redblade ile karakter yarattım şimdi nolcak??
-
emerus
- Site Çizeri
- Posts: 361
- Joined: Sun Aug 13, 2006 10:00 am
- Location: dark city arcadia bazen istanbul..
redblade ile karakter yarattım şimdi nolcak??
bu karakter sheet i siteye mi göndercem?
emerus "druid of elderlights"
was here...
was here...