Edmond tebrikler, ilk rakibini öldürdün. Karakterine seviye atlatıp bir tane de level-1 büyülü item alabilirsin.
CLİCKs, your glorious sacrifice power'ının açıklamasında eğer kendi arkadaşına başta hasar verirsen rakibe ongoing hasar verebileceğini söylüyor. o yüzden eklemedim ongoing hasarı.
liero wrote:Edmond tebrikler, ilk rakibini öldürdün. Karakterine seviye atlatıp bir tane de level-1 büyülü item alabilirsin.
CLİCKs, your glorious sacrifice power'ının açıklamasında eğer kendi arkadaşına başta hasar verirsen rakibe ongoing hasar verebileceğini söylüyor. o yüzden eklemedim ongoing hasarı.
Ben bundan şunu anlamıştım. Eğer bu powerınla birine hasar verirsen geçerli olur diye. Ã?ünkü miss kaçtığı zamanda damage verme durumu var.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
CLİCKs, bu powerı kullanmadan önce senin bitişiğinde olan bir arkadaşına charisma mod.un kadar hasar vermeyi seçebilirsin diyor powerın açıklamasında. Zaten powerın ismi de sacrifice yani feda etmek.
Dwaxer, bir level daha atladın. Karakter kağıdını bekliyorum.
liero wrote:Dwaxer, bir level daha atladın. Karakter kağıdını bekliyorum.
Evet, bu seferki rakibim çetin cevizdi; stresli ve zevkli bir karşılaşmaydı. Liero oyun esnasında sormak istemedim; şimdiyi bekledim; bu rakibi nerden buldun; dergiden filan mı, merak ettim kaynak söylesen; ben de kullanabilirim icabında.
Dwaxer, şimdi farkettim senin son dövüşte bir kaç kere sanki sende magic rod + 1 varmış gibi hesap yapmışım. Dalgınlıktan kaynaklı. Senin yararına oldu tabi bu
Edmond wrote:Hatta benim AC bir eksikmiş üstelik, onu da düzelttim
Karakter kağıtlarını kontrol ederken öyle küçük hesap hatalarına rastlayınca kendi tuttğum notlarda düzeltiyorum onları. Hatta initiative'e levelin yarısını eklememişsin ve reflex'i de eksik toplamışsın. onları notlarımda tekrar hesapladım.