Arena Adası YORUMLAR

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Androner wrote:yarı nerden çıktı yahu?
ben orcum, safkan orc.
Oy birliğiyle yarı yaptık biz seni :mrgreen:
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Ahah, Androner ork muydu :D O zaman son sözüm kötü kaçtı xD

Galiba kan dökülecek :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Ahah, Androner ork muydu :D O zaman son sözüm kötü kaçtı xD

Galiba kan dökülecek :D
Hemde nasıl edit yap derim :)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D Evet Edmond, aranızda da bir ork var. İyi geçinmeye çalış, şamandır kendisi; heal yapacak sana ejderhalarla savaşırken. :-P

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Grubunuzun isimlerini tekrar hatırlatayım:

Etbern elf Korucu
Thanmarn ork şaman
Dweta insan Cadı
Edmond insan Savaşçı
Aegron eladrin Büyücü

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

silah olarak küçük mızrak ve deri zırh seçtim. vardı zaten üzerimde gelirken :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar aranızdan ork şaman arkadaşınızı diplomasi elçisi olarak yollamanızdan ötürü 25 xp kazandınız; adambaş 5 xp. (kutlasınız artık bu akşam :-P) Yeri gelmişken benim prensibim bir sorunu savaş ya da savaşsız halletmenin xp ödülü aynıdır. Bu oyunda sizi savaşa sokmak için elimden geleni yapcam, (tabii mantıksal sınırlar içinde) çünkü bu beta testin amacı zaten zarsız "tık strateji" çalışacak mı vs onu görmek ama güzel yapılan RP'nin hakkını yemek de bize yakışmaz. Özetle ejderhayı öldürmekle, gizlice inine girip hazinesini çalmak arasında xp ödülü olarak hiçbir fark olmaz prensip olarak.

Giyinip kuşandınız şöyle oldunuz:
Etbern elf Korucu: ince deriz zırh, büyük yay [Def:10+x3(-1), Atak:x3-1, hsr:x2+3]
Thanmarn ork şaman: Post zırh, küçük mızrak [Def:9+x3(-2), Atak:x2, hsr:x2]
Dweta insan Cadı: ? [Def:10+x1, Atak:x1, hsr:x1-1]
Edmond insan Savaşçı : zincir zırh, çift-el balta [Def:9+x3(-5), Atak:x3-2, hsr:x3+2]
Aegron eladrin Büyücü: Asa [Def:10+x1, Atak:x1-1, hsr:x2-1]

Edmond, senin savaşçı zırh hasar indirimini 2 fazla aldı dikkat edersen, bir de senin bir silah üzerine Atak ve hasar:+1 alman gerekiyordu, herhalde çift-el baltayı seçtin diye atak ve hasar değerlerine +1 ekledim. Yalnız unutma bu silah tipini seçmiş olursun ve bird daha değiştirmek yok. (tabii seviye atlarken yeni silah tipleri seçer ve bu silah üzerine tecrübeni arttırabileceksin)



.
Last edited by dwaxer on Mon May 03, 2010 9:02 pm, edited 1 time in total.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Hımm, şimdi aklıma geldi de Aegron sen zaten şimdili Asa kullanamıyorsun, çünkü minAtletik:x1 istiyor! Zaten o atak değeriyle vurman neredeyse imkansızdı. Yine de elinde süs diye taşı istersen. Ancak siz büyücüler için hançer çok ideal bir silah. Ben size Aegron ve Dweta sormadan şöyle değiştiriyorum: sizlerin birer süslü hançeriniz var; atak:x1+3 ve hasar:x1 olacak


.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

savaş olsun, savaş severiz :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Arkadaşlar güneye piramide, ya da doğudaki ormanlar, batıdaki bataklıklara gitmek gibi seçenekleriniz de var. :) (hatta bataklık ya da orman bölgesinden dolanabilirsiniz kuzey tarafına)


Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

savaşsak olmaz mı? ;)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Androner wrote:savaşsak olmaz mı? ;)
Olur tabii keyfiniz bilir. :)

.....................



Ã?rnek bir savaş başlangıcı:
Diyelim ki iki grup karşı karşıya geldi ve çok belirgin bir gizlenme/süpriz olayı yok
İki gruptan birinden herhangi biri, savaşa sebep olacak ilk hareketi yaparsa: öncelik:+5 bonus alır.
Ã?ncelikler bilindiği gibi "Ã?eviklik" yeteneğinizle ölçülecek ve yatırdığınız her "tık" ilk turdaki tıklarınızdan düşülecektir!
Oyun yöneticisi genelde oyunculara düşmanın kaç tık öncelik yatırdığını ip ucu olarak söyler. (tabii düşmanın çevikliğini bilmek oyuncu karakterlerinin İrfan, Dikkat yeteneklerine ve düşmanı ne kadar tanıdığına bağlıdır. Bu gibi durumlarda oyun yöneticisi uygun şekilde ip uçları verecektir.
Herkes önceliğini kendi belirledikten sonra sıralama belli olacaktır. Ã?nceliğe tık yatırmak tabii ki mecbur değildir.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Bence de savaşalım. şamanımız duymasın ama benim karakterler orklardan tissss(!)kiniyor. :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond wrote:Bence de savaşalım. şamanımız duymasın ama benim karakterler orklardan tissss(!)kiniyor. :D
Hani benimkide bayırlmıyor yani :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ben hepinizi çok seviyorum kardeşlerim gibi bildim :D
Image
Post Reply