Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Tue Aug 18, 2009 9:34 pm
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue Aug 18, 2009 10:10 pm
Önemli olmaz mı tabi ki de sitede geçerli en iyi ability Cha sanırım
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Tue Aug 18, 2009 11:07 pm
Bedava tiört mü nerde?
Ilyra bi tane
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Tue Aug 18, 2009 11:20 pm
3.5 ftw
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Wed Aug 19, 2009 7:37 am
nerde bu karakter kağıtları
bir akşam oyuna daldım baktım kimseden çıt yok
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Aug 19, 2009 7:46 am
Illyra wrote: nerde bu karakter kağıtları
bir akşam oyuna daldım baktım kimseden çıt yok
Birisi Sims 3'üne kavuşmuş anlaşılan?
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Wed Aug 19, 2009 7:51 am
Onu hiç sorma
Ama karakter kağıtları olmadan oyunu başltamam kii
Olmadı ben yarın akşama örenk boş bir sayfa hazırlayayım daha da olmazsa değerli dm lerimizin yaptığı hazır bi tanesini alırım.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Aug 20, 2009 4:26 am
Önemlidir.
Karakter kağıtaları için başlık açtım.
Yarın akşam saat 22:00'a kadar karakter kağıtlarını göndermeyenler oyuna başlayamacaktır. Yani yarın akşam saat 22:00'da oyun başlayacaktır arkadaşlar
Saygılarla....
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Aug 20, 2009 6:21 am
edmond güzel olmuş karakter kağıdın.
+2 item'lara gelince..
herkes bana ne tip bir item istediğini söylesin, kılıç, zırh, sopa vs....
oyunun içinde size itemları vereceğim
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Thu Aug 20, 2009 6:35 am
Ben cloak of Carisma +2 almıştım zaten? 4000 gp ama olsun
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu Aug 20, 2009 8:33 am
tmm +2 ler bedava zaten. seni cloak aldı diye varsayıyorum. ama oyuna cloak la başalmıycan, yani +2 item ile kimse başlayamacak. o oyunun ilerisinde....
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Fri Aug 21, 2009 3:02 am
Son iki saat daha iki tane karakter kağıdı var
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Fri Aug 21, 2009 3:10 am
Ya benim dünden beri bilgisayarla ilgili sorunlarım vardı. Ben hemen ayarlamaya çalışıyorum.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Darkgnome
Kullanıcı
Posts: 3918 Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Darkgnome » Fri Aug 21, 2009 3:16 am
Illyra wrote: Son iki saat daha iki tane karakter kağıdı var
Ohh. Neyse o kadar ilgi olunca kıskanmıştım. şu mesajı görünce en azından egom bira olsun kendini toparladı. Nasıl sevindim.
Neden yarım kalan hikayelere devam edilmiyor peki
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka