Gelin el ele verelim türkçe senayo yazalım?

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Ya başta öneriyi getiren sen değilmiydin zaten ya ? Bu kadar çabuk dolduruşa gelip caycaksan zaten seninle iş yapmak pek doğru olmaz. Neyse, bir başka topicde amacına ulaşmış gözüküyo. Kabahatte her zamanki gibi yardım etmeye çalışanda...
Been there. Seen that. Got the scars.
User avatar
s_e_f_t_a_l_i
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 98
Joined: Thu Jul 15, 2004 10:00 am
Location: denizli

Post by s_e_f_t_a_l_i »

ya benım caydıgım falan yok sadece demek ıstıyorum kı tek basımıza yapalım bu ısı cunku gercekten zor olur 5-6 kısı yapmak ama dıyosanız ben tek basıma yapacak zamana sahıp degılım o zaman 5-6 ksı yapın orgınıze olalım ama ben 5-6 kısıyle yapamam...ben tek basıma bı senaryo gondermeyı dusunuyorum herhalde bunun kımseye zararı yok dımı?

neyse konuya donelım onemlı olan kac kısı yapıldıgı degıl senaryonun var olması onun ıcın tartısmayı bos verelım de sıteye bır kac senaryo ekleyelım?

Not:bır oncekı postumda yazmıs oldugum kufurden dolayı ozur dılıyorum...unutmusum :D
You can not change your fate!!!
Post Reply