Underdark 3.5 - Yorum ve tartışma

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Monstrous manual'da ilk olarak büyük daha sonra küçük veriliyor sanırım. Ama onda farklı olarak ilk HD'de (Yani bizim için seviyede) en yüksek değer gelmiş gibi düşünülmüyor. Bizde yüksek olan ortalama değil, en yüksek değer veriliyor ve sonrasında bir yüksek bir düşük gidiyor.

O 1 HP ile karşındaki sana kan kusturursa bakalım lafı mı olurmuş gafı mı! :D :-P Unutmayalım ki sadece bize değil tüm diğer NPClere de aynı sistem uygulanıyor. Biz 1 HP kazanırken, karşımıza 10 kişi çıkınca 10HP ediyor :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Karakterimi dün geceyi bu sabaha bağlayan saatlerde attım eksik ve yüzeysel olarak. Kusura bakmayın tam olarak kendimi veremiyorum karakter yaratmaya şu anda. Ancak oyunun başlamasına engel olamyacak kadar karakterim hazırdır. Gerisini de Illyra ile çözeriz herhalde.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Darkgnome wrote:Monstrous manual'da ilk olarak büyük daha sonra küçük veriliyor sanırım. Ama onda farklı olarak ilk HD'de (Yani bizim için seviyede) en yüksek değer gelmiş gibi düşünülmüyor. Bizde yüksek olan ortalama değil, en yüksek değer veriliyor ve sonrasında bir yüksek bir düşük gidiyor.

O 1 HP ile karşındaki sana kan kusturursa bakalım lafı mı olurmuş gafı mı! :D :-P Unutmayalım ki sadece bize değil tüm diğer NPClere de aynı sistem uygulanıyor. Biz 1 HP kazanırken, karşımıza 10 kişi çıkınca 10HP ediyor :D
Açıkçası ben dm değilim, oyun kurucu arkadaşımız istediği gibi halledebilir, ama benim genel uygulamam o yönde. Sonuçta biz de monster's manual karakterleriyiz:D her ne kadar pc olsak da:D
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra şu sıralar yoğun olduğu için oyunu oynatamayacağını söyledi başlığı kilitliyorum.
Image
Locked