Fk ve frp den başka hiç bir şeyleri olmayanlar!!!!

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Drakhan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 365
Joined: Tue Dec 12, 2006 10:00 am
Location: bulastim bu hayata...

Fk ve frp den başka hiç bir şeyleri olmayanlar!!!!

Post by Drakhan »

Hayallerim var...Düşlerim var.Asla olmayacak olan.
Elimde kılıcım sırtımda yayım var hiç olmamış olan.

Yalnız başınaysanız,dostların yetmediği yerlerin olduğuna inanıyorsanız,"hayal dünyasındasın"diyenler bolca ise etrafınızda buyurun....
Bazen bildiklerimizin ötesindeki arka planda onu bin kez daha iğrenç kılan gerçeğin şeytani imaları görülebilir... Lovecraft <br><br><br><br><br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Hayallerime ve düşlerime inanırım. Sanal dünyada da olsam gerçek dünyada da.. Başka her şeyimi alsalarda onları elimden alamazlar. Almamaları için tüm gücümle savaşırım.

Ancak benim hayalimde kılıç ok ve yay yok.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Drakhan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 365
Joined: Tue Dec 12, 2006 10:00 am
Location: bulastim bu hayata...

Post by Drakhan »

düşman her yerde hayallerde bile var.kuşatıldım aslında,kendi hayallerimle.Bilmiyorum belki ben gerçekten hayalperestim.bu siteye 2 üye olma amacım vardı
1.adam akıllı FRP öğrenip icraa etmek
2.benim gibi insanların olup olmadığını anlamak
sanırım bu ikiside zamanın getireceği şeyler...
Bazen bildiklerimizin ötesindeki arka planda onu bin kez daha iğrenç kılan gerçeğin şeytani imaları görülebilir... Lovecraft <br><br><br><br><br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Zaman senin gibi olmayan insanlarla da hayallerini paylaşmayı öğretir kardeş. Bir de hayalleri seni kuşatan düşmanlar gibi görme... Onlarla birlikte yaşa... Ama onlar seni ele geçirmesin. Kendin olmanın ve kendin olarak yaşamanın da bir yolunu bul. Sana kolay gelsin. : ) Bir ozanın desteğini istersen de yazman yeter. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Hayallerim ,düşlerim ,sevgim ve özgürlüğüm var.Bunları benden almaya çalışan biri olursa eğer elimin tersiyle o kadar rahat iterim ki kimsenin ruhu duymaz.Bunlara inanılmaz düşkün biriyimdir.

Hayal dünyasında olmam gereken zamanı da bilirim düşüncemin iyi olması gereken zamanı da bilirim.Ama ikisi bir karıştı mı gerçek hayatla hayal dünyası.İçinden çıkılamaz bir karmaşa oluyor işte.

Aslında hayal dünyasında yaşamak sanki biraz gerçeklerin acı yanından kaçmak gibi biraz :)
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
Drakhan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 365
Joined: Tue Dec 12, 2006 10:00 am
Location: bulastim bu hayata...

Post by Drakhan »

benimkiler sanırım karıştı.Bütün sitede FRP oynamak isteyenler adına yardım war.Bende tecrübeli insanların buraya girmesini sağlamaya çalıştım.çünkü artık ciddi ciddi herşey allak bullak oldu bütün kitap kahramanlarıyla birlikte yaşıyorum resmen.
Tamam ortada bi sakat durum war.ki buna çevremdekiler gerçekten inandırdı.psikolojik destek bile aldım ama nafile... :cry:
Bazen bildiklerimizin ötesindeki arka planda onu bin kez daha iğrenç kılan gerçeğin şeytani imaları görülebilir... Lovecraft <br><br><br><br><br>
arres
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 110
Joined: Tue Aug 23, 2005 10:00 am
Location: ankara

Post by arres »

bu konu ile ilgili yaşanmış bir olayı paylaşmak istiyorum sizinle...ablam anlatmıştı bana da( o tıpta okurken)...genç bi çocuk kendisini orungam diye birinin çağrdığını görüp peşinden gitmiş ve kendisini balkondan aşağıya bırakmış...ama aslında onun orda gördüğü orungam adlı bi karaktermiş...gerçek dünyadan tamamen kopmuş çocuk...:( aman diyim arkadaşlar kaptırmayın siz okadar kendinizi...kaptırmazsınız zaten değilmi? :D
"hiçbirşey net değil bende...belki de bu yüzden hiçkimse net değil benim gözümde..."<br>
Drakhan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 365
Joined: Tue Dec 12, 2006 10:00 am
Location: bulastim bu hayata...

Post by Drakhan »

anam tırstım şimdi.ozaman ben her çağıranın peşine gitmeyeyim.gerçi eski alışkanlığım ama...:)
Bazen bildiklerimizin ötesindeki arka planda onu bin kez daha iğrenç kılan gerçeğin şeytani imaları görülebilir... Lovecraft <br><br><br><br><br>
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Frp kitabımı yazarken her şeyi unuturum ben. Ne dertlerim gelir aklıma ne de mutluluklarım. Sadece o dünyada varım ben. Terkedilmişlikte komaz bana unutulmuşlukta.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Ben hayatım boyunca hayallerimde yaşadım. Bunu o kadar abarttığım oldu ki hangisinin gerçek hangisinin hayal olduğunu ayırt edemediğim zamanlar çok oldu. Gerçekliği kabul edemiyordum sanırım. Her şeye kendimi kapatıp kendi kurduğum bir dünyada yaşamak kadar bana huzur veren bir şey yoktu. Artık öyle değilim. Hala hayallerim var ama artık benim için bir kaçış değil...
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
DeMRaN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 629
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)

Post by DeMRaN »

Hayaller güzel, sıcak, korunaklı bir yer gibidir. Siz yaratırsınız onları evet... ama onlar sizi yönetir bir süre sonra. O kadar güzeldirlerdir ki her istediğiniz, her düşünceniz, her aklınıza gelen elinizin altındadır. Sanki Alaaddin'in Sihirli lambası elinizin altındadır, o dünyada ne dilerseniz olur... Ve insan korkar hayattan, gerçeklerden ve getireceklerinden, nereye varacağından, varabileceğinden ve varması gerekenden.

Biri zorunluluklar ve gerçekler, biri istekler ve hayaller dünyasıdır... Ama dikkat etmek gerekir, sınırları korumak karışmasını engellemek. Bu büyük bir erdemdir aslında. İnce bir çizgidir bu aşılmaması gereken aşarsanız zorunluluklar dünyası hayal, istekler dünyası gerçek olur. Ve asla ayrılmak istemezsiniz o "güzel", "sıcak", "korunaklı" diyardan.

Farkına artık varamadığınız bir dünya vardır orada hemen 1 cm önünüzde hatta dahada yakınınızda ama göremediğiniz. Gözleriniz kör olmuştur artık, hayalden gerçek olan değil, gerçekten gerçek olan bir dünya; size verilen tek şans, size verilen o yaşam, "tek yaşam" uçup gider ellerinizden bu diyarlarda. Ã?ünkü herşey çok farklıdır burada hayaller size kattığından çok daha fazlasını alır sizden... Zaman apayrıdır burada sanki farklı bir boyuta geçmişsinizdir, geçtiğiniz yerde zaman yoktur ama geri döndüğünüzde çok geç olacaktır, birçok şey kaçmış, birçok şey yaşanmış, birçok şey görünmüş olacaktır... Siz ne kaçanları yakalayabilir, ne yaşanmışlıkları yaşayabilir, ne görünenleri görebilir, nede yok olanları geri getirebilirsiniz artık!

"En güzel şeylerin bile fazlası zararlıdır" derim her zaman... Aşk mesela o kadar muhteşem birşeydir, ya sevgi?, peki ya din?... Hepsi de çok öte yüce şeylerdir bana göre ama hepsinin abartıldığında nereye vardığını az çok görmüşüzdür, yaşamışızdır, tecrübe etmişizdir. En iyisi en yüce şeyleri bile tadında bırakıp abartmamak; bu gerek hayal kurma olsun, gerek sevgi, aşk veya herhangi başka birşey olsun...

Herkese bahşedilmiş 1 tek yaşam var dostlar. Bunu en iyi şekilde değerlendirmek bizim elimizde... O hayal dünyasına dalmışken, gözlerimin önüne sis perdesi inmiş başka birşey görmüyorken çok şey kaybettim... Beni benden alacak şeyi son anda durdurdum, lütfen sizlerde abartınca sizi sizden alabilecek olan şeylere bir "Dur!!!" diyin...
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Demran kadar sanatsal olmasa da arkadaşlara beni tavsiyem hayatı yaşamaktan korkmayın arkadaşlar. Hayalleriniz olsun... Çok farklı hayaller olsun. Onları yaşatın kitap okuyun kurgusal bir Dünyanın tadını da alın zaman zaman ama yaşamaktan korkmayın. Gezin farklı şehirlere gidin. Başınızı alıp iki kuruş parayla farklı bir şehre gidin. Arkadaşınızı ziyarete, gece sokakta kalın kafayı bozup, spor yapın, aşık olun, dostlarınız olsun, Dünyada olanları takip edin, Belki kapınızın önündeki adama yardım edin, ya da ödev yapan arkadaşınıza. hayatın farklı yanlarını yaşayın ve mümkün olduğunca bunları birleştirin.

Bakın ben frpdeki tüm karakterlerimden hayat için de ders çıkarttım. Ama saymayayım siliviuss kızar bana. Frp yi hayattan kaçış kurtuluş olarak görmeyin. Onu hayatın bir parçası olark görün. Ve hayattan kaçmaayın. Üstüne gidin onun...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Demran'ın yazısı çok güzel olmuş bunu söylemek istiyorum ilk önce..Yalnız şöyle bir şey var biz bilmiyor muyuz yaşamanın ne kadar güzel olduğunu gülmenin sevmenin getirdiği güzellikleri..

Ama bunlar olurken insan başka şeylere kendini kaptırdığında ne sevmenin güzelliği çıkıyor ortalığa ne de yaşamanın..Sevdiğinde terkedilmenin veya eğlenirken bırakıldığında işte ne o kurduğun hayaller ne de yaşadığın anların bir önemi kalmıyor..

Birine anlatmak zordur bazen uzaktakilere bakmak yerine yakınındakilere bakmanın ne kadar kolay olacağını.Ama kim dinler ki hep ulaşamadığına diker gözlerini..

Benden de bir tavsiye olsun.Herkes yakınındakine önce bir baksın daha sonra uzaklara dalarsınız..
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Benimde hayallerim var.
Vampirim ben..
Dün sevgilimi ıssırmaya kalktım yemedi :D
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

aransayes wrote:Frp kitabımı yazarken her şeyi unuturum ben. Ne dertlerim gelir aklıma ne de mutluluklarım. Sadece o dünyada varım ben. Terkedilmişlikte komaz bana unutulmuşlukta.
Bu arada firble güzel söylemiş, dikkat edilesi bir nokta :
Bakın ben frpdeki tüm karakterlerimden hayat için de ders çıkarttım. Ama saymayayım siliviuss kızar bana. Frp yi hayattan kaçış kurtuluş olarak görmeyin. Onu hayatın bir parçası olark görün. Ve hayattan kaçmaayın. Üstüne gidin onun...
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
Post Reply