Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Bu arada dwaxer clone bolt'un pp'yi yanlış çıkarmışsın 59-6=53 olucak. :-P :evillaugh:
:D Teşekkür ederim uyarına; her zaman bana böyle yardımcı olursunuz umarım.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote: ben şunları iyice bir okim :)
Mark sen oyuna girmeye hazır mısın; kuralları iyice öğrendin mi?

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:
Mark wrote: ben şunları iyice bir okim :)
Mark sen oyuna girmeye hazır mısın; kuralları iyice öğrendin mi?

.
Tamam, Dwax beni yükleyebilirsin :D

Okudum hepsini :P
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

şimdi clone'uyla beraber gelicek dimi? :D (Mark eğer gelirsen bana saldırma tamam mı clone'un beni göçertir :-P )
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Yok Vortex başka gemideydi ama o gemi Zion'a dönüyor. Pegasus ile buluşup Vortex'i çaylaklar kadrosuna emanet edecekler. Sonra da final testi yani testin finalini yapacağız (agent fight) ara verip dinlenmeniz lazımdı zaten, bu kadar kayıpla ajandövüşüne giremezsiniz

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar "Delete" süper hareketi biraz değiştirildi:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 853#190853

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar daha önce de söylemiştim Matrix’te başardığınız işler size anlık moral bonusları olarak döner ve harcadığınız pp’lerin bir kısmını9 geri kazanırsınız. Bunun ne kadar olacağına ilişkin bir tablomuz yok çünkü şu anda size müthiş moral kazandıran hareketler tecrübeniz arttıkça artık size normal gelecek ve kazandığınız moral pp’lerin miktarı gitgide azalacaktır. şimdilik, karakterler max pp 150 olana kadar filan kazanacağınız moral ppler aşağı yukarı şöyle olabilir:
---Başarılı bir abartılı hareket= 1 pp
---Basit bir düşmanı öldürmek= 1 pp
---Süper hareket yapmak= 5 pp
---Basit olmayan bir düşmanı öldürmek= 10 pp (ekip çalışmasında paylaşılır)
---Bir Ajanı öldürmek= 20 pp (ekip çalışmasında paylaşılır)

Yukarıdaki belli başlı hareketler fikir vermek içindi, bunun gibi başka başka eylemlere ne kadar pp geleceğini GM belirler. Ã?rneğin karşınıza ajan olmasa bile çok güçlü bir düşman çıkar, (eğer yenebilirseniz) daha yüksek moral kazanırsınız, vs. Max pp 150 filan olduğunuzda ise 1 pp’lik basit işler artık size moral vermeyecek, diğer olayların moral bonusları da yarıya düşecek; çünkü artık Matrix’te büyük işler yapabileceğinize iyice inanmışsınızdır.

şimdi asıl konu: bu gibi moral bonuslarınızı ben unutsam bile (unutabiliyorum çünkü) siz yorum kısmından bana hatırlatın muhakkak! “Ya ben şu hareketi yaptım, moral kazanmadım mı?” diye hatırlatın mesela.

Ã?rneğin son combatta Devrimk süper hareket yaptı diye 5, düşmanı yok ettiği için 10 pp moral bonusu geri kazanmalıydı. Ama unutmuşum ben vermeyi. Zaten combatı keseceğim ve dinleneceğiniz için şu anda önemi yok ama Matrix’teyken 1 ppler bile önemlidir.

Tabii bu moral pp’ler ile tecrübe kazanıp max pp havuzunu genişletmeyi birbirine karıştırmıyoruz değil mi? Biri geçici, diğeri ise gemiye döndüğünüzde exp kazanıp level atlamış gibi alacağınız kalıcı bonuslar.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Eğitim 1.kısımda kazanılan tecrübeler (bunlar kalıcı olarak pp havuzunuza ekleniyor)

Aegron – Jack: Maalesef öldüğün için sıfır. Biraz kaza kurşununa gittin, şansızlığın işte o da. Matrix’de de ölürseniz zaten o karakter gidiyor, ama eğer bir arkadaşınız sizi diriltebilirse kurtarıyorsunuz fakat o maceradan alacağınız bütün tecrübe puanları yanıyor.

Devrimk – Blonde: ilk odada bilmeceyi çözdüğü için 8 pp, cloneları geçtiği için 10 ama hata yaparak arkadaşının ölümüne sebep olduğu için -10 pp yani toplamda 8 pp havuzu genişledi. (burda da görüldüğü gibi yapılan hayati hatalar max pp havuzunu daraltmaz ama o macerada alınan tecrübe puanlarında kesintiye yol açabilir; bunun sebebi yaptığın hata yüzünden kendine güveninin sarsılması, zedelenmesi)

Clicks – Bolt: cloneları geçtiği için 10 ve cloneları nasıl kullanacağını (biraz geç de olsa) ilk anladığı ve uyguladığı için 5; yani toplamda pp havuzu 15 genişledi.

Macera aralarında böyle kazandığınız tecrübeleri vereceğim. Matrix’e her giriş çıkışınız pp havuzunuzu biraz daha genişletebilir.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
---Devrim-Blonde; sen şu anda hayalet formundasın devam ettiğin her tur belirtmeni rica ediyorum tabii ki her tur 9 pp harcanacak bunun için.
(ayrıca hayalet formuna girmek pasif bir süper hareket olduğundan ayrıca attack da yapabilirdiniz; genelde süper hareketler ayrıca attak yapmaya izin veriyor)

---Arkadaşlar bonuslarınızı alta hatırlatmayı unutmayın (spoiler gibi olabilir) Mark senin attack ve dmg artılarını unutuyordum neredeyse

---Arkadaşlar bu tur hiç kimsenin defansını boostlamamasını anlayamadım; bilerek yaptınız belki de ama Clicks-Bolt adam sana 17 attack ile vurabildi ve bu sana 18 ppye maloldu; azcık boostlasan büyük ihtimalle bu hasardan kurtarırdın halbuki

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.
---Devrim-Blonde; sen şu anda hayalet formundasın devam ettiğin her tur belirtmeni rica ediyorum tabii ki her tur 9 pp harcanacak bunun için.
(ayrıca hayalet formuna girmek pasif bir süper hareket olduğundan ayrıca attack da yapabilirdiniz; genelde süper hareketler ayrıca attak yapmaya izin veriyor)

---Arkadaşlar bonuslarınızı alta hatırlatmayı unutmayın (spoiler gibi olabilir) Mark senin attack ve dmg artılarını unutuyordum neredeyse

---Arkadaşlar bu tur hiç kimsenin defansını boostlamamasını anlayamadım; bilerek yaptınız belki de ama Clicks-Bolt adam sana 17 attack ile vurabildi ve bu sana 18 ppye maloldu; azcık boostlasan büyük ihtimalle bu hasardan kurtarırdın halbuki

.
Ben bu tur saldırmayı düşünmemiştim, Ghostformda aynı tur saldırılacağını kestiremediğimden olsa gerek.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Silahların +2d6 hasarını geçen savaşta eklememişiz belirteyim.
Geçen savaş dediğin? İlk kısımdakini diyorsan geçti artık :-P evet unutuyorum maalesef; işte bana hatırlatıcı notlar eklerseniz size müteşekkir olurum.

Süper hareketler yaptığınızda attack yapabilirsiniz ama bazılarında olmuyor; olmayanları vereceğim liste halinde tereddüt olmasın diye.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:
devrimk wrote:Silahların +2d6 hasarını geçen savaşta eklememişiz belirteyim.
Geçen savaş dediğin? İlk kısımdakini diyorsan geçti artık :-P evet unutuyorum maalesef; işte bana hatırlatıcı notlar eklerseniz size müteşekkir olurum.

Süper hareketler yaptığınızda attack yapabilirsiniz ama bazılarında olmuyor; olmayanları vereceğim liste halinde tereddüt olmasın diye.

.
Evet klon savaşında. şimdi bu normal featleri de taklit edebiliyoruz değil mi? O konu biraz açık kalmış.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote: şimdi bu normal featleri de taklit edebiliyoruz değil mi? O konu biraz açık kalmış.
Tabii taklit edebilirsiniz ama senin yaptığın gibi hepsine en az bir boost çekip zarda 3 tutturmanız lazım. Ama bunları da (turda) saniyede 1 tane ile sınırlandıralım ve süper hareket ile aynı turda yapmayalım. (feat sahibi olanlar için bu tür bir kısıtlama yok)

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Dwaxer güç konseptinden gelen +'yı eklememişsin. :D

Ayrıca ben vuracağım hasar olduğu zaman adamı sersemleteceğini düşündüm. Hemen karşı saldırı yaptı. Ve birde olay 1 saniye içinde geçtiğinden bize geri saldıramaz diye düşündüm. Yanlış düşündüm. Aklım D&D'deki sürpriz attack ve insiyatif olaylarına gitti. Defans'ı boostlasaydım (daha doğrusu onun saldıracağını düşüseydim) 12 pp gitmezdi sanırım.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Dwaxer güç konseptinden gelen +'yı eklememişsin. :D

Ayrıca ben vuracağım hasar olduğu zaman adamı sersemleteceğini düşündüm. Hemen karşı saldırı yaptı. Ve birde olay 1 saniye içinde geçtiğinden bize geri saldıramaz diye düşündüm. Yanlış düşündüm. Aklım D&D'deki sürpriz attack ve insiyatif olaylarına gitti. Defans'ı boostlasaydım (daha doğrusu onun saldıracağını düşüseydim) 12 pp gitmezdi sanırım.
Doğru aslında doğru düşünmüşsün adamın sersemlemesi gerekirdi (ajan bile olsa) ben orda hata yapmışım. Son zamanlarda, son günlerde çok dalgın oldum yahu. Tamam neyse ben düzelteceğim, adam sersemledi bir hareket yapmadı olacak 1 tur.

Valla çok unutkan oldum nedense; siz mesajlarınızın altına spoiler şeklinde dmg şu olacak, bundan artı vs gelecek diye not yazın, yaşlandım artık unutkan oldum; GM'liği filan bırakmalı artık.

.
Post Reply