Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Thu Apr 22, 2010 3:35 am
Bundan sonra turlar iki günde bir dönsün diyorum arkadaşlar. Gelmeyenler veya yazmayanlar için ise RP ise zaten pek sorun olacağını sanmıyorum ama Combat içinde isek Basic Atack yapmış farzedeceğim. Yada herhangi bi at-will olabilir duruma göre uygun birşeyler olur değil mi?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Thu Apr 22, 2010 9:28 pm
olur, bana uygun.
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Sat Apr 24, 2010 1:42 am
Harika bir fikir. Kesinlikle katılıyorum. Benden de geçer
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Sat Apr 24, 2010 1:45 am
benim içinde uygun.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sat Apr 24, 2010 1:56 am
Zor olacak bana ama, kabul
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sat Apr 24, 2010 6:23 pm
Tur bugün içerisinde dönecektir.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Sun Apr 25, 2010 2:46 am
sabırsızlıkla bekliyoruz
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun Apr 25, 2010 4:08 am
Illyra wrote: sabırsızlıkla bekliyoruz
Sanırım geceye kalacak harita koymaya çalışıyorum şu photoshop'a taktım
Birde herkes karakter resmi koyarsa daha bi hoş olur
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Mon Apr 26, 2010 9:51 pm
spiritimin yanındaki arkadaşların 4 temp hp almaları gereiyor galiba...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue Apr 27, 2010 2:14 am
Androner wrote: spiritimin yanındaki arkadaşların 4 temp hp almaları gereiyor galiba...
Eklendi zaten kendilerine defterime not almışım
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Fri Apr 30, 2010 3:15 am
Tur yarın dönecek bilginize..!!
İçerde sizi çok güzel bir süpriz bekliyo acaba ne?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon May 03, 2010 1:15 am
Arkadaşlar resimleri paintten yapıyorum bundan sonra yeni koyduğum şekilde resimler koyacağım paintten olduğu için biraz dandik ama idare edin artık
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Wed May 05, 2010 6:42 am
Evet arkadaşlar...???
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Lydronk
Kullanıcı
Posts: 882 Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Lydronk » Sun May 09, 2010 2:46 am
Bunu beklemiyordum işte... Güzel oldu
Madem öyle, benim saldırım başarılı olursa dazed olacak zaten 2 numaralı dragonborn, ben o dazed olmuşken anahtarı alırım rahatça; sonra Kavaki'yi kurtarırız falan
Hoşgeldin dwaxer