T-shirt

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Buluşma mı vardı? :D
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Ya benim çok uzun süredir hayalimdir bu. Hazır t-sho varken kaçırmamak lazım. şu yukarıdaki logoyu da eskiz çalışsa önde kalbin üzerine o logo, arkaya da şu ejderha eskizi :) Süper olur bence :)

Posessed fanları arasına yazıyorum kendimi :) Yetenek ayrı bişey canım.. :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Yav arkadaş benim elimde Tişört var. Ölkemizin de her köşesini dolaşacak neredeyse... Neyse pazartesi günü Ankaradayım. Teslim alan olursa teslim edeyim. Ã?arşambadan sonra da İstanbuldayım.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

Gel istanbulda bir görüşelim Firblecim :)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Gelince görüşürüz kardeş.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

yeminer wrote:Firblecim, elindeki t-shirtlerin resmini buraya koyma şansın var mı? Merak ediyorum da :)

Birde posessed, gerçekten harika çalışmalar :) Ben ilk dragon eskizine bayıldım.

Bu bir t-shirtün önüne mi arkasına mı daha iyi olur, önüne o olursa arkasına ne bastırmak iyidir, arkasına onu bastırırsak önüne ne yaparız :) Bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim.

Birde posedded, ben bunu bastırtmaya karar verdim. t-sho iyidir, geçen sene altın örümceği almıştı sonuçta :) Ama buraya koyduğun resim basılamayacak boyutta, baskıya uygun bir boyutunu bir şekilde bana iletebilir misin?

Harika çalışma :) Tekrar tebrikler.
Aa, görmemişim bu iletiyi. Bir süredir giremiyorum siteye, iş güç günler geçiyor... Tabii ki Yeminer, ne kadar çözünürlük yeter aşağı yukarı? Ona göre göndereyim sana çalışmayı. Aslında bu ejder eskizini bir revize etmek isterdim de bu aralar yoğunum, çizecek gün bulamıyorum :( Yalnız belli bir boyut bilmemde yarar var, acaba ne kadarı yeter tişört bastırmaya?

Tish-o'yu ben de çok merak ediyorum, bir gün ben de bastırmak istiyorum açıkçası. Yeminer, eğer sen benden önce böyle bir şey yaparsan siteye resimleri eklersen sevinirim.
yeminer wrote:Posessed fanları arasına yazıyorum kendimi :) Yetenek ayrı bişey canım.. :D
Ay çok teşekkür ediyorum, övgülerinizle utandırıyorsunuz beni ^____^
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

aslında bu resim işlerinden ben anlamam :) t-sho da sizin şimdiki resmi t-shirt e basmayı denedim, ufacıkçıktı, orada normal çıkması için büyük olması gerek birazcık sanırım. Ben bilemiyorum işte ne kadar olur :)

Uygun bi zamanda siz bi bakarsanız çok sevinirim :)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Uygun zaman, yer ve şekillerin oluşmasını o kadar çok istiyorum ki ben de.Üstüne kaç kez yorum yapılmış gerçek olabilitesi yüksek olan konunun sonradan çürüyüp gitmesi ve tekrar alevlenmesi ve tekrar çürümesi zorunlu oldu :roll:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Yahu bir t-shirt yaptıramadık tüh bize :D Üstüne üstlük bir de Possessed gibi bir çizerimiz var iken.Veyahut hazır kış ayları gelmişken polar olayına falan mı girsek :D :D :D

Edit:Ekleme
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

T-Shirt yaptırmaktan kolay bir şey yok. Üstüne ne koyacağımıza karar veremedik bir türlü. şu ejderhayı yaptırayım ben istiyorsanız. Adet az olacağı için tuzlu olacak ama.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Possessed wrote:Belki yuz kere acildi bu konu.. Biraz ilerleme var :D Onerdigin site ilgincmis, inceledim de. Gene bu "FRPworld T-shirt" fikri yatar bence, ama ben bu siteden yararlanabilirim. Bir seyler tasarlayip bastirmayi cok dusundum. (az cok cizimle ugrasirim da..) Bu onerdigin kaliteli bir siteye benziyor. Acaba benim tasarladigim resim ne kadar net/kaliteli cikiyor...
2 yıl önce Possessed demiş ve geleceğei yönelik çok güzel bir yorumda bulunmuş... :)
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Evet.. Bu arada ben bu ejderha çiziminin gerçekten MÃ?KEMMEL olduğunu düşünüyorum. Logo bile olur.. Gururla da giyerim.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

İki post arka arkaya olacak, kusura bakmayın ama şöyle bir fikrim de var.

Herkesin avatarının resmi ve ismi olan bir şey yapıp onu da bunun arka (veya ön yüzüne) koyabiliriz, ya da ikinci bir t-shirt yapabiliriz.

şimdi siyah üstüne bu ejdercik o kadar güzel olur ki, üstüne abicik gubicik bir sürü avatar koymak onu rezil edecektir ama bilmiyorum sanki herkesin avatarı olan bir t-shirt yapsak onu da herkes paşa paşa alır gibi geliyor bana.

Ya da belki bu projeye para verenlerinkini koyarız. Yaşasın kapitalizm ve statükoculuk... ;)
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Evet o ejder benim ruhumu da okşadı.Ben de daha önce de konuşulmuş olduğu gibi(sanırım) ön tarafta Frpworld'ün logosu, arka tarafta da ejderha eskizinin bulunmasından yanayım.Ã?yle birşey yaptırmak ne kadara gelir bogus ? Bir de oldu mu ben onu 3-5 sene giyebilmeli eskittikçe eskitebilmeliyim, ona göre kumaşı fiyatın içinde dahil olduğundaki durum için bir fiyat söyleyebilir misin ?
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

şimdi Darktimes artık her köşede fotoğrafçılar t-shirt basıyorlar, ancak onlarınki çoğunlukla sıcak baskı oluyor. Bu baskılar hem dayanıksız hem de sıcak su gördüklerinde kendini bırakan şeyler ve rahatsız ve terletiyor. İstersen sen bile bu resim dosyasını flash diskine alıp kendine hemen bir tane yaptırabilirsin. Sanırım 25 lira civarında bir t-shirtin olur böylece.

Eğer kaliteli bir şey istiyorsan daha önce de burada bahsi geçen tish-o'yu öneririm.

Hem önde hem de arkada baskı olsun dersek 40TL civarı. Eğer tek taraflı baskı olursa 30TL civarında olacaktır.

Sipariş miktarımız 10'dan fazla olursa 30'un da altına çekebiliriz. Ancak daha büyük çözünürlükte bir resim gerekiyor ve possessed arka plan rengini çıkartırsa daha göze hitap eden bir baskımız olur.

Ã?n taraf boş kalmasın diyorsak logo yerine bir cümle de yazabiliriz. Ben possessed'in yine beyaz renkle logo'ya kendi yorumunu katmasını isterim açıkcası.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Post Reply