Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Ortegon
Kullanıcı
Posts: 52 Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-
Post
by Ortegon » Tue Feb 10, 2004 9:37 am
Coren
kitiara uth matar(uth matarsız olmaz)
mountains of might
rhielatheredrobe
Kullanıcı
Posts: 77 Joined: Thu Jan 01, 2004 10:00 am
Location: eskişehir
Post
by rhielatheredrobe » Tue Feb 10, 2004 6:52 pm
ofh ofh Kitiara Uth Matar kadar karizmatik bi isim var mı ya cidden!!
hatuna da nasıl yakışıor..
eh bir de Strahd Von Zarovich'i unutmamak lazım ehu.
sessizliğini koru ya da ondan daha iyi bir şey söyle
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Tue Feb 10, 2004 7:48 pm
Jander Sunstar; karizma değil biliyorum daha çok melankolik bir isim gibime geliyor. karakteri tanıdıkça isimdeki ironiye hayran olmuştum.
Ivellius
Kullanıcı
Posts: 360 Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli
Post
by Ivellius » Wed Feb 11, 2004 12:44 am
okuduğum tüm kitaplar içinde en çoksevdiğim karakter ismi feanor'dur
akinnika
Kullanıcı
Posts: 238 Joined: Fri Jan 02, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by akinnika » Wed Feb 11, 2004 6:53 am
özür dileyerek araya girmek istiyorum
dip not: birisi yeni konu başlığı açacaktı bu güzel isimlerle ilgili...
güzel isimler konusu "frp cilerin neden zengin olması gerektiği" ile pek bağdaşmıyor...
gerçi biraz düşününce belki bağdaştırılabilir: Ahmet Mehmet gibi klasik isimler (kimse üstüne alınmasın güzel isimlerdir, ona lafım yok) genellikle kırsal kesimde tercih edilirken, şehirlerde ve modern ailelerde daha çok fantastik isimler uydurulmaya çalışılıyor...
neyse devam edin...
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Wed Feb 11, 2004 7:00 am
Pharaun Mizzrym
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636 Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by fingolfin » Wed Feb 11, 2004 8:58 pm
Ketchup - sizce de çok karizma değil mi
:P:P
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Posts: 259 Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by Drizzt_Dourden » Thu Feb 12, 2004 2:25 am
ya bana Artemis Entreri müthis karizma bi isim gelio...tam assasin ismi diilmi sizcede_? bide Kim Bo Kastekniv de baya karizma(Hitman 1'in sifresidir bu arada
)
Ortegon
Kullanıcı
Posts: 52 Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-
Post
by Ortegon » Thu Feb 12, 2004 8:53 am
evet evet kesinlikle ketchup en karizma q:)
mhauh ketchupa hücuuuuuuuuuuummmm
mountains of might
pyros
Kullanıcı
Posts: 2069 Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am
Post
by pyros » Thu Feb 12, 2004 9:42 pm
puhahahahaha abi koptum ya
ketçap karizmatik isim ha
ehehehe
bu arada Pharaun gerçekten güzel isim
bir de şey vardı, bu da drow
Shakti Hunzrin (shaktiye keserim canımı sıkarsan diye de geyiğini yapmışızdır zamanında)