Aranıza yeni katılmama rağmen,site hakkında daha önceden bilgim olması ve yapmış olduğunuz bu site sayesinde size duydugum takdir,umarım daha çabuk kaynaşmamızı sağlar
Eh,madem girişimizi yaptık,ayağımın tozuyla hemen bi tartışma konusu çıkariyim
Arkadaşlar,hepimizin bildiği üzere,fantastik dünyaların vazgeçilmezlerindendir ırklar.kimisi bacak kadar(kimse aşağıladığımı sanmasın!!)boylarıyla halflingleri,kimisi de bııp usanmadan bişiler icad eden gnomları sever.ANCAK öyle iki ırk vardır ki....
Elfler ve Cüceler....
Seveni de çoktur,sevmeyeni de.Siz hangisini tercih edersiniz?
Biliyorum,"tamam,cüceler şöle ama elflerin de busu var" mevzularına girersek cooook uzar,biliyorum ama,bu konuda da "niye" soruusu sorulmadan yapılan yorumlar anlamsız olur.B konuya LÃ?TFEN cevap verin ve "niye" sini "nasıl"ını cok kısa bi şekilde anlatın da uzun süreden beri aradığım seviyeli bi tartışma görebilelim bu konuda.
İlginiz için simdiden cok tesekkürler ve herkese selamlar...
ranger_ilvetus
Follower of Obad-Hai
