redblade ile karakter yarattım şimdi nolcak??

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
emerus
Site Çizeri
Posts: 361
Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
Location: dark city arcadia bazen istanbul..

redblade ile karakter yarattım şimdi nolcak??

Post by emerus »

bu karakter sheet i siteye mi göndercem?
emerus "druid of elderlights"
was here...
Post Reply