Page 1 of 1

Champions?

Posted: Sat May 31, 2008 4:22 am
by Lydronk
Yahu, ben süper kahraman zaaflı biriyim. şimdi, City of Heroes oynamışlığım da. Aynı yapımcının Champions Online üzerinde çalıştıklarını duydum. Hiç araştırmama gerek kalmadan öğrendim ki, Champions aslen bir masaüstü oyun sistemiymiş! Denedim ama bulamadım bu sistem hakkında bilgi. Dedim, süper kahraman zaafım var, o yüzden bilen var mı diye sorayım dedim. Var mı bilen?

(Sistemin yaratıcısı Hero Games'miş... İlginç, hiç duymamıştım...)

Posted: Sat Jun 28, 2008 10:11 am
by Alenthas
Valla masaüstü kısmı hakkında bir fikrim yok ama benimde can sıkıntısı, bir indireyim dedim 30 gün varmış daha :(