frpciler NEDEN zengin olmak zorunda??!!

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Ortegon
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 52
Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-

!!!

Post by Ortegon »

Coren
kitiara uth matar(uth matarsız olmaz)
mountains of might
rhielatheredrobe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Thu Jan 01, 2004 10:00 am
Location: eskişehir

Post by rhielatheredrobe »

ofh ofh Kitiara Uth Matar kadar karizmatik bi isim var mı ya cidden!!
hatuna da nasıl yakışıor..
eh bir de Strahd Von Zarovich'i unutmamak lazım ehu.
sessizliğini koru ya da ondan daha iyi bir şey söyle
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Jander Sunstar; karizma değil biliyorum daha çok melankolik bir isim gibime geliyor. karakteri tanıdıkça isimdeki ironiye hayran olmuştum.
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

okuduğum tüm kitaplar içinde en çoksevdiğim karakter ismi feanor'dur
akinnika
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 238
Joined: Fri Jan 02, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by akinnika »

özür dileyerek araya girmek istiyorum :oops:

dip not: birisi yeni konu başlığı açacaktı bu güzel isimlerle ilgili...
güzel isimler konusu "frp cilerin neden zengin olması gerektiği" ile pek bağdaşmıyor...

gerçi biraz düşününce belki bağdaştırılabilir: Ahmet Mehmet gibi klasik isimler (kimse üstüne alınmasın güzel isimlerdir, ona lafım yok) genellikle kırsal kesimde tercih edilirken, şehirlerde ve modern ailelerde daha çok fantastik isimler uydurulmaya çalışılıyor... 8)

neyse devam edin... :P
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

Pharaun Mizzrym
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Ketchup - sizce de çok karizma değil mi :P:P:P
User avatar
Drizzt_Dourden
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 259
Joined: Tue Feb 10, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Drizzt_Dourden »

ya bana Artemis Entreri müthis karizma bi isim gelio...tam assasin ismi diilmi sizcede_? bide Kim Bo Kastekniv de baya karizma(Hitman 1'in sifresidir bu arada :-P )
Ortegon
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 52
Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-

!!!!

Post by Ortegon »

evet evet kesinlikle ketchup en karizma q:)
mhauh ketchupa hücuuuuuuuuuuummmm
mountains of might
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

puhahahahaha abi koptum ya
ketçap karizmatik isim ha
ehehehe

bu arada Pharaun gerçekten güzel isim

bir de şey vardı, bu da drow

Shakti Hunzrin (shaktiye keserim canımı sıkarsan diye de geyiğini yapmışızdır zamanında)
Post Reply