Matrix Reloaded .... again!
Sersemledim diye bende hiçbirşey yazmamıştım. Yazdım. Pardon. Herhalde, matrix de olsa pardon diyemezdim.dwaxer wrote:.
Mark yoksa sersemledi diye mi mesaj atmadı; halbuki 1 turunu kaybetti zaten. Gerçi 23 pp'si kaldı onun da gidic mi ne; onun yerine hamle yapmak da istemiyorum açıkçası bu durumda.
.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
.
Mark senin 23 pp kaldı yani attack ve dmg maximum 2'şer boostlayabiliyorsun; ben o9nu 2 den hesaplayacağım şaşırma yani. Ã?yle bir kural var; gücün çok azalınca attack ve dmg'da toplam pp miktarının 1/10'uyla sınırlanıyor. (Matrix'te olsan şimdi tabana kuvvet kaçman lazım gelir ama eğitim programındayız, artık gittiği yere kadar.)
.
Mark senin 23 pp kaldı yani attack ve dmg maximum 2'şer boostlayabiliyorsun; ben o9nu 2 den hesaplayacağım şaşırma yani. Ã?yle bir kural var; gücün çok azalınca attack ve dmg'da toplam pp miktarının 1/10'uyla sınırlanıyor. (Matrix'te olsan şimdi tabana kuvvet kaçman lazım gelir ama eğitim programındayız, artık gittiği yere kadar.)
.
Doğal nedenlerle ölsün en iyisi. Ölene kadar oynarım. Featlerimi sevmedim de...dwaxer wrote:Sebebini sorabilir miyim; karakterin gayet iyiydi halbuki? Öldürmeye gerek yok ama bu eğitimden kazanacağın pp'lere yazık olacak; en az 10 pp zarar edeceksin.Mark wrote:Dwaxer karakterimi öldürebilirmisin? yeni karakter hazırlayabilir miyim? Yine hız olucak konsept...
.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Tek neden buysa featlerinizi bir sefere mahsus olarak değiştirmenize izin verebilirim (hepinizin) Ama yok adamın tipini, ismini cismini değiştireceğim, aklımda daha hoşuma giden bir konsept var dersen, dediğim gibi eğitimden tecrübe almadan yepyeni bir karakterle yeni başlangıç yapabilirsin.Mark wrote:Doğal nedenlerle ölsün en iyisi. Ölene kadar oynarım. Featlerimi sevmedim de...
.
.
Mark son hamlede unarmed attacka geçmen senin atak değerini çok düşürdü; yedek silahlarını çekmiştin ve çift otomatik silahla kafadan +2d6 attack yazıyorsun, neden silahlarını attığını anlayamadım? Mermilerin bitse bile abartılı boost yapıp aynı turda şarjör değişikliği yapabilirsin aslında. Tabii featlerini değiştireceksin galiba ama yine de belirtmek istedim oyun mekaniği üzerine faydalı bir tartışma yapmak adına.
.
Mark son hamlede unarmed attacka geçmen senin atak değerini çok düşürdü; yedek silahlarını çekmiştin ve çift otomatik silahla kafadan +2d6 attack yazıyorsun, neden silahlarını attığını anlayamadım? Mermilerin bitse bile abartılı boost yapıp aynı turda şarjör değişikliği yapabilirsin aslında. Tabii featlerini değiştireceksin galiba ama yine de belirtmek istedim oyun mekaniği üzerine faydalı bir tartışma yapmak adına.
.
Sizin gibileri kesinlikle ele geçiremezler; sadece basit program tabir ettiğimiz 10 pp canı olan figüranlarıdevrimk wrote:Dwaxer bu Ajanlar başkasının bedenini ele geçirme işini bir defa mı yapıyorlar? Yoksa bizim gibilerin bedenini ele geçiremiyorlar mı?
.
Bu bilgiyi gözden kaçırdığım için son savaşta etkisiz kaldım, kusura bakmayın arkadaşlar.dwaxer wrote:Sizin gibileri kesinlikle ele geçiremezler; sadece basit program tabir ettiğimiz 10 pp canı olan figüranları :-P ele geçirebilirler. Ama sayı limiti yok; canlı durumdaki bütün basit programlara limitsiz olarak yeniden yeniden yüklenebilirler.devrimk wrote:Dwaxer bu Ajanlar başkasının bedenini ele geçirme işini bir defa mı yapıyorlar? Yoksa bizim gibilerin bedenini ele geçiremiyorlar mı?
.
