Oy birliğiyle yarı yaptık biz seniAndroner wrote:yarı nerden çıktı yahu?
ben orcum, safkan orc.
Arena Adası YORUMLAR
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Ahah, Androner ork muydu
O zaman son sözüm kötü kaçtı xD
Galiba kan dökülecek
Galiba kan dökülecek
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
.
Arkadaşlar aranızdan ork şaman arkadaşınızı diplomasi elçisi olarak yollamanızdan ötürü 25 xp kazandınız; adambaş 5 xp. (kutlasınız artık bu akşam
) Yeri gelmişken benim prensibim bir sorunu savaş ya da savaşsız halletmenin xp ödülü aynıdır. Bu oyunda sizi savaşa sokmak için elimden geleni yapcam, (tabii mantıksal sınırlar içinde) çünkü bu beta testin amacı zaten zarsız "tık strateji" çalışacak mı vs onu görmek ama güzel yapılan RP'nin hakkını yemek de bize yakışmaz. Özetle ejderhayı öldürmekle, gizlice inine girip hazinesini çalmak arasında xp ödülü olarak hiçbir fark olmaz prensip olarak.
Giyinip kuşandınız şöyle oldunuz:
Etbern elf Korucu: ince deriz zırh, büyük yay [Def:10+x3(-1), Atak:x3-1, hsr:x2+3]
Thanmarn ork şaman: Post zırh, küçük mızrak [Def:9+x3(-2), Atak:x2, hsr:x2]
Dweta insan Cadı: ? [Def:10+x1, Atak:x1, hsr:x1-1]
Edmond insan Savaşçı : zincir zırh, çift-el balta [Def:9+x3(-5), Atak:x3-2, hsr:x3+2]
Aegron eladrin Büyücü: Asa [Def:10+x1, Atak:x1-1, hsr:x2-1]
Edmond, senin savaşçı zırh hasar indirimini 2 fazla aldı dikkat edersen, bir de senin bir silah üzerine Atak ve hasar:+1 alman gerekiyordu, herhalde çift-el baltayı seçtin diye atak ve hasar değerlerine +1 ekledim. Yalnız unutma bu silah tipini seçmiş olursun ve bird daha değiştirmek yok. (tabii seviye atlarken yeni silah tipleri seçer ve bu silah üzerine tecrübeni arttırabileceksin)
.
Arkadaşlar aranızdan ork şaman arkadaşınızı diplomasi elçisi olarak yollamanızdan ötürü 25 xp kazandınız; adambaş 5 xp. (kutlasınız artık bu akşam
Giyinip kuşandınız şöyle oldunuz:
Etbern elf Korucu: ince deriz zırh, büyük yay [Def:10+x3(-1), Atak:x3-1, hsr:x2+3]
Thanmarn ork şaman: Post zırh, küçük mızrak [Def:9+x3(-2), Atak:x2, hsr:x2]
Dweta insan Cadı: ? [Def:10+x1, Atak:x1, hsr:x1-1]
Edmond insan Savaşçı : zincir zırh, çift-el balta [Def:9+x3(-5), Atak:x3-2, hsr:x3+2]
Aegron eladrin Büyücü: Asa [Def:10+x1, Atak:x1-1, hsr:x2-1]
Edmond, senin savaşçı zırh hasar indirimini 2 fazla aldı dikkat edersen, bir de senin bir silah üzerine Atak ve hasar:+1 alman gerekiyordu, herhalde çift-el baltayı seçtin diye atak ve hasar değerlerine +1 ekledim. Yalnız unutma bu silah tipini seçmiş olursun ve bird daha değiştirmek yok. (tabii seviye atlarken yeni silah tipleri seçer ve bu silah üzerine tecrübeni arttırabileceksin)
.
Last edited by dwaxer on Mon May 03, 2010 9:02 pm, edited 1 time in total.
.
Hımm, şimdi aklıma geldi de Aegron sen zaten şimdili Asa kullanamıyorsun, çünkü minAtletik:x1 istiyor! Zaten o atak değeriyle vurman neredeyse imkansızdı. Yine de elinde süs diye taşı istersen. Ancak siz büyücüler için hançer çok ideal bir silah. Ben size Aegron ve Dweta sormadan şöyle değiştiriyorum: sizlerin birer süslü hançeriniz var; atak:x1+3 ve hasar:x1 olacak
.
Hımm, şimdi aklıma geldi de Aegron sen zaten şimdili Asa kullanamıyorsun, çünkü minAtletik:x1 istiyor! Zaten o atak değeriyle vurman neredeyse imkansızdı. Yine de elinde süs diye taşı istersen. Ancak siz büyücüler için hançer çok ideal bir silah. Ben size Aegron ve Dweta sormadan şöyle değiştiriyorum: sizlerin birer süslü hançeriniz var; atak:x1+3 ve hasar:x1 olacak
.
Olur tabii keyfiniz bilir.Androner wrote:savaşsak olmaz mı?
.....................
Ã?rnek bir savaş başlangıcı:
Diyelim ki iki grup karşı karşıya geldi ve çok belirgin bir gizlenme/süpriz olayı yok
İki gruptan birinden herhangi biri, savaşa sebep olacak ilk hareketi yaparsa: öncelik:+5 bonus alır.
Ã?ncelikler bilindiği gibi "Ã?eviklik" yeteneğinizle ölçülecek ve yatırdığınız her "tık" ilk turdaki tıklarınızdan düşülecektir!
Oyun yöneticisi genelde oyunculara düşmanın kaç tık öncelik yatırdığını ip ucu olarak söyler. (tabii düşmanın çevikliğini bilmek oyuncu karakterlerinin İrfan, Dikkat yeteneklerine ve düşmanı ne kadar tanıdığına bağlıdır. Bu gibi durumlarda oyun yöneticisi uygun şekilde ip uçları verecektir.
Herkes önceliğini kendi belirledikten sonra sıralama belli olacaktır. Ã?nceliğe tık yatırmak tabii ki mecbur değildir.
.
Bence de savaşalım. şamanımız duymasın ama benim karakterler orklardan tissss(!)kiniyor. 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:

