Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Matrixçiler nooldu yahu, mesaj atmadınız?

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Usta en son sen tur döndür bence. Mark girmedi ama. Onun yerine oynasan ayıp olur mu ki? Ben yine vampiric touchımı değiştirmemiştim bu arada.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Tur olayı karıştı galiba.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark yoksa sersemledi diye mi mesaj atmadı; halbuki 1 turunu kaybetti zaten. Gerçi 23 pp'si kaldı onun da gidic mi ne; onun yerine hamle yapmak da istemiyorum açıkçası bu durumda.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:.
Mark yoksa sersemledi diye mi mesaj atmadı; halbuki 1 turunu kaybetti zaten. Gerçi 23 pp'si kaldı onun da gidic mi ne; onun yerine hamle yapmak da istemiyorum açıkçası bu durumda.

.
Sersemledim diye bende hiçbirşey yazmamıştım. Yazdım. Pardon. Herhalde, matrix de olsa pardon diyemezdim.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark senin 23 pp kaldı yani attack ve dmg maximum 2'şer boostlayabiliyorsun; ben o9nu 2 den hesaplayacağım şaşırma yani. Ã?yle bir kural var; gücün çok azalınca attack ve dmg'da toplam pp miktarının 1/10'uyla sınırlanıyor. (Matrix'te olsan şimdi tabana kuvvet kaçman lazım gelir ama eğitim programındayız, artık gittiği yere kadar.)

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Dwaxer karakterimi öldürebilirmisin? yeni karakter hazırlayabilir miyim? Yine hız olucak konsept...
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Dwaxer karakterimi öldürebilirmisin? yeni karakter hazırlayabilir miyim? Yine hız olucak konsept...
Sebebini sorabilir miyim; karakterin gayet iyiydi halbuki? Öldürmeye gerek yok ama bu eğitimden kazanacağın pp'lere yazık olacak; en az 10 pp zarar edeceksin.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

dwaxer wrote:
Mark wrote:Dwaxer karakterimi öldürebilirmisin? yeni karakter hazırlayabilir miyim? Yine hız olucak konsept...
Sebebini sorabilir miyim; karakterin gayet iyiydi halbuki? Öldürmeye gerek yok ama bu eğitimden kazanacağın pp'lere yazık olacak; en az 10 pp zarar edeceksin.

.
Doğal nedenlerle ölsün en iyisi. Ölene kadar oynarım. Featlerimi sevmedim de...
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:Doğal nedenlerle ölsün en iyisi. Ölene kadar oynarım. Featlerimi sevmedim de...
Tek neden buysa featlerinizi bir sefere mahsus olarak değiştirmenize izin verebilirim (hepinizin) Ama yok adamın tipini, ismini cismini değiştireceğim, aklımda daha hoşuma giden bir konsept var dersen, dediğim gibi eğitimden tecrübe almadan yepyeni bir karakterle yeni başlangıç yapabilirsin.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben featlerimden epey memnunum :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark son hamlede unarmed attacka geçmen senin atak değerini çok düşürdü; yedek silahlarını çekmiştin ve çift otomatik silahla kafadan +2d6 attack yazıyorsun, neden silahlarını attığını anlayamadım? Mermilerin bitse bile abartılı boost yapıp aynı turda şarjör değişikliği yapabilirsin aslında. Tabii featlerini değiştireceksin galiba ama yine de belirtmek istedim oyun mekaniği üzerine faydalı bir tartışma yapmak adına. :mrgreen:

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Dwaxer bu Ajanlar başkasının bedenini ele geçirme işini bir defa mı yapıyorlar? Yoksa bizim gibilerin bedenini ele geçiremiyorlar mı?
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Dwaxer bu Ajanlar başkasının bedenini ele geçirme işini bir defa mı yapıyorlar? Yoksa bizim gibilerin bedenini ele geçiremiyorlar mı?
Sizin gibileri kesinlikle ele geçiremezler; sadece basit program tabir ettiğimiz 10 pp canı olan figüranları :-P ele geçirebilirler. Ama sayı limiti yok; canlı durumdaki bütün basit programlara limitsiz olarak yeniden yeniden yüklenebilirler.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:
devrimk wrote:Dwaxer bu Ajanlar başkasının bedenini ele geçirme işini bir defa mı yapıyorlar? Yoksa bizim gibilerin bedenini ele geçiremiyorlar mı?
Sizin gibileri kesinlikle ele geçiremezler; sadece basit program tabir ettiğimiz 10 pp canı olan figüranları :-P ele geçirebilirler. Ama sayı limiti yok; canlı durumdaki bütün basit programlara limitsiz olarak yeniden yeniden yüklenebilirler.

.
Bu bilgiyi gözden kaçırdığım için son savaşta etkisiz kaldım, kusura bakmayın arkadaşlar.
Post Reply