Y*A*R*D*I*M

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
Xsorenz_Exralion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Mon Jun 12, 2006 10:00 am
Location: İstanbuL

Y*A*R*D*I*M

Post by Xsorenz_Exralion »

öNce herkese selamm...
Forumlara yazığınız Karakter Yaratma,Zar Sistemi vs. gibi konuları ne kadar okusam kafam o kadar karışıyo walla :-o
Biz şimdi Red Blade programını indirip karakterlerimizi yarattıktan sonra napcaz ve bu karakteri geliştirmek için(level atlamak,para kazanmak....)neler yapmamız gerekcek?
Ve mesela bu zarlar Rol Yapma Alanında katıldığımzı RP'lerde nasıl kullancaz?Yani DM mi atcak yoksa biz mi solicez şu zarı at fln diye
Duel yaparken zar kullancakmıyız yoksa sonuçları hakemler mi belirlycek(ve ayrıca duel yapmak için neler gereklii)
Daha sonra forumlarda bi topicde görmüştüm "sen bnm kardeşimi öldürdün bunun intikamını alcam..."gibi bişey görmüstüm bunu anlamadım bu nedemek oluyo simdii?? :???:


şimdilik bu kadar baska sorum olursa bu topic'e yazcamm.şİmdiden hepinize teşekkürler... :-P :D :)
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Senin çok acil bir yerlerden bir adet Player's Hand Book edinmen gerekiyor. O kitabı okursan bu sorduğun soruların hepsinin cevabını bulacaksın. Sorduğun soruları burada uzun uzun anlatmak gerekiyor, bunu yapacak bir kişide çıkarmı bilmiyorum, anladığım kadarı ile daha yolun başındasın dnd den başlaman en iyisi olur, dediğim gibi çok acil bir adet player's Hand Book edin.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
occultsearcher
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 368
Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by occultsearcher »

Abi niyeeee?
Ya hiç kimsenin mi haberi yok srd'den ya.
Kardeşim, canım biraderim, ahanda adres(İngilizce'n varsa tabii):
www.d20srd.org
Gir bak, anlarsın.

He forum RP'siyle ilgili sorularının cevabını adminler verecek. Ben değil.
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
Xsorenz_Exralion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Mon Jun 12, 2006 10:00 am
Location: İstanbuL

Post by Xsorenz_Exralion »

aBi diyorumya türkçelerini 10-15 kez okdum kafam karıştı ingilizce okursam durumumu düşünemiyorum walla ama genede çok saolun Oyuncunun El Kitabı'nıda yakında alcam arıyorum şuan...Ama işin ayrıntılarına pek girmeden anlatabilcek biri warsa bekliyorum buraya yazabilirse sewinirm :angel: :king: :)
Sylvos
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1073
Joined: Sun Nov 21, 2004 10:00 am
Location: Darkon

Re: Y*A*R*D*I*M

Post by Sylvos »

1. soruna cevaben;
Karakterini yarattıktan sonra bir oyuna katılacaksın. Bu oyunun yöneticisi DM adını verdiğimiz bir celb dir :-P DM senaryoya göre sizi yönlendirerek level atlamanızı, yeni item lar kazanmanızı ve para sahibi olmanızı sağlar.

Rol Yapma alanında katıldığın rp lerde zarların topunu DM ler atıyor. Sen sadece rp ne bakacaksın.

Düello yapılırkende zar atılıyor. Zaten düelloyu düello yapan en temel etkenden biri budur :)

Daha fazla bilgi için istediğin zaman yardım edebilirim...
-I grow tired of shouting battle cries when fighting this mage. Boo will finish his eyeballs once and for all, so he does not rise again! Evil, meet my sword! SWORD, MEET EVİL!!
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Anasayfada FRP KURSU var bence bak. çok yardımcı olabilir sana
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Xsorenz_Exralion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Mon Jun 12, 2006 10:00 am
Location: İstanbuL

Post by Xsorenz_Exralion »

Slyvos ve SacoKhan'a teşekkürler bi sorum daha war duel yaparken aynı bole foruma yazdığımız gibi yapcaklarımızı yapmıyoruz heralde peki duel sistemi nasıl oluyo??
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Duel sistemi genel olarak en azından benim bildiğim kadarıyla msn'de oluyor çünkü duel'in anlamı çabuk karar vermek ve yapabilmektir.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Xsorenz_Exralion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Mon Jun 12, 2006 10:00 am
Location: İstanbuL

Post by Xsorenz_Exralion »

Mesela ben Red Blade'de skilleri yada abilitiesleri fazla werdim bunu mod'lar nasıL anlıcak
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Kontrol edilmes çok kolay merak etme arkadaşım. çünkü zaten belirli kurallara göre yapacaksın o karakteri o yüzden fazlamı değilmi anlaşılabiliyor. aynı senin yaptığın gibi o da redblade kullanır ve fazlamı değilmi anlar.

Empati :wink:
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Xsorenz_Exralion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Mon Jun 12, 2006 10:00 am
Location: İstanbuL

Post by Xsorenz_Exralion »

Gerçekten sorularıma katlandığın için çook teşekkürler ama bi soru daha sorcam eğer ben duelde birini yenersem bişey kazanırmıyım yada ölürsem ne kaybederimm...?
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Benim bildiğim dueller iki türlü oluyor. Biri diyarı etkileyen yani rp içindeki dueller. bir de diyarı etkilemeyen, hani arkadaşınla horoz dövüşü gibi olur ya benim karakterim seninkini yener hesabı, o işte. birinde diyar etkilenir diğerinde etkilenmez. birinde kazanacağın ya da kaybedeceğin şeyler rpye göredir. diğerinde hiçbirşey kaybetmezsin ya da kazanmazsın.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Post Reply