Post by Unholy »

Maglubiyet Goblin Tanrısıdır ve FR dahil bir çok dünya da Moradin gibi güçleri vardır.
Kurtulmakta aynı şekilde Kobolt tanrısıdır.
Maglubiyet Dwarflardan nefret eden, Kurtulmak ise Gnomelardan nefret eden bir Tanrıdır.
Ayrıca Charisma sadece Apparence değildir. Bir çok Tanrı Karizma bonusunu Tanrısal güçleri ve Manuplation dan alır.


Saygılarımla...
Sıradan bir insanla bir savaşçı arasındaki fark,
savaşçının olayları mücadele kavramıyla eşdeger görmesi,
sıradan bir insanın ise olayları mutluluk kaynağı ya da felaket olarak ele almas
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

evet kurtulmakın fr karizması,29 sanırım.
Helm
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 91
Joined: Sat Jun 26, 2004 10:00 am
Location: İzmir/İstanbul

Post by Helm »

Sanırım yanlış hatırlıyorum.Ama galba Baldurs Gate'te vardı bu Kurtulmak.Karanlıkaltındaydı sanırım bir grup kobold tapınma yapıyorlardı Kurtulmak' a hatta ismi görünce arkadaşlarla kopmuştuk.Ondan sonra grup olarak saldırıp adamların ayinini bozmuştuk.Hatta aralarında Kurtulmak vardı ve paladinminle tek koyuşta critical da ölmüştü üstündende Kurtulmak's Crystal çıkmıştı.Ama bakıyorumda şimdi yok Lloth'un seçilmiş örümceklerini falan öldürdüyse ben yanlış hatırlıyorum.Veya Baldur's Gate büyük çaplı bir hata yapmış.Ama tabi bir tanrınında karanlıkaltında gezmesi pek mantıklı gelmiyor.
Caspenar the Imp ;

''Mm. Cool bastard sword, oh yes. Why bastard, you think? No parent?''


-Veldrin
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by erethan »

Hayır yanlış hatırlıyor sayılmazsın,ama gelen kurtulmak değil avatarı...yada benzeri birşey,bizzat kendisi gelmiyordu yani
Post Reply