findor wrote:admin ve modlara maaş olayını bence geyik olarak söledi arkadaşımız.
Sitede kimse hiç bir şekilde biçimde gelir elde etmiyor.
Buna karşılık cebinden harcayanlar var.
Findor olayı kapmıs helal olsun..
Firble wrote:Admin ve modlara kim maaş verecek.. Ã?yeler mi bunu yapacak? Eğer öyle olursa üyelik paralı mı olacak? Yoksa bu işi sadece bazı hayırsever üyeler mi yapacaklar?
Haberler nasıl göz alıcı hale gelecek? Sadece daha fazla renk resimler falan mı? Yoksa yazılış tarzı ile de mi?
Son öneri teknik bir konu ama aklıma gelen bir soru acaba her üye bunu ister mi? Sitede bir bölüm olsa da ilgilenen üyeler buraya girip takip edebilse mi? Hatta etkinliklerimiz bölümü de bu işi görmüyor mu?
Acaba Slyvius sitenin en durgun bölümlerinden biri olan akademinin yeniden aktifleştirilmesi konusunda sorumluluk alır mı?
Firble ım ozanım,
Soru uretmek icin degil cozum uretmek icin actım bu baslıgı ben. Soruyu sormusum ben zaten, cozum uretebiliyorsak uretelim uretemiyorsak islevsiz soru tuketimi yapmayalım degil mi canım cigerim...
4 soru sormussun,
1- ilk sorun findor unda belirttigi ve yanında ciddiyetsiz bir smiley kullandıgımdan da anlasılacagı gibi saka idi.
2- Onu sitenin designerları , cizerleri, editorleri dusunsun, biz degil. Bizden oneri isterlerse veririz sadece aksi halde sorumluluk isimlerinin altında titr barındıranlarındır.
3- Her uye bunu istemiyorsa cok basit bir sekilde ayarlarda bir kutucuk koyarız olur biter,
Etkinliklrimiz baslıgının bu isi basaramadıgı ortada sanırım, ilk mesajımda nedenini acık ve net bir dille gostermisim sanırım.
4- Kuslar ucar mı? (cevap kusuna gore degisir :schemes: )