"Ucuz ve güzel bir fahişeyle evimdeydim.Beceriyordum.Kendimden geçtim.Gözlerimi açtığımda yandaki sürahide duran temiz görünümlü suyun rakı rengine döndüğünü gördüm.Gözlerimi ovaladım.Tekrar baktığımda su tüm berraklığı ile oradaydı.Kadın giyinirken kapımın orada 2 yıl önce astığım takvim dikkatimi çekti.Üstünde "Goller ardı ardı ardına,Çok yaşa Kartal." yazması gerekirken şu anda "Tekrar olacak,Onları temizle." yazıyordu.Geriye doğru sendeledim.Elim sürahiye çarptı,yere düştü,kırıldı.Camları ayağıma battı.Acı ile bağırdım.Polina yanıma geldi.Ayağıma baktı ve "şsst sakin olun koca bebek.".Pansuman yapmaya başladı.Ayağımdaki cam parçasını çıkarırken acıdan dolayı gerindim,omzundan destek aldım.Teni seviştiğimiz sıradakinden onlarca kat daha soğuktu,pürüzsüz mermer gibiydi.Elimi omuzundan çektiğimde arkasında bir sis halesi oluştu.Yüzüne baktığımda sivri dişlerini gördüm ve bir ölümlü için fazla açık gözbebeği renklerini.Lanet bir lens değildiler,bunu bir şekilde biliyordum.Korktum ve onu geri ittim."Gerizekalı ne yapıyon."Kendini hemen topladı.Ve odadan dışarı çıktı.Kapıyı ardından çarptı.Ama çıkarken arkasında sisten bir iz bırakıyordu.şoka girmemi asıl sağlayan,o çürümüş suratın yüzü kurtlar tarafından 2 yıl boyunca yenmiş olası bir cesetten daha iğrenç gözükmesiydi.şimdi o sisi takip edip etmemek bana kaldı.Acizim ve ne yapacağımı bilmiyorum."
-Mehmet,Hunter-net'e yazmış.
Bu yazıyıda Avcı:Hesaplaşma oyunu hakkında kafanızda belli sorular oluşsun diye yazdım.Umarım beğenmişsinizdir.
Avcı:Hesaplaşma
.
Bu whitewolf firması tarafından yanılmıyrsam 99 yılında çıkmış bir settingdir.Wod 1.0 da geçmektedir.Orjinal adı Hunter:The Reckoning dir.Akıllarda -sen de oluştuğu gibi- bu setting hakkında bazı sorular oluşsun diye yazmıştım.
Bu sistem d10 kullanır.Oyuna başlamak için rp parçası değil ama oyunun koseptini ortaya koyan bir paragraf diye nitelendirmek yanlış olmaz.
Gelelim işin hikaye tarafı ile ilgili soruna,ki bence o da düzgün bir soru.
Seninde tahmin edeceğin gibi bu tarz durumlarda yapılacak hareketler kişinin o anki psikolojisine bağlıdır.Sonuç olarak sen okula gittiğin sırada belediye otobüsünün şöförünün aranılan bir tecavüzcü olduğunu düşünsene,ne kadar kötü bir durum.O an neyapacağını kestirmek zor.şimdi bu durumu 1 milyonla çarp ve bir yaşayan ölü ile seviştiğini düşün.Tepkin ne olurdu.İşte bu okadar değişken bir durumki bu perspektiflerin sınırlarını daha net çizip rpsini kolaylaştırmak amacı ile WW H:TR'de creed sistemi kullanmıştır.Bunlar ava çeşitli bakış açılarıyla yaklaşan karakter konsept/classlarıdır.
Bu yazıyı (ve zebani:düşmüş'ü ve yazacağım diğer yazıları) akıllarda bazı soru işaretleri oluşması amacıyla yazmıştım.Sorularına seve seve cevap veririm.
Bu sistem d10 kullanır.Oyuna başlamak için rp parçası değil ama oyunun koseptini ortaya koyan bir paragraf diye nitelendirmek yanlış olmaz.
Gelelim işin hikaye tarafı ile ilgili soruna,ki bence o da düzgün bir soru.
Seninde tahmin edeceğin gibi bu tarz durumlarda yapılacak hareketler kişinin o anki psikolojisine bağlıdır.Sonuç olarak sen okula gittiğin sırada belediye otobüsünün şöförünün aranılan bir tecavüzcü olduğunu düşünsene,ne kadar kötü bir durum.O an neyapacağını kestirmek zor.şimdi bu durumu 1 milyonla çarp ve bir yaşayan ölü ile seviştiğini düşün.Tepkin ne olurdu.İşte bu okadar değişken bir durumki bu perspektiflerin sınırlarını daha net çizip rpsini kolaylaştırmak amacı ile WW H:TR'de creed sistemi kullanmıştır.Bunlar ava çeşitli bakış açılarıyla yaklaşan karakter konsept/classlarıdır.
Bu yazıyı (ve zebani:düşmüş'ü ve yazacağım diğer yazıları) akıllarda bazı soru işaretleri oluşması amacıyla yazmıştım.Sorularına seve seve cevap veririm.
