Marlong Tehdidi-Yorum konuşma vs..

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Sosyallıktan kastın ne orcla öpüşüp koklaşmak mı :D
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Darkgnome bazı şeyleri yanlış yorumlamışsın.

Twin Strike, Dual Strike
Twin strike elindeki iki kılıçla birer kere saldırı yapmanı sağlayan hareket. Yani büyük baltanla bu özelliği kullanamazsın.

Speaker of the Gods
Bunun yerine yine Channel divinity feai olan Righteous Rage of Tempus öneririm.
Effect: If the next attack you make with a weapon before the end of your next turn hits the target, it becomes an automatic critical hit.

Silah büyüklüğü
Goliathlar artık büyük silah taşımıyor, küçük boylu yaratıklar da (Gnome, halfling) küçük silah kullanmıyor artık.

Dillente ve At-will
At-will powerlar genelde pek güçlü değil, bilhassa farklı abilitylerle vurması seçimi zorlaştırıyor.
Göze batan bir kaç at-will power var:
Barbarian:
Howling Strike: 1[W] + 1d8 + Strength modifier damage.

Rogue:
Sly Flourish: 1[W] + Dexterity modifier + Charisma modifier damage.

Cleric:
Righteous Brand: 1[W] + Strength modifier damage, and one ally within 5 squares of you gains a power bonus to melee attack rolls against the target equal to your Strength modifier until the end of your next turn.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Aegr...: 4E deki hede zindanlarda yaratık avlamak olduğundan ve güç kullanılmları onlara göre şekillendiğinden sosyal alanlara sadece basit beceriler kalıyor. Bu becerilerinde oyunun mekan seçimine aykırılığındna dolayı pek etkinliği kalmıyor.

4E'de D&D tekrara zindanlara döndü ve "Dungeons and monsters to be killed" oldu diyorum. 3.5ta ise "Powerplay & world domination" dı. :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Devrimk:
Twin strike ile büyük baltayı değil scimitar'ı kullanmayı düşünyordum. 1d8 hasar, one hand ve high crit özellikleri var. Balta kadar olmasa da aradığım tüm özelliklere sahip. Tabii rangerların Two weapon style özelliğini almak için de çalışmamam gerekecekti. Onun marifetini unuttum ama var.

Dual strike ile ise ancak off hand bir silah kullanmak gerekiyor. Bu sebeple multiyi ranger yerine fighter ile yapmışların bunalıma girebileceklerini ancak 21. seviyede bundan kurtulacaklarını belirttim. One hand bir baltayı high crit haline getiren marifet vardı aslında. Onunla güzel bir tek elli off hand baltamız aradığımız silaha dönüşebilir.

Speker of the gods'ı yanlış anlamışım. Avenger karakterinin radiant kullanmasından sanırım aklım kaymış, gözüm sekmiş :D Tempus ise çok güzelmiş ancak sanırım tek kullanımlık.

Goliat olayında geçişimin başka bir etkisi işte. Bu yüzden bir karakteri yaratmak çok zamanımı alıyor.

Dillente ile alınan bir atwill güçsüz gibi ama işte Avenger + twinstrike combosundan herhalde oyundaki en dengesiz sınıf çıkıyor.

Avenger'ı AC değeri, Avenger'ın saveleri, Avenger'ın çifte zar atım özelliği
Ranger'ın hasar verme kapasitesi, ranger'ın birden fazla saldırısı ve her saldırısına abilityleri hariş tüm artılarını eklemesi

Multiden farkı ise pit fighter gibi bir sınıfta çıkıyor. Bu sınıf +wisdom bonus kadar hasar verebiliyor. Tabi bunu ben ulmadım da benim düşüncemi birisi internette üretmiş sap olsun. Yoksa tüm paragonlar arasında dolaş dur çok zahmetli.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Yalnız Darkgnome beni de PowerPlay aşığı ve hayranı yaptın ya :D diyecek sözüm yok sana :D Artık bir karakter yaparken ince kitaplardan feat toplar ve bütün sınıfların en büyük özelliklerini araştırır oldum :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Scimitar düşünüyorsan Ranger/Storm warden var.

Stormwarden Path Features
Blade Storm (11th level):
As long as you are armed with a melee weapon and are capable of making an opportunity attack, one adjacent enemy (your choice) takes damage equal to your Dexterity modifier at the end of your turn.

Yanında:
Scimitar Dance
Prerequisites: Str 15, Dex 17
Benefit: If you miss with a melee attack with a scimitar and you wouldn’t otherwise still deal damage on the miss, you deal damage to your original target equal to your Dexterity modifier. This damage receives no modifiers or other benefits you normally gain on weapon damage.

+6 dex bonusun olduğunu var sayarsak ıska geçtiğin zaman Twin strike ile 18 hasar veriyorsun.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Yalnız 4Ed kitaplarındaki en karizmatik tip yarışması yapılsaydı herhalde oyumu buna verirdim.

Image



Not: kılıcın kabzası bile korkutucu, aşşasını düşünemiyorum artık :-P
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Harbici resim korkutucu!!
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

karakterimi koydum siteye, hadi bakalım :)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yarın akşam baslıyoruz o zaman arkadaşlar
Karakterleri gece kontrol etmeye çalısacagım bakalım...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Arkadaşlar powerlarda powerların ne işe yaradıklarını altlarına editliyorum oyunda ktiap aç kapa olmasın diye biraz karakter kagıtları dolgun gibi gözükecek ama olsun :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Arkadaşlar powerlarda powerların ne işe yaradıklarını altlarına editliyorum oyunda ktiap aç kapa olmasın diye biraz karakter kagıtları dolgun gibi gözükecek ama olsun :D
Günlerce sürer bu yaptığın; bir süre sonra karakterlerimizden nefret etmeye başlarsın korkarım ki. :-P

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

işte böyle eksiksiz karakter yaratırım. sınır tanımam :D
Image
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bir Androner kadar olamadım :p

Sonunda kendine has taktiği olan bir karakter yaratmayı başardım sanırım. Son değişiklikleride yapıp buraya atacağım. Ayrıca bu karakterle düşündüğüm taktiklerimi ve neyi neden seçtiğimi de yazacağım.

Sizden ricam karakterimi kontrol edip hatalı bir konuda beni uyarmanız. Ayrıca taktiğin etkinliğinden de emin lamıyorum. Bu konuda da beni aydınlatabilirseniz sevnirim.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Power Play Ã?ılgınlığı siteye iyice hakim olmuşken diyecek bir söz bulamıyorum !!! :mrgreen: :D :D :D
Post Reply