İnsanlar multi class olabilmeli mi?
-
The_KiRaTh
- Başbüyücü
- Posts: 878
- Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am
İnsanlar multi class olabilmeli mi?
Ewt, sizce buna izin verilmeli mi? Veya dm olasaydınız izin verir miydiniz?
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir...
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
Ben kesinlikle verildim insanlara verilmemesi bence saçma ama ben yinede multi class bi karakter yapmam asla eğer 20. level a gelmişsem ozaman prestige düşünürüm belki o zaman multi class olabilir
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
-
The_KiRaTh
- Başbüyücü
- Posts: 878
- Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am
-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
Valla doğru abi ya 2nd la uğraştıma bizi ya tamam sence güzel olan 2nd dır belki ama bizide düşün ya 
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Elbette olmalı,hatta multiclass olmaya en uygun ırk bence insanlar.Öünkü en değişken olan ırk insanlar,her sınıfa uygun,zaten öyle olmasaydı herhalde xp penaltı yerdi o da multiclass olurken.
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
-
Baron_Sengir
- Kullanıcı

- Posts: 194
- Joined: Mon Aug 11, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
şimdi oyun kurallarını biyana bırakırsak zaten kesinlikle humanların da multi-class olabilmeleri gerekir.Ancak şöyle bi durum var bilmem dikkatinizi çekti mi:'nd ed. Villains Lorebook falan okuyunca orda insanın dikkatini çeken bişey var:Bütün o high lvl adamlar hep human.Bütün o lichler falan human kökenli.(Vecna,şu bu)Benim oyumda humanlara multi-class verilmesi yönünde ama biyerde duyduğuma göre çoğu class da lvl limitation var human hariç ırklar için.(yani elf,dwarf falan için)sadece humanda yok zaten onların da ömrü yetmiyo pek lvl atlamaya.şimdi bu adama multiclass verirsek adamın sınırı da yok alır başını gider belki de oyunu yapanlar bunu düşünerek multiclass vermemişlerdir humana.Ne dersiniz?
Evil rises,darkness falls...