Hahaha, çok güzel Tahmin edebiliyorum, biz oradaki beyaz atız, gargoyle'lara basmadan kalelerden kurtulacağız doğru mu acaba Bilmem, belki doğrudur.Fakat bence ilk hamlemiz: A6 olmalı, yani ilk sıradaki aşağıdan yukarıya doğru 6. kare.
Oraya basmayı denemeli ama bunu buradan söylersem Metagame olur Ben oraya geliyorum.Ya da gelmeyeyim mi Aslında Meta olmaması için benim Satranç bilmem lazım.Gerçi INT 18 biliyorumdur herhalde
. Metagame yapma tabii ama aranızda satranç bilenler varsa, oyunda da satranç bilir, bunu "muş gibi" yapmamıza gerek yok. Yani ben orda History Check yaptım DC:10 pek çok kişinin bilebileceği şeydir, taşları tanımak en azından. Benim yaptığım History Check sırf görüntü olsun diye
Tabi o değil de, bir de siyah açısından düşündüm, A6'dan sonra eğer kaleyi atın bir üstüne gelirse, kaçacak tek yer oluyor, C5, o zamanda diğer kaleyi B5'e getirerek mat ediyor beni.Kalsın bu ya
Hakmarun tarihinin son dönemi için başlangıç olarak "Büyük Dönüşüm" olarak tabir edilen olay kabul edilir. İlk defa Hakmarun kıtası üzerinde binlerce boyut kapısı açıldı ve çorak bir kıta olan Hakmarun'daki canlılık muazzam derecede arttı.
AlenthasLeasess wrote:O zaman gargoyle'ların olduğu yerler beyaza denk geliyor?
Doğrudur.
Yalnız Ienkep, atı kaldıramazsın oradan; daha önce de yazdığım gibi onlar kabartma resimler! Atın olduğu kareye parmağınla bastırabilirsin tuş gibi içeri girip "tık" sesi gelecek. Ã?yle içeri göçük kalacak sonrasında başka bir tuşa basacaksın, vs...