Tercih Sİzin
Tercih Sİzin
Sizce su anda dunyada her yer Ööl'mü olsa yoksa Her yer yeşillik her yerde zevkle dolasan hayvanlar olsa onlarla eylensenız elbette bazılarınız bunu beyenmıyıcek fakat ben bır Druid oldugum için her yerin yesillik olmasını tercık ederdım pekı sız ne dersınız

-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
Bence bu sitede çöl olsun dicek fazla kişi yoktur hatta vampir arkadaşlar bile
yeşillik varsa saklanıcak yerler de olur ağaçlar mağralar ki buda kötüler için bile daha iyidir saklanma fırsatları olur yada güneşten korunma.. iilere gelince zaten dorudan yeşilliği seçecektirler... Neutral lardan bahsetmiorum bile neutral diince Druid gelir aklıma oda tabiki çölü seçer
dimi?? 
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
bence her yerin orman olması, her yerin çol olması kadar olmasa da dengeyi bozabilir. sonuçta bu dünyada dağlar, buzullar, çöller ve sahiller da doğanın dengesi ve birçok canlının yaşamı için gerekli. bir druid olarak kutuplarda yaşıyacak hayvanları, çöldeki develeri ve benzeri hayvanları gözardı edemem.
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
-
Oren_Dautry
- Kullanıcı

- Posts: 2577
- Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am
-
Shadowmaster
- Kullanıcı

- Posts: 402
- Joined: Thu Oct 09, 2003 10:00 am
Likenlerle eskimiş mezartaşları, kışın soğuğuna dayanamamış kuru,ölü ağaçlar ve her zaman tepede dolunay.Yılda bir kere güneşin çıkmasını isterdim.Sürekli yağmurlu bir hava,bazen kar yağıyor.. Ve en önemlisi,sürekli gece olmasını isterdim.. çünkü karanlık,dünyanın çirkinliklerini örter.
Son söz alıntıydı ya,neyse
Son söz alıntıydı ya,neyse
Hold me near, unravel the stars
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
As I speed through the heavens
Speed through the night
For you are my blade and my rope
You are my
Lethe
Ulan seni varyaa.Shadowmaster wrote:Likenlerle eskimiş mezartaşları, kışın soğuğuna dayanamamış kuru,ölü ağaçlar ve her zaman tepede dolunay.Yılda bir kere güneşin çıkmasını isterdim.Sürekli yağmurlu bir hava,bazen kar yağıyor.. Ve en önemlisi,sürekli gece olmasını isterdim.. çünkü karanlık,dünyanın çirkinliklerini örter.
Son söz alıntıydı ya,neyse
Abi adam hem sözümü çalıyor hemde alıntı diyor.
Ne diyim ben sana shadowmaster.
Sizlere (haritayı yapmayı düşünenlere) önerim buzul çağının haritası üzerinde çalışın çılgın şeyler çıkabilir ortaya özellikle önemli dini merkezleri ya da medeniyet başlangıçlarına ilk şehirleri yerleştirin. Sonra bir kaç medeniyet ve politik olay yerleştirip bir kaç mystery koyun ve dünyayı 1000 sene yaşatın ya da daha fazla gerekirse... O zaman "gerçekten" bir dünyanız olur...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power