bir soru daha...

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
Eldarin_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2636
Joined: Wed Dec 20, 2006 10:00 am
Location: Yolcu

bir soru daha...

Post by Eldarin_ »

bende bu sistemin ne zaman tam olarak hazırlanıp kullanılmaya başlanılacağını sormak istiyorum.tam bir tarih olmasa da tahmini bir süre belirlerseniz hem siz çalışma hızınızı ona göre ayarlarsınız,hemde bizi bu meraklı bekleyişimize bir son verirsiniz.
saygılar......
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlül&uuml
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Sistem konusunda bir eksiğimiz yok. Herşey hazır, sadece son bir kontrol yapılması yeterli. Fakat Kirath ın onayı olmadan yaptıklarımızın bir anlamayı yok, türkiyeye dönmesini ve son olarak onun da onay vermesini bekliyoruz.
"Lovefull Evil"
Post Reply