D&D Masaüstü RP'si...

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

D&D Masaüstü RP'si...

Post by Dreamscape »

D&D'nin masaüstü RP'sini almak istiyorum ama güvenilir olup olmadığını bilmediğimden oynayanlar varsa bir sorayım dedim.Oyun güzelmi ve nereden temin edebilirim.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

oyun bana çok saçma geldi walla. belirli karakterler ve yaratıklar var onları oynatabiliyosun mesela Mialee, Regdar ve 2 karakterden başka karakter yok.yani uzun lafın kısası hiç bi halta yaramıyo oyun
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Almaaaaa!
Uzak duuuuuur!
Onun yerine illa öyle bir şey alacaksan git misal Macera Seti mi ne vardı onu al. Arka Bahçe'den çıkan ilk D&D şeysi. Du ben bi linkini bulup çıkariim sana. Artık kalmamıştır gerçi, yenisi basılmıyo sanırım(http://www.netkitap.com/ayrinti.asp?id=20288).
Yok ben FRP oynamayacağım hatta tercihan FRP oynayanlar tarafından hor görülmek istiyorum diyorsan git al o seti(masaüstü oyunu). Ama sen "Ben FRP'ci olcam, çok güzel oyunlar oynicam/oynatcam yihuuuu!" de ve gidip Oyuncunun El Kitabı'nı al bence. Tabii.

Gıaaaaaaaar![half-orc barbarian rage]
Sen zaten RP'yi mi sordun? Yani bilhassa masaüstü RP'si demişsin! Ve depemdeki elf beni yanıltmış öyle miiiii? Haaaaaaaaaaaaar! Nerede benim double axe'ııııııım?..

Sen al, masaüstü RP'yi. Ama masaüstü oyunu alma. Oyuncunun El Kitabını bul, al. 35 lira ciltsiz, 40-45 arası ciltli fiyatı. Online olarak bir kamyon yerde bulunabiliyor(ideefixe veya hepsiburada'yı tercih et online alışverişlerde).

şimdi sana gelelim elf!.. :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Bana ne gelcen yaw? Ben alma dedim işte almasın güzel bi oyun seti değil gidip Jenga oyun setini alsın daha iyi
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

İyi de güzel elf, canım kardeşim, kız zaten "masaüstü oyun seti"ni değil tikkat ettiysen(spot çek at), masaüstü "RP"yi sormuş. Hanııııı. Yani D&D'nin bilhassa RP oyununu. Masaüstü RP, bildin mi? Uzun kulaklı olunca her şeyi bilcen diye bi kaide yok dabi :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

öncelikle oyunu sorduğu için oyunu alma dedim ayrıca uzun kulaklı değilim ve elflerden de nefret ederim
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Ã?ncelikle oyun değil bea. Masaüstü RP yazmış kız. Yok oyun moyun yav... Sor, elemana, sor. Kast etmiş mi?..
Ayrıca madem elf değilsin, niye elf gibin giyinip, drow gibin çift pala kuşanıp rangerlık taslıyosun :P
Ayrıca bir ranger olarak bir forest ırkından nefret etmek yakışıyor mu? :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

öncelikle RP derken sonunda oyun gibi bi kelime gelmek zorunda çünkü RP role play demek zaten oyun güzelmi diye sormuş.sonracığıma da evet her ne olursa olsun elf sevmiyorum pekala bir human ya da gnoll ranger olabilirim oldum da.ama drowları severim onlar elf değil bana göre
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

RP'nin sonuna neçüüün oyun gelmesi lazım? Bi düşün bakayım? Masaüstünde oynanan o bord geym olan zımbırtıda var mı bir RP'lik durum? Hee? Heğğğğğ. Yok değğğ mi? Yooğğğğk. Heeee. Ayrıca eleman ikinci cümlenin başına "oyun" yazmamış mı? Yazmış değğ mi? Yazmış. Tabeeee.
Drowlar elf değil mi? Ben bu kadar senedir onları elf sanıyordum ya. Bak seeeen. Demek herkesin bilmediği bir şeyler olabiliyor :D
Olsun abi, ben gnoll'un da insanın da korucu olmasına bi şey demiyom ki. Senin tarzın elf tarzı, kulakların uzun, ben de bir half-orc olarak elflerden pek hazzetmem diyom. Alla alla. :D
Ayrıca ne bu kasışlar, bölye kuuul kuuul konuşmalar filan. Sen bi de şimdi burada bizim ciddi ciddi kavga ettiğimizi tartıştığımızı filan da düşünüyosundur allah bilir :P
Geç çocuuum bunları. Sinirlenme. Ben senin racial enemy'n değilim(öyle miyim len yoksa? Half-orc mu aldın lan?)...
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

yine öncelikle beni sinirlendirmek öyle kolay değildir ayrıca ben tartışmıyorum sakin sakin konuşuyorum.sonra masaüstü RPden bahsetmiş masaüstü RP satın alınmaz oynanır Masaüstü RP oyunu denir yani.

sonra da drowlar elflere düşman aynı benim gibi :wink:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Tamam, sakin sakin konuşuyosak problem yok. Ben pek sakin değilimdir ama(barbarlık var kanda biraz ne yapalım) ranged olmadığım için yırtıyorsun, reach'ime girmediğin müddetçe mesele yok :D
Yav bu oyunu oynamanın ön koşulu bir miktar ekipmana(kitap + zar, tercihan minyatür ve güzel güzel haritalar vb) sahip olmak değil mi? Bu tür ekipmana satın almadan ulaşılabiliyor mu? Oynamanın ön koşulu sahip olmaksa bu arkadaşımıza satın aldığı için kızabilir miyiz?
Sevgili arkadaşımızın bilgisinin deruni olmadığı açık. Bu sebeple onu suçlayabilir miyiz?(kesinlikle hayır!) Senin kullandığın jargonla benim kullandığım jargon birbirinden tamamen farklı olabilir(sen ormanda kelebek kovalarken, ben bozkırlarda goblin avlıyodum :D). O yüzden arkadaşın "satın alma" lafına çok takılmamak lazım.
He biz manyak gibi oynuyoz mu, oynuyoz. O zaman bu soruya cevabın çok açık biçimde "Arkadaşım, board game'ini(monopolü gibi olanı) alma, RP oyununu al. Güzeldir, severiz. Hatta oyunlarımıza izleyici olarak bekleriz." olması gerekmez mi?

Aman tikkat et o drow'lar her şeye düşman. Birbirlerine bile :D Kıçını asla bi drow'a dönme. Underdark, dillendirilmeyen yaşarkalma kuralı. :D

Bu arada forumu chat ortamına döndürdük ama neyse. Modlar kızmaz umarım. Ama biz bilgimizi paylaşıyoruz, di mi? :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben zaten öyle diyorum iki saattir. çünkü zar seti olmayan figürlü masaüstü oyunu var D&D'nin. yok merak etme benim gibi drowlara kimse yaklaşmaz
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Yav sen board game olan zımbırtıyı demiyon mu işte? Oyunculara hazır kart veriliyor, seviye atladıkça (3 seviye mi neydi total) özellik kazanılıyor. Ama onda da bi kaç tane saçma salak şekilli ddee-altı vardı sankı yaa.
Neyse de, burada bizim arkadaşın kast ettiği şey o oyun değil. En baştan beri onu deyorum. Kız oraya RP oyunu demiş, board game dememiş. Demek kiiiiii. PnP'yi kast ediyüüüüüür. Yanıııııııııı, alsın, oynasııııııın.
Ã?ff, neyse işte. Aynı haltı kast ediyoruz, hala konuşuyoruz.
Ben bu mesajı atmasa mıydım ya? Bu kadar yazdım artık, boşa gitmesin :D
(laziness is virtue, arkadaş!)
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

eywallah benim için sorun yok, ben derimki internetten e-kitaplar bakacağına her zaman öncelikli olarak kitap getirtsin derim ben. kitaplar her zaman daha rahat, insan bilgisayara bakınca gözleri yoruluyo. bu arada o benim bahsettiğim oyunu kimseye tavsiye etmiyorum.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Oooo oyunu ben hiiiiiiiiiiç tavsiye etmiyorum. Uyuz bi şey zaten...(rage'e girip parçalayasım var hepsini :D)
Ama kitap alsın/getirtsin. O kısmı iyidir. Zaten player's handbook II çıkmış, ağzımın suyu akıyor :D
Ama ben tövbeliyim D&D oynamıyorum artıkın :D
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
Post Reply