Hakmarun ...... Öalışmalar, yorumlar, konuşmalar, v
Ne yazık ki görmediğim yere etki eden büyüm pek yok. Eğer demir parmaklık olsaydı başka bi numara deneyecektim ama...
Peki bişey daha sorucam dwaxer. Knowledge çekler de standart action oalrak mı yapılır yaniinsanın bildiği bişeyi hatırlaması bi büyü yapmak gibi vakit alır mı? Kuralları bilmiyorum ama mantıken oromatik olmalı bu checkler. Tarihi bir vina mı bunu merak etmiştim. Belki bişeyler hatırlayabilirim ne tarz bi bina olduğunu kimin tarafından kullanıldığını.
Bu yolla belki hırsızın mekanizmayı çözmesine yardımcı olabilirim. Ekstradan bilgi mantıken işine yarar.
Peki bişey daha sorucam dwaxer. Knowledge çekler de standart action oalrak mı yapılır yaniinsanın bildiği bişeyi hatırlaması bi büyü yapmak gibi vakit alır mı? Kuralları bilmiyorum ama mantıken oromatik olmalı bu checkler. Tarihi bir vina mı bunu merak etmiştim. Belki bişeyler hatırlayabilirim ne tarz bi bina olduğunu kimin tarafından kullanıldığını.
Bu yolla belki hırsızın mekanizmayı çözmesine yardımcı olabilirim. Ekstradan bilgi mantıken işine yarar.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Efla wrote:Ne yazık ki görmediğim yere etki eden büyüm pek yok. Eğer demir parmaklık olsaydı başka bi numara deneyecektim ama...
Peki bişey daha sorucam dwaxer. Knowledge çekler de standart action oalrak mı yapılır yaniinsanın bildiği bişeyi hatırlaması bi büyü yapmak gibi vakit alır mı? Kuralları bilmiyorum ama mantıken oromatik olmalı bu checkler. Tarihi bir vina mı bunu merak etmiştim. Belki bişeyler hatırlayabilirim ne tarz bi bina olduğunu kimin tarafından kullanıldığını.
Bu yolla belki hırsızın mekanizmayı çözmesine yardımcı olabilirim. Ekstradan bilgi mantıken işine yarar.
Evet, haklısınız. Bu tip bilgi sorularını bu yorum başlığından yanıtlayabilirim, aksiyonunuz harcanmamış olur. Bazen ben de çok da önemli görmediğim detayları size vermeyi unutuyorum ya da ihmal ediyorum. Ã?ünkü çözüme katkısı olmayacağını (en azından o aşamada) düşünüyorum. Fakat oyuncular da beni şaşırtabilir, benim aklıma gelmeyen ama mantıken faydası olacak bir çözüm getirebilirler. (nitekim diğer oyunda oldu daha geçen gün) Sonuçta bu oyunun güzelliklerinden biri de bu: çok yönlü olması, bir sürü alternatiflere açık olması, insanı tek bir seçeneğe mahkum etmiyor genelde yani özgür bir oyun.
Evet, burası oldukça eski bir bina; bir zamanlar manastırdı belki ve elf ya da eladrin eli değmiş gibi görünüyor. Büyük ihtimal bütün bunları elfler veya eladrinler yapmış.
.
Tamam o zaman dwaxer iyi dedin. 
Sormaya devam o zaman. Mantıken zehirli gaz mekanizması bir elf ya da eladrin manastırında olması zor bişey sonradan koyulmuş olmalı. Ã?ünkü zaten insanları tuzağa kıstırmak için yapılmış bir düzenek. O yüzden garip görünüşli sonradan yerleştirilmiş gibi görünen bir taş aramak iyi olabilir. en azından gözü kuvvetli olan biri için.
Eğer daha önce benzer bir yapı ziyaret etmişsem hatırlayabileceğim bişey arıyorum. Yani belki daha önce girdiysem nasıl girdiğimi.
Ya da şu platformların üstünde duran 3 heykel hakkında bilgi. Daha önce bişeyler okumuşsam falan...
Bir de yanlış hatrlamıyorsam Tobias içeri bişey fırlatmıştı. Hala ortalarda mı o yahu?
Sormaya devam o zaman. Mantıken zehirli gaz mekanizması bir elf ya da eladrin manastırında olması zor bişey sonradan koyulmuş olmalı. Ã?ünkü zaten insanları tuzağa kıstırmak için yapılmış bir düzenek. O yüzden garip görünüşli sonradan yerleştirilmiş gibi görünen bir taş aramak iyi olabilir. en azından gözü kuvvetli olan biri için.
Eğer daha önce benzer bir yapı ziyaret etmişsem hatırlayabileceğim bişey arıyorum. Yani belki daha önce girdiysem nasıl girdiğimi.
Ya da şu platformların üstünde duran 3 heykel hakkında bilgi. Daha önce bişeyler okumuşsam falan...
Code: Select all
yani nsıl canlanıyorar bir büyünün mü yoksa mekanizmanın mı tetiklemesi grekyor? Yoksa büyülü bir mekanizma mı :DChaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
.
Efla, sen Arcana Detect Magic check yaptığında (sayı vermeyeceğim artık böyle durumlarda) Yeterli DC değerini tutturamadığın için
Zehir olayında haklısın, sizi tuzağa düşüren kişi tavanda biyerdeki havalandırma kanallarına koymuş zehir şişelerini ve artık şişeler patladı ve zehirli sıvı, gaz hâline dönüşüyor; ona yapacak bir şeyiniz yok yani. Ã?ıkmanız lazım.
.[/b]
Efla, sen Arcana Detect Magic check yaptığında (sayı vermeyeceğim artık böyle durumlarda) Yeterli DC değerini tutturamadığın için
Code: Select all
heykellerle ilgili merak ettiğin şeyi anlayamadın. İstersen tekrar tekrar araştırabilirsin. Ancak Arcana bilgisi lazım, çünkü bu binada büyü var. Fakat canlanırlarsa saldırırlar, onu biliyorsun yani..[/b]


