Arena Adası YORUMLAR
fmc wrote:dostum bi bonus mu ayarlasak benim elfe. Longbow pekte guclu degil gibi. Ne dersin? Ava giderken av olmayalim.
Büyük yay Atak:-3 içinde okçekme de dahildir (şöyle yapabiliriz ok çekilmiş durumda dolaştığında +1 daha eklersin
Longbow pek güçlü değil demişsin ama sana (özellikle Korucu için) katılamıyorum Fcm
Karakter tiplerinden her birinin birkaç özelliği var; korucunun ise av silahlarında Atak:+2 ve Hasar:+2 özelliği var ki bu da oldukça avantajlı.
Ama elf olduğun için yay kullanmada avantaj istiyorsan karşılığında ben de Can puanını zarif bir ırktan olduğun için düşürmek zorunda kalırım. (D&D kitaplarından esinlenerek)
Ne diyorsun şu anda Atak:x3-1, Hasar:x2+3
İstersen Elf Canını 20'ye düşürelim, karşılığında sadece yaylar için Atak:+2 ve Hasar:+2 daha verelim? Karar sana kalmış; cevabını bekliyorum.
Ayrıca diğer arkadaşlar da kullandıkları silah ve zırhları belirtsin, ona göre atak ve hasar değerleriniz değişecek tabii.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Aegron Linwelin wrote:Asa: -1 atak x2-1 hasar
Büyücüyüz ne armoru
Eğer alabiliyorsam staff almak isterim!
Tamam asanı al yanına; maksat görüntü olsun. Büyü yapmak dururken sopa sallayacağını sanmam ama adet yerini bulsun.
Bizim sistem herhalde en kolay büyü yapılan sistem olacak arkadaşlar; ultra-magic!
Kimse henüz sormadı ama büyülerin hepsini uzaktan yapabiliyorsunuz ama ufuk çizgisinden değil yani, adamın yüzünü görecek kadar yakın olsun bari.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
fmc wrote:yok yok. Zarifligi falan karistirmayalim. Sistem sade kalsin. Korucu bonusu yeter. Sonucta yanimizda savasci var. Halederiz evelalah.
O savaşçıya da nazar değdi ortalarda görünemez oldu.
Ya sizi hızlandırsam mı bilmiyorum, en azından hangi yöne gideceğinizi bilsem ona göre harita filan yapacağım.
Bu arada kulenin hemen dışında bir çeşme buldunuz, meğerse nehirden su boru hattı çekiliymiş kuleye. Yani su taşımaya gerek yokmuş kuleye.
.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Dwaxer arada laf sokmuşsun ama ben günde bir kere zar zor girebiliyorum ne yazık ki.
Neyse, yazdıklarına göre biz daha depoyu bulmadık, dolayısıyla silah ve zırh almadım
Neyse, yazdıklarına göre biz daha depoyu bulmadık, dolayısıyla silah ve zırh almadım
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Edmond'cuğum kulenin bir katı sırf silah, zırh ve malzeme dolu, aşağıya inerken gördünüz mecburen. Sen korsan tarzı deri zırhlı bir karakter mi yoksa ağır zırhlı bir tip mi oynayacaksın bilmiyorum. Silah ve zırhlar tablosunz bakıp seçebilirsin.Edmond wrote:Dwaxer arada laf sokmuşsun ama ben günde bir kere zar zor girebiliyorum ne yazık ki.
Neyse, yazdıklarına göre biz daha depoyu bulmadık, dolayısıyla silah ve zırh almadım
.
