Two-Weapon Fighting konusunda yardım edebilirmisiniz ?

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
User avatar
Transuatrian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 17
Joined: Sat Aug 30, 2008 10:00 am

Two-Weapon Fighting konusunda yardım edebilirmisiniz ?

Post by Transuatrian »

bi rogue karaktere two weapon kullanmak istiyorum ama cezaları var onu kaldıran bir feat vardı onu bana biri açıklayabilrimi ?
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

"Two weapon fighting" featin adı. :D
İki kısa kılıç kullanırsan -2 ceza alırsın her iki eline de.
Weapon Finnese'de str yerine dex'i kullanmanı sağlar. :evil:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

nası yani anlamadım ben str yerine dexi kullanırsın dedin de ne anlamda?
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Quarion wrote:nası yani anlamadım ben str yerine dexi kullanırsın dedin de ne anlamda?
Bir silahı kullanırken, o silahın Atağı Base Attack Bonus+STR Bonus'tur, Weapon Finessea alırsan Base Attack Bonus+DEX Bonus olur fakat her silahta değil.Yani hafif silahlarda, bıçak, kısa kılıç gibi :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
User avatar
Transuatrian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 17
Joined: Sat Aug 30, 2008 10:00 am

Post by Transuatrian »

cezayı kaldıran feating i sordum ben weapon fitnessla ne alakası var
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

anladım sağol
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Transuatrian wrote:cezayı kaldıran feating i sordum ben weapon fitnessla ne alakası var
Onu da açıklayayım.

şimdi sen Rogue olacağın için, STR'n düşük olacak.Hâliyle ATAğIN da düşük olacak.Two Weapon kullanınca, daha da düşecek ki çok rahat bir şekilde ilk seviyelerde -'lerde olacak.

Bunu istemezsin değil mi?Atağını yükseltmek için, atağına STR değil, DEX'i eklemen gerekiyor.Genelde DEX'in ya +3 olur, ya +4, STR ise +1'den yukarı çıkmaz.Bu durumda atağını yükseltmen için Dex'i eklersin.Bunu da Weapon Finesse ile yaparsın.

İki elinde silah kullanacaksan, ikinci elindeki silahın MUTLAKA Light olsun, bu durumda two weapon fightning feati ile -4 -4 penaltı değil, -2 -2 penaltı alırsın.İkinci silahın Light olduğu için Weapon Finesse kullanabilirsin bu da atağını genelde 1-2 yapar.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Post Reply