Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Off off off ne büyük hata. Nasıl yazdım reaping strike diye yahu :D Fighter kalmış aklımda. Viper's strike olmalıydı. Kendi halime gülüyorum hahah :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Ne yazık ki görmediğim yere etki eden büyüm pek yok. Eğer demir parmaklık olsaydı başka bi numara deneyecektim ama...


Peki bişey daha sorucam dwaxer. Knowledge çekler de standart action oalrak mı yapılır yaniinsanın bildiği bişeyi hatırlaması bi büyü yapmak gibi vakit alır mı? Kuralları bilmiyorum ama mantıken oromatik olmalı bu checkler. Tarihi bir vina mı bunu merak etmiştim. Belki bişeyler hatırlayabilirim ne tarz bi bina olduğunu kimin tarafından kullanıldığını.

Bu yolla belki hırsızın mekanizmayı çözmesine yardımcı olabilirim. Ekstradan bilgi mantıken işine yarar.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Efla wrote:Ne yazık ki görmediğim yere etki eden büyüm pek yok. Eğer demir parmaklık olsaydı başka bi numara deneyecektim ama...
Peki bişey daha sorucam dwaxer. Knowledge çekler de standart action oalrak mı yapılır yaniinsanın bildiği bişeyi hatırlaması bi büyü yapmak gibi vakit alır mı? Kuralları bilmiyorum ama mantıken oromatik olmalı bu checkler. Tarihi bir vina mı bunu merak etmiştim. Belki bişeyler hatırlayabilirim ne tarz bi bina olduğunu kimin tarafından kullanıldığını.
Bu yolla belki hırsızın mekanizmayı çözmesine yardımcı olabilirim. Ekstradan bilgi mantıken işine yarar.

Evet, haklısınız. Bu tip bilgi sorularını bu yorum başlığından yanıtlayabilirim, aksiyonunuz harcanmamış olur. Bazen ben de çok da önemli görmediğim detayları size vermeyi unutuyorum ya da ihmal ediyorum. Ã?ünkü çözüme katkısı olmayacağını (en azından o aşamada) düşünüyorum. Fakat oyuncular da beni şaşırtabilir, benim aklıma gelmeyen ama mantıken faydası olacak bir çözüm getirebilirler. (nitekim diğer oyunda oldu daha geçen gün) Sonuçta bu oyunun güzelliklerinden biri de bu: çok yönlü olması, bir sürü alternatiflere açık olması, insanı tek bir seçeneğe mahkum etmiyor genelde yani özgür bir oyun. :mrgreen:

Evet, burası oldukça eski bir bina; bir zamanlar manastırdı belki ve elf ya da eladrin eli değmiş gibi görünüyor. Büyük ihtimal bütün bunları elfler veya eladrinler yapmış.

.
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Tamam o zaman dwaxer iyi dedin. :D

Sormaya devam o zaman. Mantıken zehirli gaz mekanizması bir elf ya da eladrin manastırında olması zor bişey sonradan koyulmuş olmalı. Ã?ünkü zaten insanları tuzağa kıstırmak için yapılmış bir düzenek. O yüzden garip görünüşli sonradan yerleştirilmiş gibi görünen bir taş aramak iyi olabilir. en azından gözü kuvvetli olan biri için.

Eğer daha önce benzer bir yapı ziyaret etmişsem hatırlayabileceğim bişey arıyorum. Yani belki daha önce girdiysem nasıl girdiğimi.

Ya da şu platformların üstünde duran 3 heykel hakkında bilgi. Daha önce bişeyler okumuşsam falan...

Code: Select all

yani nsıl canlanıyorar bir büyünün mü yoksa mekanizmanın mı tetiklemesi grekyor? Yoksa büyülü bir mekanizma mı :D
Bir de yanlış hatrlamıyorsam Tobias içeri bişey fırlatmıştı. Hala ortalarda mı o yahu?
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ben bu Tobias'a güvenmediğimi TAAA en başında söylemiştim, hani bu elemana İNTİMİDATE atarken ben :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Efla, sen Arcana Detect Magic check yaptığında (sayı vermeyeceğim artık böyle durumlarda) Yeterli DC değerini tutturamadığın için

Code: Select all

heykellerle ilgili merak ettiğin şeyi anlayamadın. İstersen tekrar tekrar araştırabilirsin. Ancak Arcana bilgisi lazım, çünkü bu binada büyü var. Fakat canlanırlarsa saldırırlar, onu biliyorsun yani.
Zehir olayında haklısın, sizi tuzağa düşüren kişi tavanda biyerdeki havalandırma kanallarına koymuş zehir şişelerini ve artık şişeler patladı ve zehirli sıvı, gaz hâline dönüşüyor; ona yapacak bir şeyiniz yok yani. Ã?ıkmanız lazım.

.[/b]
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Tobias'ın fırlattığı bir harita saklama kutusuydu (güya ölmeden önce size haritaları ulaştırmak istermiş gibi) :schemes:
Hâlâ duruyor olması lazım kimse almadı yanlış hatırlamıyorsam.

Edit: (x8/y13) noktasındaymış!


.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Tek şans Başrahibe Naome'nin yanı mı şimdi! Tekrardan mı....
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Tek şans Başrahibe Naome'nin yanı mı şimdi! Tekrardan mı....
Sen bu soruyu büyücünüze sor özellikle. :schemes:
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar şu anda bir skill challenge + Combat encounterdesiniz; yani herkes her raund bir şey yapmalı. Aklınıza yapacak bir şey gelmiyorsa bile bunu belirtiniz ki ben de ilerleteyim turu.

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Skill challenge da bi Dedect Magic bide Perception kullanabiliyoruz. Galiba? :roll:
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

dwaxer wrote:
CLiCKs wrote:Tek şans Başrahibe Naome'nin yanı mı şimdi! Tekrardan mı....
Sen bu soruyu büyücünüze sor özellikle. :schemes:
Iıı şey.... Ne yazık ki değil gibi. Bence kendimiz çıkmamız lazım diyim :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Bir dakika ya :D Olay ne :D Bu grubun üyeleri arasında sır olmaz :D hadi hadi :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Burada hepiniz ölürseniz, cesetlerinizi de kullanılmaz hâle getireceğim. (ben değil, sizi tuzağa düşüren) :-P Ama arzu ederseniz aynı diyarda başka karakterlerle yeniden başlarız oyuna. şimdiden söyleyeyim genel olarak.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Tahminimce mekan büyüyle korunuyor. Tılsım işe yaramayacak değil mi? Ben son çare olarak onu düşünüyordum ama görünüşe bakılırsa kurtulduk kurtulduk. Yoksa ölüyoruz, he mi? :D
Image
Post Reply