Biri lütfen yardım etsin.Karakter kağıdınızı oluşturmak için tıklayına girdim, bi güzel oluşturdum sonra da bi bakiyim diye karakter kağıdımı görmek istiyoruma tıkladım fakat bomboştu.Biri nasıl yapcağım hakkında bilgi verir mi lütfen?
Bir de karakterler nasıl yapılacak? Yani kaç puan verilecek,hangi ırklar(klasikler mi yoksa Aasimar fln da var mı?),hangi sınıflar var,kilo-boy-yaşı mesela nereye yazıcaz?, yaptığımız karakter kaatlarını nereye göndercez?
Karakter yapılması için tasarlanan bölüm henüz çalışmıyor ne yazık ki. Karakterlerinizi bu bölüm hazır olduğunda yine bu bölüm aracılığı ile yapacaksınız. şu an yaptığınız karakterler geçersiz olacaktır çünkü karakter yapımı başlamadı henüz.