legend of earthsea

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Skylancer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Tue Jan 06, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

legend of earthsea

Post by Skylancer »

az önce imdb'ye girdiğimde karşıma çıktı ve yüzüklerin efendisi'nin fragmanını ilk görüdğüm an hissettiğim heyecana benzer şekilde kalbim birkaç atış ıskaladı...fazla bilinmeyen ama bilenlerin çok sevdiği bir dünyadır(orta dünya'da bir zamanlar öyle idi..heeey hey) yerdeniz. ve filmi geliyormuş. hatta şu yakın zamanda galası yapılacak amerika'da. filmin altından sci-fi channel ve onun altından hallmark productions çıkması biraz canımı sıktı, çevik atmaca ged'i x2 filminden tanıdığımız shawn ashmore gibi süt beyaz birinin oynaması daha da canımı sıktı(bilmeyenler için info: ged yerdeniz dünyasındaki çoğunluk gibi esmer tenli, zenci bir karakterdir) ancak ogion'ı danny glover'ın(cehennem silahı'nın zenci polisi) oynaması ve cast'ın geri kalanının ortalama üstü durumu umutlarımı hala alevli tutuyor.
evet...içimi aktıktan sonra görüş ve yorumlarınızı alayım şimdi :)
<div>-sıkıldım-</div><br>
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Çok iyi bir haber bu... Ben çok severim yerdeniz'i... Felsefik büyü anlayışını filan... Aksiyonları çok iyi betimlenmemiştir, ağır kitaptır ama çok sürükleyici ve güzeldir... Filmine de giderim...

Saygılarımla...
Türklider...
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

Yabancı bir sitede flash şeklinde görmüştüm fakat o an kavrayamamışım.Bu gerçektende çok güzel bir haber bundan sonra Yerdeniz daha fazla okunacak sanırım 8)
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

peki linkini verir misiniz bizde izleyelim fragmanı...fragmanı izledin di mi? yoksa sadece poster mi vardı?
Skylancer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Tue Jan 06, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Skylancer »

şimdi ben dün gece sabahı karşı görüdğüm için bazı konularda algı karmaşası yaşamışım...öncelikle mevzubahis yapım bir film değil, mini-series olarak adlandırılan birkaç bölümlük dizi imiş...ikincisi ise ursula abla bu projeye çok bozulmuş, hatta şöyle demiş;
"i wonder if the people who made the film of the lord of the rings had ended it with frodo putting on the ring and ruling happily ever after, and then claimed that that was what tolkien 'intended...' would people think they'd been 'very, very honest to the books'?"

yanlış anlamamdan kaynaklanacak olası hayal kırıklıkları için şimdiden özür dilerim
<div>-sıkıldım-</div><br>
Post Reply