CASIO AT-1

Satmak istediğiniz ya da aradığınız şeyler mi var? Doğru yerdesiniz.
Post Reply
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

CASIO AT-1

Post by BrokenBlade »

Adından belli zaten genede bilmiyen arkadaşlar iiçin "klavye" gayet güzel ve 1.el fiatları 500 ytl ve üstü.

Gayet güzel ve kullanışlı,anlaşılabilir.


TOUCH RESPONSE (Tuş Hassasiyeti): Tıpkı Akustik Piyanoda Olduğu Gibi, ses dinamiğindeki değişiklikler Klevye tuşlarına uyguladığınız basıncı değiştirmekle kontrol edilebilir. 61 Adet Tuş Sayısı bulunmaktadır. Oryantal Ritimleri çok geliştirilmiştir, bu yüzden Casio Serisinin Oryantal Maestrosu''da denilmektedir.
PRESET TONES: Hafızasında 100 yerleşik değişik ton bulunmaktadır.
50 RİTİM: 50Adet Yerleşik Ritim
SONG MEMORY: Klevyede Çaldığınız ezgileri Daha Sonraki Playback lerde kullanmak üzere kayıt etme özelliği
KAYIT: Ton,ritim ve diğer ayarları içeren klevye tertibatları daha sonra kullanılmak üzere saklanabilir.Bu özellik,Klevye ayarlarını,çalma esnasında da değiştirebilme özelliği sunar
PITCH BENDER: Notaların Perdesini değiştirmenizi sağlar.
YERLEşİK EZGİLER: Klevyenizin hafızasındaki yerleşik ezgilerin sayısını belirler.
AKSESUVAR: Müzik Standı Çalarken kolaylık sağlar.
Ã?LÃ?Ã?LERİ: Boy 94.2cm, En 39.7cm, Genişilik 12.9
AğIRLIK: 5.3Kg
PİL: 6X D-Size (Büyük Boy)


Yakın bir zamanda satılabilir onun için biraz çabuk olsanız iyi olur... Ben 200 Ytl die fiat koydum ama pazarlık olur...

Bass Gitarla(Cort tercih edilir(Po2)) DEğİşTİRİLİR

TEK SORUNU ADAPTÃ?RÃ? OLMAMASI.

Bilgi isteyen arkadaşlar : supperbocck@hotmail.com mesıncıra eklesinler...
Post Reply