4th Edition Level 13 Macera - Tanıtım ve yorum başlÃ

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

ödül toplamda tabii :)

skill challenge başladı ama Mark hariç kimse bir şey yazmadı.
neyse yarın skill challenge da bitcek dalcaksınız madene :evil:
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Androner ben cumaya kadar özel nedenlerden giremeyeceğim. O zaman kadar encounterlarda hareketlerimi sen yazarsan ya da bir başkası üstlenirse sevinirim. Ama rage strike'ı daha sonraya saklaması akıllıca olur :schemes:
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

tamamdır, senin karakterini kombat olursa ben oynatırım. haber verdiğin için teşekkür ederim.
Image
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Androner wrote:21 nisan saat 20:00'de başlıyoruz.

Devrimk, karakterini inceledim eline sağlık. güzel karakter olmuş (ben de yaratıkları iki katına çıkaracağım ama :D ) bir kaç notum var aşağıda yazıyorum.

level 13'te 2 tane encounter power (anvil of doom, appailing crunch) seçmişsin. normalde düşük leveldakilerden birini bırakıp bu leveldan bir tane alman gerekiyordu. retraining olarak düşündüysen, retraining aynı level powerları (7. level yerine 7 gibi) değiştirmeye yarar. extradan lvl 13 power vermez yani.

initiative'e levelinin yarısını ekliyorsun. yani +6 lvl, +2 dex olcak sende. toplam +8

Athletics ve Endurance'a armordan gelen -2 penaltıyı ekleyelim.

bir de level 1 daily powerdan iki tane almışsın lvl 5 yok, istersen knee breaker yerine pinning smash alabilirsin. karar senin tabii sadece öneri.

senin de eline sağlık clicks hata görmedim karakterinde. Yanlız istersen str'yi 20 yapıp con'u 19 yapabilirsin. böylece hp'in 116 olur healing surge değerin de bir artıp 29 olur.
Ã?ncelikle mesaj atamadığım için özür dilerim.
Anvil of Doom yerine Come and Get It aldım 7lvl encounter power.
Insiyatifi düzelttim.
Shield -2 cezası da ekleniyor sanırım -4 ceza ekledim toplamda.
Knee Breaker yerine Bedeviling Assault aldım 5lvl daily power.
Throwing hammer x2
Standart adventurer kit
Healing pot. x2
Eşyalarıma ekledim.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

arkadaşlar madene girdiniz, haritaya göre iki grup madenci var içeride, bir grup x işaretli bölmede, diğeri ise x işareti bölmenin hemen güneybatısındaki bölmede.

kolay gelsin. :)
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Ben ödemeyi aldım mı? Dur yaa belki çaktırmadan tüyücektim! :-P :mrgreen: şaka şaka!
Eldon yapmaz asla öyle bir şey. :roll:

Ya bu olay neydi artık bakabilir miyim spoilerlere? Nasıl olsa girdik içeri, dönüşümüz yok. :mrgreen:

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

hehe :)
tüy tabii ama exp para ile ölşülmez unutma :D

şüphelendiniz kayıp madencilerle ilgili ama araştırma yapamadan daldınız içeri :)

combat gelcek birazdan :)
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Androner wrote: combat gelcek birazdan :)
Uzun zamandır beklediğim sihirli kelimler....
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Illyra, teşekkür ederim canım haritayı koymuşsun.

arkadaşlar gördüğünüz gibi combat başlayacak. yanlız ben açılışı yazmadan kimse ekleme yapmasın lütfen.
en kısa zamanda başlatacağım.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

bir şey değil canım :roll:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Benim arkamda duran su samuru tipli yaratık kim ya! :-P :mrgreen:

Eren, (ya da Peren her neyse :-P) dikkat etmiyor musun, düşman dibimize kadar sokulmuş! :mrgreen:

.
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

kaplumbağa arkadaş liero :D

şimdi sadece sende meşale var ya. ışığı harita kadar (yaklaşık) aydınlatıyor.

elemanlar sizi gördüler haliyle koşa koşa geldiler, surprise roundlarının move'a harcadılar.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ben hangi resimdekiyim :D
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

haklısınız arkadaşlar hemen yerlerinizi söyleyeyim
Illyra H6
Aegron E6
Liero I8
Clicks H9
Dwaxer I9
Mark M10
Devrimk L11

bu arada zorlu bir savaş bu arkadaşlar güçlerinizi ona göre kullanın derim.
Image
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Sağol androner
Post Reply