bende bu sistemin ne zaman tam olarak hazırlanıp kullanılmaya başlanılacağını sormak istiyorum.tam bir tarih olmasa da tahmini bir süre belirlerseniz hem siz çalışma hızınızı ona göre ayarlarsınız,hemde bizi bu meraklı bekleyişimize bir son verirsiniz.
saygılar......
bir soru daha...
bir soru daha...
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
