Böcükozmos ..........(muhabbet, yorum)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Evet ama silahlar bu kadar ucuzken ve herkes her silahı kullanabiliyorken modifikasyonlar pahalı olmuş. Misal ben, en pahalı silahtan başka bir silaha modifikasyon yaptırmam.

Böcükozmosun bilgisayar programını yazmaya karar verdim :D
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Evet ama silahlar bu kadar ucuzken ve herkes her silahı kullanabiliyorken modifikasyonlar pahalı olmuş. Misal ben, en pahalı silahtan başka bir silaha modifikasyon yaptırmam.

Böcükozmosun bilgisayar programını yazmaya karar verdim :D
Dostum beni ortak etmezsen sonra başın belaya girer söyliim. :schemes: iş ticarete dökülürse yani.
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Nihahahaha :evil:
Sitede bulunan yazı, döküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
Siteye yapmış olduğunuz katkılar artık frpworld.com'un malı olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.
Been there. Seen that. Got the scars.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Artemis Entreri wrote:Nihahahaha :evil:
Sitede bulunan yazı, döküman ve diğer içerikler siteye ait olup başkaları tarafından kopyalanması, dağıtılması ya da ticari amaçla kullanılması yasaktır.
Siteye yapmış olduğunuz katkılar artık frpworld.com'un malı olup bunları yayınlama ya da yayınlamama hakkı site yöneticilerine aittir.
:| Hade yaa? Ee ben siteye koyduğum bazı öyküleri ilerde roman kitap yapmayı düşünüyorum, öyle bir pozisyonda hukuksal açıdan sakata mı biniyoruz yani? :roll:

.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Sanmam, yöneticinin insiyatifine kalmış şeyler bunlar. Eflaya söylesen yeter :schemes:
Been there. Seen that. Got the scars.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

En büyük emelim, en sevdiğim şey, kuyruğunda dikenli topuz sallayan bir akrep.Hep öyle bir şey olmak istemişimdir :) O yüzden dikenli topuzumu saklayacağım, 14500 TP boyunca bir şey almayı düşünmüyorum :D

Ölünce TP düşüyor mu?
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Edmond wrote:En büyük emelim, en sevdiğim şey, kuyruğunda dikenli topuz sallayan bir akrep.Hep öyle bir şey olmak istemişimdir :) O yüzden dikenli topuzumu saklayacağım, 14500 TP boyunca bir şey almayı düşünmüyorum :D

Ölünce TP düşüyor mu?
Hayır, ölünce tpniz sizinle kalıyor, tp: ruhani para demek! :mrgreen: Ama akrep olarak ölürsen o bedeni terk ettiğinden ya karıncük, vs gibi bedavalardan birine döneceksin ya da varsa birikmiş tp ona göre seçimini yapabilirsin.

Artemis sen kılıç aldığına göre sopayı tpye dönüştürelim mi? Yoksa ikisini de taşıyacak mısın gereksiz yere?

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Noooldu yaw, daha ilk problemde tıkandınız mı yoksa? :roll:

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Obaaa, ben tıkanmadım, soru sordum, cevap bekliyorum, istesem içeri girip bekleyelim de diyebilirdim, ama tek başıma halletmek olmasın diye soru sordum, bir baktım, CORÃ? cevap vermiyor.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Evet Buşş, sümük olayını mı kaldıramadı yoksa. :schemes: Iyy iirenç hesabı.
.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

dwaxer wrote:.
Evet Buşş, sümük olayını mı kaldıramadı yoksa. :schemes: Iyy iirenç hesabı.
.
Hahahahayyy pardon ya hemen yazdım :D
Been there. Seen that. Got the scars.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Değişik bir oyun yarattınız, uğraş veren herkese tebrik ve teşekkür ederim.
Pixar'ın "A Bug's Life" (1998) yapımı canlandırma filminden karakterler.

Image
İşçi Karınca Flik

Image
Kraliçe karınca Atta

Image
Ana kraliçe

Image
Yavru karınca Dot

Image
Ã?ekirge Hopper

Image
Ã?ekirge Molt

Image
Pire P.T.

Image
Uğurböceği Francis

Image
Tırtıl Heimlich

Image
Peygamber devesi Manny ve Güve Gypsy

Image
Karadul Rosie

Image
Ã?ekirge Slim

Image
Danaburnu Dim

Image
Tesbih böcekleri Tuck ve Roll
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D Teşekkürler Devrimk, zahmet edip resimleri toparlamışsın. İşte aynen Böcükozmos tipleri! :mrgreen:
.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dreamworsk'ün 1988 yapımı Antz canlandırma filminden kareler.

Image
Karıncalar ve bir eşek arısı

Image
Karıncalar kasklı ve silahlı

Dreamworsk'ün 2007 yapımı "B Movie" canlandırma filminden resimler.
Image
Balarısı Barry B. Benson

Image
Zırhlı ve silahlı balarıları

Image
Araba kullanan balarıları.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Teşekkürler Devrimk, "Antz" filmini izlemiştim, gerçekten de süperdi; hatta esinlenip bir karınca hikayesine bile başlamıştım. :mrgreen:

***

Artemis & Edmond, Yüce Ã?ekirge'ye bir şey sormak için her seferinde Kubbe'ye dönmenize gerek yok, telepati yoluyla haberleşebiliyorsunuz.
Dikkat: Sizin her seyahatinizde (yürüyerek) en az bir kere geçtiğiniz bölgelerin tehlike katsayısına bağlı olarak zar atıyorum. 1.bölgede 1/20, 2.bölgede 3/20 ve 3.bölgede 7/20 ihtimalle karşınıza bir etobur ya da haydut çetesi çıkar. (uçarak seyahatlar daha emniyetlidir)

Ekip olmada sorun yaşıyorsunuz galiba? :roll:

.
Post Reply