Gelin el ele verelim türkçe senayo yazalım?
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
- s_e_f_t_a_l_i
- Kullanıcı

- Posts: 98
- Joined: Thu Jul 15, 2004 10:00 am
- Location: denizli
ya benım caydıgım falan yok sadece demek ıstıyorum kı tek basımıza yapalım bu ısı cunku gercekten zor olur 5-6 kısı yapmak ama dıyosanız ben tek basıma yapacak zamana sahıp degılım o zaman 5-6 ksı yapın orgınıze olalım ama ben 5-6 kısıyle yapamam...ben tek basıma bı senaryo gondermeyı dusunuyorum herhalde bunun kımseye zararı yok dımı?
neyse konuya donelım onemlı olan kac kısı yapıldıgı degıl senaryonun var olması onun ıcın tartısmayı bos verelım de sıteye bır kac senaryo ekleyelım?
Not:bır oncekı postumda yazmıs oldugum kufurden dolayı ozur dılıyorum...unutmusum
neyse konuya donelım onemlı olan kac kısı yapıldıgı degıl senaryonun var olması onun ıcın tartısmayı bos verelım de sıteye bır kac senaryo ekleyelım?
Not:bır oncekı postumda yazmıs oldugum kufurden dolayı ozur dılıyorum...unutmusum
You can not change your fate!!!