ARKADAşLAR GERÖEKTEN ÇOK ÖZGÖNÖM AMA BUNLARDAN S

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Just_wiN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 690
Joined: Wed Mar 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara

ARKADAşLAR GERÖEKTEN ÇOK ÖZGÖNÖM AMA BUNLARDAN S

Post by Just_wiN »

OLANLARI BİLİYORSUNUZ SİTEYİ FİLAN TERK ETTİğİM SÃ?LENTİLERİ AMA OLAYDAN SORUIMLU DEİLİM ZİRA BEN UNHOLY İLE OLAN KARARGIMIZ SONUCU CAFEDEN AYRILIRKEN NE SİTEDEN LOGOUT OLMAYI NE DE MSN MESSENGERİ KAPAMAYI UNUTMUşUM BU ARKADAş BENİ Ãƒ?NCE SİTEDE REZİL ETMİşTİR SONRADA -EğER DOğRUYSA MAJİYE EMAİL YOLLAMIş- BENİ UNUTMAYIN TİPİ Bİ MAİL YOLLAMIş MESSENGERDEN BUNLARDAN DOLAYI HEPİNİZDEN ÇOK ÖZÃ?R DİLİYORUM İNANIN BÃ?LE OLSUN İSTEMEZDİM
çok zaman geçti çok şey değişti...
Post Reply