Yokolmak üzere olan bir dünyanın son bekçileri o
- buzdaglarininleydisi
- Kullanıcı

- Posts: 204
- Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
- Location: Eskişehir
Yokolmak üzere olan bir dünyanın son bekçileri o
Dünyada yokolan bir çok şey gibi bir günde dünya yokolmuş olacak ozman onu engellemek veya uzakta durup onu izlemek sizin elinizde olucak...Büyüden uzak-teknolojiden uzak-tanıdığınız ve tanımadığınız insanların tek tek yokoluşu kulaklarınızda çığlık çığlık çınlarken sadece izleyen hiç bir zerreye dokunamayan bir bekçi olmak elinizdeyse...Cevabınız ne olacak ?
Mesajınız üyelerin göz zevkini bozucak şekilde olduğu için tarafımca editlenmiştir.
Saygılar Calis...
Mesajınız üyelerin göz zevkini bozucak şekilde olduğu için tarafımca editlenmiştir.
Saygılar Calis...
*Ayrılık bugüneymiş
Sevmek ayrılığın yanında neymiş
Ben yaşamayı severdim
Keşke ölseymişim*
Sevmek ayrılığın yanında neymiş
Ben yaşamayı severdim
Keşke ölseymişim*
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
haldor_goraxe
- Kullanıcı

- Posts: 275
- Joined: Wed Oct 26, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul, sen??
Dostlarımı ve ailemi ölürken izlemektense oraya gidip dünyanın batısını engellemyi tercih ederim... sonucta dünyanın sona gitmesinin bir sebebi muhakkak vardır... onu engellerdim...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
- buzdaglarininleydisi
- Kullanıcı

- Posts: 204
- Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
- Location: Eskişehir
böyle güzel bir sahneyi izlemeyi seçemiyosunuz yani dragonlancedeki tarihçinin yaşayacağı zevki ve acıyı ve bu muhteşem görüntüyü bir büyük yokoluşu kaçıracak kadar yüreksizmisiniz yoksa umursamazmı....bir laneti kabullenip onunla yaşayacak kadar gönüllü veya bir laneti düşünmeden kabul edecek kadar beyinsimisiniz...lanetleri doğuran intikam kadar kötü laneti bozan sevgi kadar güçlü olabilecek karakterlermi gerek hikayelere..en iyi hikayeci olmak için... 
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
: ) Ne yaparım. Ben de sanırım bu durumdayım Sol Lagna yok oluyor. Ama kaçıp saklanmak yerine en azından yok olurken yanında olmalıyım. Sevdiğim biri ölürken elinden tutmak gibi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
"Vayy dünyaya Bakbe Ã?atır Ã?atır yok oluyo.."
elini cebine atar sigarasını çıkarır yakar bi tane içli içli çeker..
"azmı hatıram var lan sende
" der gülümser...
"KAHPE DÃ?NYAAA "
elini cebine atar sigarasını çıkarır yakar bi tane içli içli çeker..
"azmı hatıram var lan sende
"KAHPE DÃ?NYAAA "
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...