yaa ben buraya öölesine bi itiraf yapıp içimi rahatlatmak istiyorum izninizle!
yaa ben walla bu warhammer fantasy denen oyunu 2 senedir oynuyorum çünkü kulübü,boyaları,renkleri,backgroundu olduu için.artık bu oyunun bana bi zevk vermediini ve balon olduunu düşünmeye başladım(hatta düşündüm)tamam oynıyanlara saygı duyuyorum oyunun boyama,yapıştırma olanakları çok güzel ama ben hobby kısmından hiç anlamam ve zevk alan biri diilim bana verceeniz adamları oynııcam:d zaten benim beyenemediim kısım oyun sistemi ve eksiklikler hobby kısmına bi lafım yok artık bıktım ve warhammer kutusu tozlanmaya bırakıldı....artık mage knight oynuyorum onunla başlamıştım frp ye şimdi asıl yarimin o olduunu öğrendim ve yapabildiim tek oyunun daD:d:d
ah keşke daha önce yazsaymışım itirafı şu anda space marines tactical squadı verdim sorry.....hemde 30 ytleye gitti sizce 500 puanlık tactical squadı kaça vermeliydim..