Yardım!!

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Yardım!!

Post by Amras__Fefalas »

Biri lütfen yardım etsin.Karakter kağıdınızı oluşturmak için tıklayına girdim, bi güzel oluşturdum sonra da bi bakiyim diye karakter kağıdımı görmek istiyoruma tıkladım fakat bomboştu.Biri nasıl yapcağım hakkında bilgi verir mi lütfen?

Bir de karakterler nasıl yapılacak? Yani kaç puan verilecek,hangi ırklar(klasikler mi yoksa Aasimar fln da var mı?),hangi sınıflar var,kilo-boy-yaşı mesela nereye yazıcaz?, yaptığımız karakter kaatlarını nereye göndercez?


Edit: Mesaj birleşimi (Dilbao)
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Karakter yapılması için tasarlanan bölüm henüz çalışmıyor ne yazık ki. Karakterlerinizi bu bölüm hazır olduğunda yine bu bölüm aracılığı ile yapacaksınız. şu an yaptığınız karakterler geçersiz olacaktır çünkü karakter yapımı başlamadı henüz.
"Lovefull Evil"
Post Reply