devrimk wrote:Bu gibi durumlarda zar atışını hızlandırmak için "Aid" kuralı uygulanabilir. Bir kişi saldırı yapar diğerleri 3 atmış sayılır. (1d6'nın ortalaması 3.5'dir bildiğiniz gibi).
Bir de hem saldırıya hem hasara boost yapmak mantıksız geliyor bana,
Saldırı -savunma +silah = verilen hasar
gibi bir formül uygulansa nasıl olur acaba?
Diğer formüle gelince; bütün sistemi değiştiriyorsun Devrim. Bir de silah, dmg filan bunlar muallak değerler; hepsi kafanda, Matrix'in sana algıttığı şeyler bunlar.
Sonradan düşündüm savaşlar da daha uzun sürer. Hatta pp eritmek için dmg'a ayrılan pp lerin ıska geçilmesi halinde yanması da gündeme gelebilir ileride.
İnsiyatifle ilgili olarak ben 9pp'ye delete yapmaya uğraşıyorum ilk ben mi oynayacağım? Merakla bekliyorum başarılı olup olamayacağımı.
devrimk wrote:Bolt haklıydı, taktik değiştirmek gerekliydi birden hızla Jack'in klonuna doğru koşup üzerine doğru atladı. Boost 9pp, Delete
Genelde yazdığı için aynı turda yapabiliyor muyum bilemedim:
Jack'i ele geçirdikten sonra kopya Bolt'a ateş etmeye başladı. Boostlar: attack:6, dmg:6, defans:6
"Delete" hareketini yapabilirsen aynı turda ayrıca attack yapamazsın (hareketin kendisi başlı başına bir attack çünkü) ama eğer boostların tutmaz da süper hareketi yapamazsan ekstra attacklarını yaptırırım ayrıyetten.
şöyle olacak, süper hareket zarlarını önce atıyorum zaten sonra da kişinin attack, defanslarını atıyorum.
Bir de arkadaşlar bu oyun combatlarında süprize yakalanmak flat-footed gibi bir olay yok; ancak basit programlar süprize yakalanır, sizler gibi "özel"ler rakip size "Sneak Attack" gibi bir süper hareket yapmadıkça (evet ancak süper hareketle) muhakkak o turda defans vs bütün boostları yapabiliyorsunuz. Dolayısıyla ilk ben ateş edeyim faka bastırayım, faka basmayayım gibi bir telaşa gerek yok. Düşman size ateş etti vuruldunuz gibi bir şey olmaz asla; ancak şöyle olur: düşman size ateş ediyor ne tepki veriyorsunuz?
devrimk wrote:İnsiyatifle ilgili olarak ben 9pp'ye delete yapmaya uğraşıyorum ilk ben mi oynayacağım? Merakla bekliyorum başarılı olup olamayacağımı.
Tabii süper hareketler önceliklidir; süper çünkü
Süper hareket yapan birden fazla kişi olursa; aynen attack olayındaki gibi en çok boost yapan, eğer onlar da eşitse zarların sonucuna, artık onlar da eşitse, o anki pp durumuna (kimin çoksa önce davranır) hepsi de eşitse kura çekilir.
..........
Yalnız bu 2.testte hiç Kaptan Sharp'ın tavsiyelerine uymadınız; çok çabuk manüple oluyorsunuz doğrusu. :schemes:
.
Hoş geldin Mark. Afili karakter yapmışsın teprikler!
..............
İyi kadro genişliyor. sizlere hazırladığım senaryoda çok manyak düşmanlar (ve bazen de dostlar) var; ekip çalışmasıyla üstesinden gelirsiniz umarım. Gerçi testlerde pek öyle bir izlenim almadım ama
.
Arkadaşlar oyuna mesaj atarken Matrix güç bonusu, feat bonusu, artılarınızı filan vs mesajın aşağılarına bir yere spoiler olarak eklemeyi alışkanlık edinirseniz çok çok süper olurdu. Hani ben unutursam eklemeyi diye tedbir olurdu. (gerçi yine de unutabilirim yaşlıyım ne de olsa ve dalgınım )
.
şimdi Clicks ve arkadaşlar;
Son mesajda "Bolt hiç eylem yapmadığı hâlde nasıl oldu da attack boostları yine de harcandı?" diye bir soru aklınıza gelebilir. Gelmeye de bilir ama kısaca hatırlatmakta fayda görüyorum: Her tur 1 saniye (yani filmin karelerini donduruyoruz) aslında yazdıklarınız sırayla değil sanki aynı anda oluyor. Hade arkadaşlarınızınkini görüyorsunuz (aslında onlar da gizli olmalı - metagame) ona tolerans edelim ama rakiplerinizin hareketini önceden görmeniz imkansız gibi; ancak "Counterattack" diye bir süper hareket var onu yaparak (yapabilirseniz) herkesin yani bütün düşmanların kime kaç boostla, vs saldıracaklarını görürsün ve ona göre hareketini stratejini yapabilir, icabında düşmanın planlarını bozabilirsin.
Kısaca dedim uzun oldu; yani özetle Bolt saldıracakmış gibi konsantre oldu, attack boost harcadı ama sonra saldırmadı; yine de attack boostlar harcanır!