Champions?
Posted: Sat May 31, 2008 4:22 am
Yahu, ben süper kahraman zaaflı biriyim. şimdi, City of Heroes oynamışlığım da. Aynı yapımcının Champions Online üzerinde çalıştıklarını duydum. Hiç araştırmama gerek kalmadan öğrendim ki, Champions aslen bir masaüstü oyun sistemiymiş! Denedim ama bulamadım bu sistem hakkında bilgi. Dedim, süper kahraman zaafım var, o yüzden bilen var mı diye sorayım dedim. Var mı bilen?
(Sistemin yaratıcısı Hero Games'miş... İlginç, hiç duymamıştım...)
(Sistemin yaratıcısı Hero Games'miş... İlginç, hiç duymamıştım...)