Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue May 04, 2010 2:08 am
Androner wrote: ben hepinizi çok seviyorum kardeşlerim gibi bildim
bu kelimede doğruluk payı olsa daa :embarrass: sanırım bir tanesi için biraz değişiklik vardır
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Tue May 04, 2010 2:10 am
var tabii ki ^^
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Tue May 04, 2010 3:48 am
.
Yazlığa gidersem internet sorunum olabilir, olmasa bile oyuna harita filan hazırlayamam artık tasvirlerle filan idare ederiz. Sizi şu kuleden çıkaramadım bir türlü.
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue May 04, 2010 6:59 am
Androner wrote: ben hepinizi çok seviyorum kardeşlerim gibi bildim
Ork bizi bağrına bastı! Gel buraya;
Aegron koca cüsseli orka sarılırken orkun gözünden akan yaşların siyah cüppesini sırılsıklam ettiğini farketti. Ama bunun bi önemi yoktu kendi gözyaşlarıda orkun vücudunda süzülüyordu. Gırtlaktan ve ağlamaklı bir ses tonuyla:
"Gardaşımmm" dedi Aegron.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Wed May 05, 2010 6:03 am
.
Evet arkadaşlar; herkes birbirini mi bekliyor? Ben sizin karar vermenizi bekliyorum. Orklarla iletişime devam mı edeceksiniz yoksa olası diğer 3 yönden birine doğru mu gideceksiniz?
.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Wed May 05, 2010 6:41 am
Bence şansımızı diğer yönlerde deneyelim derim yok ille biz orklarla iletişime geçelim derseniz tek iletişim yolu savaş olur
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Wed May 05, 2010 6:52 am
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
fmc
Kullanıcı
Posts: 309 Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya
Post
by fmc » Wed May 05, 2010 11:18 pm
bizim ork dostumuz elip anatsa olanı biteni iyi olcak ama bence peşinden gidelim. orklar bizi görünce kaçarlar belki
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Wed May 05, 2010 11:40 pm
şimdi ben gelmek üzere yola çıktım ama belki yolda bir şey olcak?
o yüzden dwaxer'ın benim karakterime, arkadaşlarımın yanına varıp varmadığımı söylemesini bekliyorum.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu May 06, 2010 12:03 am
ben tam geliyordum kontrol etmeye..
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu May 06, 2010 12:20 am
Biraz korkutalım şunları
fmc
Kullanıcı
Posts: 309 Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya
Post
by fmc » Thu May 06, 2010 12:44 am
kaç tıklık zarotte yaptın?
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu May 06, 2010 12:46 am
evet onu yazmayı unuttum hemen ekliyorum...
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Thu May 06, 2010 1:14 am
Oleyy kör oldular
Korkarlar umarım
dwaxer
Kullanıcı
Posts: 6687 Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am
Post
by dwaxer » Thu May 06, 2010 1:16 am
Illyra wrote: Oleyy kör oldular
Korkarlar umarım
acımasız cadı!
.