İnternet üzerinden FRP oynamak için bir hazine mi ?
http://www.openrpg.com/
http://openrpg.wrathof.com/faq/OpenRPG-FAQ
Yani, character sheets, kurallı oyun falan benim için önemsiz, çok zahmetli olacağından ama;
uuuuzzzuuuuuuunnnn zamandır (FRP oynayan zibidi kuzenim daha portakal iken), net üzerinden sadece basit bir chat ortamı, çok basit bir harita ve zar yönetemi(:atıldığında oyuncu ve dm'lerin sonucu görebileceği) olan bir program arıyorum.
Arkadaşlar, ben çok sevinip, hayal falan kurmadan bu program işe yarıyormu.. bilen, deneyen var mı?
Open RPG?!
Open RPG?!
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
OpenRPG fena program değil ama fazlasıyla karmaşık ve temelde kullanabilmek birhayli coding gerektiriyor. Tam manasıyla her tarafını kullanabilmek filan için. Yok abi bana öyle çok özellik lazım değil, chat ortamı olsun, zar atsın, karakter kağıtlarını tutsun, bi de birbirimize harita gösterebilelim, yeter, diyorsan, openRPG oldukça güzel ve de kullanışlı bir programdır. Açık kaynak kodludur, gelişime açıktır, mis gibi python üzerinden çalışır felan.
Ama benim codingle alakam olmaz. Ã?mrüm boyunca oynadığım tek masaüstü oyun D&D'dir, başka şey de oynamam zaten, bana şöyle hoş görünümlü, iyisinden tatlısından böyle ortam verebilen bir program deyin dersen, o zaman burock'un bahsettiği fantasy grounds'a bakacaksın. Cidden tatlı programdır ama daha ziyade d20 destekler.
Bi de tabii 35 dolarcık gibi bir lisans ücretine ve sistemini kasım kasım kastıran bir motora sahiptir.
Yaşasın açık kaynak!
Ama benim codingle alakam olmaz. Ã?mrüm boyunca oynadığım tek masaüstü oyun D&D'dir, başka şey de oynamam zaten, bana şöyle hoş görünümlü, iyisinden tatlısından böyle ortam verebilen bir program deyin dersen, o zaman burock'un bahsettiği fantasy grounds'a bakacaksın. Cidden tatlı programdır ama daha ziyade d20 destekler.
Bi de tabii 35 dolarcık gibi bir lisans ücretine ve sistemini kasım kasım kastıran bir motora sahiptir.
Yaşasın açık kaynak!
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
Open RPG güzel bir program baktım biraz güzel faideli bir program.Bu arada elimde MSN için bir zar atma programı var ama MSN'inim versiyonu tutmuyor sanırım plus gerekiyor.İsteyenin mailine ya da msn üzerinden dosya transferi şeklinde gönderirim.
Ya bu arada occultsearcher sen buralarda bulunur muydun ya??? Ne MSN camiasında görebiliyorum ne de diyarda...
Ya bu arada occultsearcher sen buralarda bulunur muydun ya??? Ne MSN camiasında görebiliyorum ne de diyarda...
(<>_<>) -V ----- - ------I .....l l .J..( ) '''...J L Ben dostum. Ne kadar inandırıcı geldiyse!