Kesinlikle memnun değilim. Son derece rahatsızlık verici, yazıların okunmasını zorlaştıran ve gözü yoran bir tema.
Ayrıca sitede başka tema seçilememesi de ayrı bir sorun. Yapılacak ilk işlerden biri alternatif tema yüklenmesi olmalı.
Bu arada forumlar phpbb kullandığından 5dk dan fazla sürmüyor bu işlem. Ama alternatif tema göremiyoruz ve eskisinden de kurtulamıyoruz.
Abi şimdi bende yorum yapıcam ama yapıcı olmamaktan korkuyorum...
Bence site içinde bir grafik (logo konulu) yarışması yapılsın böyle daha iyi olmazmı...
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
yaa blmiyom o kadar kötü labilir ama teknik olarak mümkünse daa iyisi yapılabilir tabii ama mümkün mü bilmiyom.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
yaaav bi kaç tane fazla olur bee bence bi tane yeterli gibi
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>