Ben herkesle konuşurum arkadaş... Her iyinin içinde bir kötülük her kötünün içinde bir iyilik vardır felsefesine inanırım... Hatta ben bir Ying-Yang'im hem iyi hem kötüyüm bir dereceye kadar... Açın kullanıcının önünü istediği forumda konuşsun iyi kötü nötr diye yargılamadan...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Ben ruh halime göre iyi ya da kötü olabilirim gayet de... Nötr'üm ama dengenin sağlanması için de özel bir çaba sarfetmem... Yani ben her konuyu okuyabilmeliyim
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Her varlık bir denge unsurudur. Kötülükte iyilikte... İkisinden biri olmasaydı denge olmazdı... Nötrlük ise bu dengeyi korumak için vardır. True neutral denge için savaş verir... Ama Chaotic Neutral napar bilmem valla o istediğini yapıyor, kendi çıkarları için dengenin dışında kalan bi alignment sanki
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong