masum bi itiraf

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
User avatar
fantaszya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 42
Joined: Mon Jul 04, 2005 10:00 am

masum bi itiraf

Post by fantaszya »

yaa ben buraya öölesine bi itiraf yapıp içimi rahatlatmak istiyorum izninizle!

yaa ben walla bu warhammer fantasy denen oyunu 2 senedir oynuyorum çünkü kulübü,boyaları,renkleri,backgroundu olduu için.artık bu oyunun bana bi zevk vermediini ve balon olduunu düşünmeye başladım(hatta düşündüm)tamam oynıyanlara saygı duyuyorum oyunun boyama,yapıştırma olanakları çok güzel ama ben hobby kısmından hiç anlamam ve zevk alan biri diilim bana verceeniz adamları oynııcam:d zaten benim beyenemediim kısım oyun sistemi ve eksiklikler hobby kısmına bi lafım yok artık bıktım ve warhammer kutusu tozlanmaya bırakıldı....artık mage knight oynuyorum onunla başlamıştım frp ye şimdi asıl yarimin o olduunu öğrendim ve yapabildiim tek oyunun daD:d:d

warhammercılardan büyük özür diliyorum.....
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

Özür kabul edilmiştir ve merak ediyorum, tozlanmaya bıraktığın malzemeleri satmayı planlıyormusun? :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
siliterin
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 393
Joined: Sun Jul 30, 2006 10:00 am
Location: akçay

Post by siliterin »

tozlanmasın sen bana ver onları.
(Anchorite hiç ticaretten anlamıyosun belki bedava verecek adam nie hemen sat diyosun :D )
Dünyada imkânsız olan tek şey, imkânsız olanı bulmaktır.
User avatar
fantaszya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 42
Joined: Mon Jul 04, 2005 10:00 am

Post by fantaszya »

ah keşke daha önce yazsaymışım itirafı şu anda space marines tactical squadı verdim sorry.....hemde 30 ytleye gitti sizce 500 puanlık tactical squadı kaça vermeliydim..
Post Reply