Gordeon Karargahı(pasif rp)
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
İyi o zaman.... İkisi Elli ile Melvin Gordeon da kalacaklar. Yarın hiçbir şeyden haberlere olmayacak. Sen de onlara bundan bahsetme. Askerlerin sevkiyatı öbürgün. İkisine burada kalacakları söylenecek. Senin eğitimine yardımcı olacaklar. Eğitimin bittiğinde ikisi senin emrine verilecek.
şimdi geri dön. Siz iki gönüllü ana girişte yatacaksınız. Sevkedilmeyi bekleyen askerlerle birlikte. Gordeon un garnizonu askerlere gece farklı saatlerde girip çıkarbilir. Ancak buna alışmalısınız.
Onların yanına gittiğinde Melvin sana daha saygılı olacaktır. Ancak öfkesini unutmayacak. Bunu unutma. Elli nin köyü ürün paylarını hep gizlemeye çalışan bir köydür. Ve bu bir köyün işleyebileceği suçların en büyüklerinden biri neredeyse isyana yakın bir suç. Ona böyle bir köyden geldiğini hissettirme sakın ancak bunu da unutma.
şimdi yatmak için ana salona dönebilirsin, asker.
Binbaşı sözlerini bitirdiğinde Taki ye aldırmadan yeniden çalışmalarına döndü. Birkaç saniye sonra tamamen çalışmalarına gömülmüş gibiydi.
şimdi geri dön. Siz iki gönüllü ana girişte yatacaksınız. Sevkedilmeyi bekleyen askerlerle birlikte. Gordeon un garnizonu askerlere gece farklı saatlerde girip çıkarbilir. Ancak buna alışmalısınız.
Onların yanına gittiğinde Melvin sana daha saygılı olacaktır. Ancak öfkesini unutmayacak. Bunu unutma. Elli nin köyü ürün paylarını hep gizlemeye çalışan bir köydür. Ve bu bir köyün işleyebileceği suçların en büyüklerinden biri neredeyse isyana yakın bir suç. Ona böyle bir köyden geldiğini hissettirme sakın ancak bunu da unutma.
şimdi yatmak için ana salona dönebilirsin, asker.
Binbaşı sözlerini bitirdiğinde Taki ye aldırmadan yeniden çalışmalarına döndü. Birkaç saniye sonra tamamen çalışmalarına gömülmüş gibiydi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Tanrılar her zaman sana yardımcı olamazlar. Ancak onlara yakın olmak senin kendine yardımcı olmanı kolaylaştırır.
Kibele de kuşkusuz önemli tanrıçalardan biri. Anadolu ya çok değer katmış bir tanrıça... Ancak birçok bölgede sadece onun isminin bilinmesi diğer tanrılara da insanların yakınlaşmalarını önlüyor bence.
Mesela Apollon. Onu tanımam için Gordeon a gelmem gerekti. Ancak keşke daha önce tanısaymışım.
Birden teğmen aklına komik bir şey gelmiş gibi gülmeye başladı. Ancak vucudunun güzel olmasını istersen sanırım sana en uygun tanrıça Afrodit. Bilmiyorum ismini hiç duydun mu? dedi gülmeye devam ederek.
Kibele de kuşkusuz önemli tanrıçalardan biri. Anadolu ya çok değer katmış bir tanrıça... Ancak birçok bölgede sadece onun isminin bilinmesi diğer tanrılara da insanların yakınlaşmalarını önlüyor bence.
Mesela Apollon. Onu tanımam için Gordeon a gelmem gerekti. Ancak keşke daha önce tanısaymışım.
Birden teğmen aklına komik bir şey gelmiş gibi gülmeye başladı. Ancak vucudunun güzel olmasını istersen sanırım sana en uygun tanrıça Afrodit. Bilmiyorum ismini hiç duydun mu? dedi gülmeye devam ederek.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Gaara of the Sand
- Kullanıcı

- Posts: 171
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: istanbul
Taki binbaşının odasını terkedip salona döndü. kenara koydugu bohçasını ve döşegini alıp girşin ordaki boşbölüme yerleşti diger askerler bu yeni adama bakıyorlardı bir gönüllü oldu haberi çabuk yayılmıştı. Taki sadece döşegini kurmakla ilgilendi digerlerinin bakışları onu tedirgin etmişti ilgilenmezse geçicegini düşünüyordu.
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
Herkesin gözlerindeki çekingenlik çok belli idi. Elli de Taki nin geldiğini görünce hafifçe gülümsedi. Ancak sonra çekinerek daha ciddi durmaya çalıştı.
Bu arada Melvin kararsız bir ifade ile Taki nin yanına geldi. Hafif titreyen bir sesle Efendim, Bugün olanlar için üzgünüm. Saygısızlık ettim efendim. dedi.
Bu arada Melvin kararsız bir ifade ile Taki nin yanına geldi. Hafif titreyen bir sesle Efendim, Bugün olanlar için üzgünüm. Saygısızlık ettim efendim. dedi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Neden Apollon dedi teğmen kendi kendine de... Sonra devam etti. Onu ilk olarak kuzeydeki bir rahipten tanımıştım. Belki bilirsin güneşin müziğin ve asaletin tanrısıdır. Asaletin sadece bir kraliyet ailesine ait olmak ya da olmamakla ilgili olduğunu düşünebilirsin. Ã?yle değil. Asalet davranışı zevkleri hayalleri ile diğer insanların ötesine geçmek demek. Bir insan bunu kim olursa olsun yapabilir. Bir kraldan hatta bir tanrıdan da asil olabilir.
Apollon bunu bana gösterdi.
Apollon bunu bana gösterdi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Gaara of the Sand
- Kullanıcı

- Posts: 171
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: istanbul
"önemli degil asker olur böyle şeyler.zaten böyle kargaşalarda olmasaydı biz savaşçılarada gerek kalmazdı dimi?" dedi samimi bir gülümsemeyle." Ama ne olursa olsun aynı ordunun askerisiniz sevmek zorunda degilsiniz ama birlikte çalışmak zorundasınız.ne ben seni nede sen beni sevmek zorunda değilsin asker ama birbirimize saygı göstermeliyiz zabi diger askerlerede dimi?"dedi. ve elini Elliye dogru uzatarak "Elli buraya gel" dedi.
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
-
Gaara of the Sand
- Kullanıcı

- Posts: 171
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: istanbul
"Savaşçılar kılıç kardeşidir.niye Ares tapınagı var, karargahın yanında çünkü ares savaşçıları izler. buraya getirildiginiz gün Ellide Melvinde öldü siz burda dogdunuz birbirinizle iyi geçineceksiniz eger bir itirazınız yoksa birbirinize olan sinirinizi bana söyleyin." sonra 2 sininde gözlerinin içine sırayla bakarak "haklıyı haksızı ben degerlendiriym cezayıda ben veriym ister fazladan işle ister dayakla tabi yargıma tam güvenicekseniz tartışmasız kabul edilecekse. Yoksa sizi uslu tutmanın başka yollarıda var." bunu söylerken özellikle Melvine baktı. "Umarım açıklayıcıdır askerler derdimi kılıçlada anlata bilirim ama sizler akıllı adamlarsınız dimi?"
(RP Dışı sanırsam biraz fazla iyi konuştum karakterin yaşına göre ama bununda açıklaması var. konuştukları ordan burdan duydugu şeylerin içinden çalıntı)
(RP Dışı sanırsam biraz fazla iyi konuştum karakterin yaşına göre ama bununda açıklaması var. konuştukları ordan burdan duydugu şeylerin içinden çalıntı)
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
Adamın ne kadar onurlu davrandığını anladı Ethyrnoen.
"anlıyorum efendim.Fakat ben neden onlara inanmamız gerektiğini hiç anlamıyorum.Budünyaya onlar içinmi geldik? Onların kendi aralarındaki sorunları biz mi çözüyoruz? Yada onlar tarafından kullanılıyormuyuz? Daha bir çok soru var ama..."
Eline baktı.Kanaması çok artmıştı tekrar teğmene dönüp;
"Buralarda şifalı ot satan bir yer varmı acaba-efendim-"
"anlıyorum efendim.Fakat ben neden onlara inanmamız gerektiğini hiç anlamıyorum.Budünyaya onlar içinmi geldik? Onların kendi aralarındaki sorunları biz mi çözüyoruz? Yada onlar tarafından kullanılıyormuyuz? Daha bir çok soru var ama..."
Eline baktı.Kanaması çok artmıştı tekrar teğmene dönüp;
"Buralarda şifalı ot satan bir yer varmı acaba-efendim-"
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Melvin gergin bir ifade ile Tekrar özür dilerim efendim. Haklısınız dedi. Elli önce ne söylenmesi gerektiği konusunda kararsız kaldı sonra o da Evet efendim dedi. Haklısınız. Bu arada diğer askerler bir süre ikiliyi izlemişti. Sonra yorgunluk baskın gelmiş ve uykuya yenilmişlerdi. Sadece Taki Melvin ve Elli uyanık kalmıştı.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Gaara of the Sand
- Kullanıcı

- Posts: 171
- Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
- Location: istanbul
Teğmen Beddin gülümsedi. Sanırım öncelikle son sorunu cevaplamak doğru olacak. Elin sanırım rahatsız değil mi? Eğer işine yararsa bir tedavi yeri var karargahta. Orada otlar da olması lazım. Tapınağa da gidebiliriz ama o zaman kuralları çiğnemiş oluruz bir gönüllünün ilk eğitimi bitene kadar karargahtan çıkması yasaktır. Hem neredeyse sabah olmak üzere rahiplerin çoğu uyuyordur.
RP DIşI: Bir noktayı hatırlatayım dedim. Sistemde para yok. Tüm alışverişler değiştokuş ile yapılıyor.
RP DIşI: Bir noktayı hatırlatayım dedim. Sistemde para yok. Tüm alışverişler değiştokuş ile yapılıyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
Tanrıların aptal kuklalarına ihtiyacım yok dedi içinden Ethrynoen.
İkinci soruyu dinleyecek vaktim yok-efendim-.Gördüğünüz gibi..." elinden damlayan kanlara baktı.
"teşekkür ederim efendim.Sizinle tanıştığım için çok memnun oldum.Ayrıca sizinle bir gün oturup sohbetimize devam etmek isterim" biraz ileri gittiğini düşündü Ethrynoen.
"Fakat şimdi gidip biraz ot bulsam iyi olucak"dedi.
Karargahın içindeki tedavi yerine doğru ilerlemeye başladı.
İkinci soruyu dinleyecek vaktim yok-efendim-.Gördüğünüz gibi..." elinden damlayan kanlara baktı.
"teşekkür ederim efendim.Sizinle tanıştığım için çok memnun oldum.Ayrıca sizinle bir gün oturup sohbetimize devam etmek isterim" biraz ileri gittiğini düşündü Ethrynoen.
"Fakat şimdi gidip biraz ot bulsam iyi olucak"dedi.
Karargahın içindeki tedavi yerine doğru ilerlemeye başladı.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>